Hewitt Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ja, den har røde og hvite ruter med "This Is Anfield" på innsiden av nakken. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Cech er fantastisk god ja. Nest beste i PL? Ja, hvis du tenker på denne sesongen er jeg enig. Hvem mener dere er best? Friedel? Han som ikke har sluppet inn de siste 12 PL kampene(mener jeg). Endret 1. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Haha dere altså Er det utvisning nummer 11 ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Det er lagets fortjeneste, ikke hans. Edit: @Latias Endret 1. februar 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Cech er fantastisk god ja. Nest beste i PL? Ja, hvis du tenker på denne sesongen er jeg enig. Hvem mener dere er best? Friedel? Han som ikke har sluppet inn de siste 12 PL kampene(mener jeg). Med slik tankegang har Reina vært best tre år på rad.(golden gloves) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Ingen Vidic ingen rekord, reina>cech>vds Endret 1. februar 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Litt dusteri + kommentarer er slettet fra tråden. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ingen Vidic ingen rekord, reina>cech>vds Reina? O.o Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jadda! Visste det! Hadde troa gjennom hele kampen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Haha dere altså Er det utvisning nummer 11 ? Lønner seg å ha Alonso på laget. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Rafa satser jo offensivt hele kampen gjennom, og det lønner seg, credz. Benny med 2 gode kamper på rad, herlig. Fortsett gjerne med det så skal jeg spise hatten min Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 FOR EN KAMP!!! :D :D Men fy faen, så dere Bosingwas voldtekt av Bønna??? Det der skule vært tre år bak lås og slå!! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er sant veldigsaklig. VDS`s rekord har helt sikkert mye med det glimrende forsvaret og gjøre. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Lønner seg å ha Dommeren på laget. Både Mikel og Bosingwa burde hatt rødt. Aner vi bitre United-supportere? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Han som ikke har sluppet inn de siste 12 PL kampene(mener jeg). Det er Vidic sin fortjeneste, selv om van der Sar ikke akkurat har vært dårlig han heller Denne sesongen syns jeg ikke van der Sar har vært på topp, men i fjor derimot... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Utvisningen var ikke korrekt, men morsomt å se at det er akkurat Man Utd-fansen som skal peke på det, med en viss utvisning i minne ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Irriterer meg over Gerrard enda, men han fikk jo gult. Kan ikke huske sist noen fikk rødt på filming. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ah herlig! Men herregud Tjernås, hvis det der ikke er utvisning hva er utvisning da? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Utvisningen var ikke korrekt, men morsomt å se at det er akkurat Man Utd-fansen som skal peke på det, med en viss utvisning i minne ... Hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Utvisningen var ikke korrekt, men morsomt å se at det er akkurat Man Utd-fansen som skal peke på det, med en viss utvisning i minne ... Hehe. Dette er da ikke noe nytt, de bitcher jo etter hver pool-seier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå