Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har lyst å beklage sine uttalelser før denne kampen om Benitez? I såfall er de tilgitt om det skulle bety noe :)

Så, for å istedenfor å "disse" oss som sa noe imot Rafa, vil jeg faktisk si at vi har mere å si på dere. I denne kampen gjorde han noe "vi" ville at han skulle gjøre, mens i de andre kampene mener dere at han ikke gjorde noe feil. Hvem hadde rett? Sånn ifølge deg? :)

Altså, i denne kampen gjorde Rafa som kan skulle gjort i de 7 siste kampene. Jeg mener fremdeles mange av uavgjort-kampene er Rafa's feil. I denne kampen gjorde han alt rett, heldigvis, og man ser hvordan det funket, og man ser tendenser hvordan det kunne ha funket i de andre kampene. Det som derimot har gjort forskjellen i de store kampene, og de små iår er at Liverpool-spillerne spiller alle disse kampene som om det var CL-finale. Herlig å se slikt engasjement. Rafa gjorde faktisk noe heelt anti-Rafiskt i denne kampen (noe han også burde ha gjort i de andre kampene), han bytta offensivt når vi ledet 1-0. Helt utrolig.

Så: kort oppsummert guttorm! Jeg vil ha en unnskyldning fra deg. :D:p

Herlig kamp btw. Mye underholdning, men jeg må si at det røde kortet var ikke forjent, men seieren var vel fortjent. :)

Lenke til kommentar
Kampen i dag viser i alle fall at vi kan når laget har riktig innstilling og ledelsen fra benken fungerer. Når vi klarer å slå Chelsea i 2 kamper hvor man ikke en gang slipper dem til til en eneste sjanse, så bør vi jo slå lag som Stoke, Wigan og West Ham også (for å nevne noen).

Pøh! Kalou hadde en lompe fra 15 meter :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Blir spennende og se hvordan det ender idag. Får arsenal en russer?

Blir Keane?(ja,det tror jeg) kjøper manchester city Roar Strand?

Så spennende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...