Limbeck Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Kortet var like riktig som straffen vi fikk mot Bolton Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 .no er i lykkerus. Aurelio fikk 9 Synes Xabi var enorm i dag. Han fortjente i alle fall like mye som Gerrard og Tores, som også fikk 9. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Han MÅ jo få for angrep på jødisk rygg også da. Kortet var like riktig som straffen vi fikk mot Bolton Ikke uenig. Riley gjør nok en *storkamp* Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nå syntes jeg Bønna bør få tillit fremfor Kuyt. Bønna spiller jo faktisk bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har jeg da alltid sagt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har ikke vært av de største kritikerne selv heller Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Bønna har alltid vært en god innoverdragende spiller, og det tror jeg passer bra sammen med El Nino og Stevie. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ok vi må ikke ta av helt bønna har 2kamper på rad hvor han har gjort det bra, håper han starter fremover og fortsetter den gode trenden, kuyt har vært elendig i det siste. Men frykter fort at bønna finner gamle formen og gjør null bra Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Newcastle ville ha Hyypia :!: Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hva er gale med det? Hyypia har vært sykt god når han har spilt i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ok vi må ikke ta av helt bønna har 2kamper på rad hvor han har gjort det bra, håper han starter fremover og fortsetter den gode trenden, kuyt har vært elendig i det siste. Men frykter fort at bønna finner gamle formen og gjør null bra Riiiiiight. Gamle formen til The Jew er topp, nettet ekstemt mange mål ifjor. Forandrer kampbildet på sitt beste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Bønna har plutselig blitt en helt i denne tråden. :!: Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ok, gamle formen fra det vi har sett i år da For det har nemmelig vært elendig. Man forventer faktisk at han skal gjøre noen gode kamper på en sesong. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Uten å lese for mye hva dere har skrevet så stiller jeg meg uenig i utvisningen av Lampard. Synes ikke Lampard har spesielt mye fart inn mot Alonso og han viser ikke knottene, eller går inn med to bein. Gult hadde vel kanskje vært fair. Bosingwa sitt forsøk på å sende Benayoun ut i ambulanse var patetisk, jævla idiot. Så kampen hos en kompis og fy faen det eksploderte da Torres scorte. Er sår i hendene og i stemmen. Herregud så rått Gratulerer! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Bønna var jo West Hams beste spiller i 06. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Bønna har plutselig blitt en helt i denne tråden. :!: Alltid likt Yossi jeg. Liker direkte fyr'n. Stiller et spørsmål på dim humor,er det noe du ikke ler av? () Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Bønna har plutselig blitt en helt i denne tråden. :!: Alltid likt Yossi jeg. Liker direkte fyr'n. Stiller et spørsmål på dim humor,er det noe du ikke ler av? () Er bare morsomt å se at han har plutselig blitt en så viktig spiller. For noen uker siden ville mange her i tråden ha han ut av klubben. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Så kampen hos en kompis og fy faen det eksploderte da Torres scorte. Er sår i hendene og i stemmen. Herregud så rått x2! Sår i hendene hvertfall. Forstua hånda på mandag og var egentlig så godt som bra nå, men nå er jeg ikke bra i hånda lenger for å si det sånn. Men litt må man ofre må man ikke? Blir litt revet med kan man si.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ville noen selge Bønna? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Bønna har plutselig blitt en helt i denne tråden. :!: Alltid likt Yossi jeg. Liker direkte fyr'n. Stiller et spørsmål på dim humor,er det noe du ikke ler av? () Er bare morsomt å se at han har plutselig blitt en så viktig spiller. For noen uker siden ville mange her i tråden ha han ut av klubben. Inte jag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå