Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt stemte i dag. Litt færre sjanser enn jeg vil ha, men vi spiller tross alt mot Chelsea, et knallag og spesielt på defensiv organisering. Men banespillet i dag var glitrende, vi var virkelig gode og spilte Chelsea i perioder helt ut, spesielt i annen omgang. Over 70% possession i andre omgang sier jo sitt. Midtbanen var fantastisk bra, og dette viser vel sammen med fjorårssesongen at med dagens lag burde 4-2-3-1 være vår hovedformasjon. Og så deilig å se Torres tilbake i gammel action, i dag var han virkelig god. Ikke bare på grunn av de to målene, men han var alltid spillbar i dag, prøvde mye og hadde noen fine gjennomspill til andre. Elskbart å ha ham tilbake for fullt.

Vi har forbedret den ene delen av svakhetene våre nå - kampene mot rivalene. 3 seire og en uavgjort, desidert best av disse lagene. Må bare få på plass den siste i biten i operasjon Bring back the Premiership to Merseyside - uavgjortkampene mot drittlagene. Må forbedres kraftig til neste sesong om det ikke alt går på skinner resten av sesongen, men det tør jeg ikke håpe på engang.

Lenke til kommentar

Noen som har lyst å beklage sine uttalelser før denne kampen om Benitez? I såfall er de tilgitt om det skulle bety noe :)

Vil bare nevne Skrtel, han er helt rå. Stakkars Agger får det ikke lettere nå.

Nå må vi ikke ta helt av, men oppturen jeg håpet på kom. Og satser på dette gir en boost.

Å la Bønna spille fra start gir ingen garanti for at han skal være bedre en Kuyt, men posetivt innhopp. Synd at Kuyt ikke får det helt til.

Lenke til kommentar

Sikter ikke til noen spesielle, men regner med at frustrasjonen har talt for en del. Noe jeg kan delvis forstår, men som jeg mest har argumentert mot.

Dette er jo bare en kamp, men tiden vil vise hvem som har rett.

Syns forøvrig at det er veldig kjekt at Dalglish har vert enig med meg, og Walse. Faktisk de eneste 2 som i klar tekst har sagt at de støtter ham, noe som gjor meg litt opprørt her tidliger. Det merket dere sikkert.

Fikk også en herlig følelse etter dagens kamp, kansje årets beste fotball følelse så langt :)

5: "Torres complete`s us".

Ikke glem:

When you walk trough a storm....

;)

YNWA!

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke akkurat si jeg tilgir Benitez for alt det dumme han har gjort, fordi laget vant en fotballkamp i dag. Jeg er utrolig glad og lettet over at vi slår Chelsea i dag, men det gjør fortsatt ikke opp for de (i mine øyne) særdeles tvilsomme avgjørelsene han har gjort tidligere i år.

Når det er sagt, så ser jeg helst at han blir i klubben, hvertfall ut sesongen. Så får vi se hva som skjer etter det:)

Lenke til kommentar
Nai. Men Alonso har hatt 5 taklinger som kunne tatt livet av ham :p

Over til noe annet...

Tror jeg enda har til gode å se en takling som kunne ha drept motstanderen. En duell mot Klinsmann er det nermeste tror jeg. Skal mye til for at dere inrømmer dommerhjelp.

Lenke til kommentar

4-2-3-1 er definivt den beste formasjonen vi kan stille, håper Rafa har vett nok til å fortsette med det. Problemet da er at Torres er den eneste som faktisk kan spille den enslige spissen der oppe, ingen av de andre kan det. Så sånn sett er det best å selge Keane i morgen. Men det går jo også ann å bruke Keane i rollen til Gerrard da, så får vi rulert litt der også. Litt usikker, men tviler på at Keane forsvinner nå. I så fall håper jeg hvertfall ikke Rafa gjør et hastekjøp. Et evt. hastekjøp vil uansett være dårligere enn de spissene vi har igjen etter Keane vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Når en leser kveldens skriverier i engelske medier ser det ut som at Keane blir i Liverpool.

Dermed melder en tanke hos meg.

Hva om Keane tar Kuyt sin plass på laget og er med og spiller 4-2-3-1?

Idag gjorde ikke Kuyt en god kamp. For mye dårlige innlegg, og for lite kreativ.

Kuyt jobber godt for laget, men det har Keane gjort også når han har fått anledning. Keane springer mye, og kan nok gjøre en like god/dårlig jobb som det Kuyt gjør for tiden. I tillegg mener eg at Keane hadde gjort det bedre foran mål enn det Kuyt gjorde både idag og forsåvidt i de senere kamper som er spilt.

Hva mener dere??

Lenke til kommentar
I såfall må keane ta rolla til Gerrard, ut vi må skyve Gerrard ut til høgre. Det liker jeg ikke.

Hvorfor må han det? Keane kan springe opp og ned langs kanten like godt som Kuyt og rive opp spillet til motstanderen, mener nå eg.

Og nå er det like før Chelsea taper to null nok engang i kveld!!

Kampen går i reprise på Canal+ Sport2

Endret av soltor
Lenke til kommentar

Herlig seier og fortjent seier. Alltid ekstra deilig å slå Chelsea, men seieren i dag betyr ingenting hvis vi taper neste eller fortsetter uavgjortrekken vår. Om jeg fortsatt er kritisk til Benitez? Ja jeg sa jo etter forrige kamp at jeg nesten regnet med at vi ville vinne denne kampen, men at det ikke ville forandre min mening om Benitez. Kan jo ikke forandre på det nå. Laguttaket i dag var jo også merkelig, selv om startelveren så veldig sterk ut på papiret. Håper bare ikke jeg får rett i at vi kommer til å tape poeng i neste kamp.

Den mest kontroversielle situasjonen i kampen var imidlertid den taklingen på Benayoun. Hvis det skal straffes for den situasjonen i etterkant (som det absolutt bør), så bør også linjedommeren få rødt kort! Makan til feighet! Står helt oppe i situasjonen og gjør ingenting, ender istedet med frispark til Chelsea. Horribelt, rett og slett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...