Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg over Gerrard enda, men han fikk jo gult. Kan ikke huske sist noen fikk rødt på filming.

1. I første omgang sparker han ballen på Bosingwa etter at dommeren har blåst. Det burde ha vært gult kort.

2. To minutter før utvisningen til Lampard, hadde Gerrard en nesten lik takling som Lampards, men fikk ingenting.

3. Han får gult kort for filming.

Skulle ha hatt tre gule kort. ;)

Lenke til kommentar

Tja, vi er egentlig ganske fornøyd etter denne daniel :)

Irriterer meg over Gerrard enda, men han fikk jo gult. Kan ikke huske sist noen fikk rødt på filming.

1. I første omgang sparker han ballen på Bosingwa etter at dommeren har blåst. Det burde ha vært gult kort.

2. To minutter før utvisningen til Lampard, hadde Gerrard en nesten lik takling som Lampards, men fikk ingenting.

Det er jeg egentlig helt enig i, synes alle de tre situasjonene var gule jeg. Hadde helt glemt den første der.

Selv synes jeg lampard sin utvisning er på grensa, og kan bikke begge veier. Akkurat som den på tirsdag.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Det beste med denne seieren er egentlig at vi pisser så jævlig på Chelsea at det er ikke mulig. Sykt fortjent. Mye deiligere det enn at vi får et drittmål som egentlig ikke burde vært mål og kampen var jevn. Chelsea sugde rett og slett i dag og blei pissa på. Fact!

Edit: I dag gjorde faktisk Rafa et offensivt bytte. Hvorfor i helvete har han ikke gjort det i de tidligere kampene?!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Tja, vi er egentlig ganske fornøyd etter denne daniel :)

Det er jeg egentlig helt enig i, synes alle de tre situasjonene var gule jeg. Hadde helt glemt den første der.

Selv synes jeg lampard sin utvisning er på grensa, og kan bikke begge veier. Akkurat som den på tirsdag.

Lampard kommer ikke i fart, å går etter ball. Ikke treffer han heller motspiller heller. Robinson knuser inn i Park etter at ballen er vekke.

Lenke til kommentar

Ikke usannsynlig at FA går inn og gir Bosingwa karantene etter å ha sett kampen på tv. Sånne ting har intet på en fotballbane å gjøre. Men hvor var han inder-linjedommeren i den situasjonen med Bosingwa? Han stod jo nede i hjørnet der han og... Akutt illebefinnende et lite øyeblikk, eller lomma full av chelsea-rubler?

Og du verden så herlig å se LFC idag. Idag var de slik et Liverpool-lag skal være!!

Neste kamp må jo israeleren få spille fra start.

Lenke til kommentar
Nå tror jeg den dårlige trenden er snudd. Men vi går et spennende døgn i møte. Når stenger vinduet, nøyaktig norsk tid? Forsvinner Keane, bør vi få inn en ny spiss, med kvalitet, ikke noe hastekjøp. Babel eier dessverre ikke selvtillitt.

Klokka 19:00 norsk tid.

Lenke til kommentar
Nei det begynner jeg å lure på nå som jeg ser hva alle andre mener.. Jeg synes det var et klart rødt kort!

Min første reaksjon var: Frispark. Synes snaut det er gult, i og med at det er ikke tofot, ikke stor fart, ikke med vilje, han er klart først på ballen og han trekker til seg foten etter å ha tatt ballen...

Lenke til kommentar

I såfall skulle også Gerrard hatt direkte rødt, og han fikk ingenting.

Det er nok litt det samme som for oss mot WBA; dommaren sin posisjon er feil i forhold til situasjonen, og det ser sannsynligvis verre ut enn det var. Taklinga til Robinson kan ein sjå på som farlig, på grunn av den store farta han kjem med, Lampard er berre uheldig med dommaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...