Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ville noen selge Bønna? Jeg hadde ikke klaga akkurat.. Men om han fortsetter i denne trenden så må han bli og benke kuyt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Det smakte ekstra godt med 95minutter uten Lucas på banen spør du meg. Btw ble det noe Keane visning på canal+`? Endret 1. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 haha, ja. Jeg satt egentlig og venta på at lucas skulle få spille 10min eller noe, for å få ødelegge resultatet helt. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som vet hvor mange som har fått rødt kort etter å ha taklet Alonso denne sesongen? Er vel en del nå Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Først mot United (Vidic), så mot Everton (Cahill), så mot City (Zabaleta) og mot Wigan. (Valencia) + Lampard (Chelsea). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tja, fire minst. Btw: Bodø\glimt eller Glimt IL du snakker om? Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tja, fire minst. Btw: Bodø\glimt eller Glimt IL du snakker om? Hvis du tenker på signaturen min, så er det Bodø/Glimt. Men hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som vet hvor mange som har fått rødt kort etter å ha taklet Alonso denne sesongen? Er vel en del nå Fem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg lurte,ergo mitt spørsmål. Jeg svarte faktisk på spørsmålet ditt,så det minste du kunne gjøre var å svare på mitt(som du gjorde) Lenke til kommentar
lknight Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 da satt eg med ned for å se kampen i reprise. (tok den opp) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Vi skal ikke spoile. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 - Kontroverser avgjør i gigantoppgjør. "Begge lag var nødt til å vinne i dag i gigantoppgjøret mellom Chelsea og Liverpool. Dessverre var det ikke noen av spillerne som avgjorde kampen." Patetisk av Chelsea.no. Noen som vet hvor jeg kan finne kampstatistikk? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 da satt eg med ned for å se kampen i reprise. (tok den opp) Du trenger ikke å se de første 85 minuttene. Vi skal ikke spoile. Doh, det smilet forteller liksom ingenting... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som vet hvor jeg kan finne kampstatistikk? http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/t...ext/5260856.stm Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som tror det er mulig at Bosingwa blir utestengt noen kamper av FA for å sette knottene i korsryggen på Bønna? Ble jo ikke utvist, men burde vel ikke være utenkelig at de utestenger ham allikevel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 - Kontroverser avgjør i gigantoppgjør. "Begge lag var nødt til å vinne i dag i gigantoppgjøret mellom Chelsea og Liverpool. Dessverre var det ikke noen av spillerne som avgjorde kampen." Patetisk av Chelsea.no. Noen som vet hvor jeg kan finne kampstatistikk? Kan ikke påstå .no er noe bedre. Liverpool-United reservekampen var en farse. Lenke til kommentar
soltor Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 - Kontroverser avgjør i gigantoppgjør. "Begge lag var nødt til å vinne i dag i gigantoppgjøret mellom Chelsea og Liverpool. Dessverre var det ikke noen av spillerne som avgjorde kampen." Patetisk av Chelsea.no. Noen som vet hvor jeg kan finne kampstatistikk? Nederst finner du statistikk: sky sine sider rimelig dominas til Liverpool på en del der Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvilken kamp er det Alonso går glipp av? Stod på Sky at han måtte stå over pga. fem gule. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Cupkamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå