bruno99 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Så jævlig typisk. Vi sliter i kamp etter kamp, men når det gjelder som mest bæsjer vi regelrett på Chelsea. Hørt det før? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Fortjent seier til dere. Gratulerer. Forsåvidt skulle Gerrard blitt utvist, men det skulle jo Bosingwa også. Endret 1. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Dobbel seier mot Chelsea! Benayoun spilte fantastisk i dag! Nå gleder jeg meg til de neste kampene! YNWA! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Fernando Torres aka Chelsea-dödaren. den ga lite mening.. når har han avgjort en kamp mot chelsea? I dag... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 ...og vi hadde vunnet 3-0 hadde det ikke vært for en pittelitt kjip dommer der på slutten Tror ikke dere hadde vunnet i det hele tatt om dommeren ikke hadde gitt et feil rødt kort. Men gratulerer. Dere slo Chelsea, og hjalp oss. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Så jævlig typisk. Vi sliter i kamp etter kamp, men når det gjelder som mest bæsjer vi regelrett på Chelsea. Hørt det før? Det hadde jeg ikke trodd, men det var faktisk en Liverpool supporter som var sur, etter denne kampen! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 For en kamp! Trodde dette skulle ende i kjedelige 0-0, men Chelsea forsvaret sprekker helt på slutten og gir oss 2-0. Fantastisk! Selvom jeg syntes at Chelsea skulle hatt et rødt kort til, og for å være ærlig så må jeg stille spørsmålstegn ved det første røde. Men alikevel et kjempe resultat! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Herregud så deilig, Torres tilbake. Har ikke fått sett mer enn siste halvtimen, men lagoppstillingen var jo fornuftig. Ingen Lucas, og Bønna var jo faktisk bra. Dette redda dagen min. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Om to uker blir det Torres-drakt på meg, når jeg er på ferie. Hjemmedrakt eller bortedrakt er spørsmålet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 JENS BRUN PEDERSEN DETTE SMAKTE BRA! Toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorres! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Fy faen så god jobb Alex gjorde i forsvar da. Ingenting å si på innsatsen der, for å si det sånn. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 FOR en herlig og fantastisk keeper Cech er. bedre enn Reina, og det syns eg som er pool-fan. strålende redninger som virkelig holder chelsea inne i kampen. men ja, EKSTRA herlig seier det her! :O Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Om to uker blir det Torres-drakt på meg, når jeg er på ferie. Hjemmedrakt eller bortedrakt er spørsmålet Hjemmedrakt. Ikke for å provosere, men bortedrakta er noe av det styggeste jeg har sett. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Cech er fantastisk god ja. Nest beste i PL? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Om to uker blir det Torres-drakt på meg, når jeg er på ferie. Hjemmedrakt eller bortedrakt er spørsmålet Hvis du ikke har den fra før kjøper du hjemmedrakten. Det er tross alt den som er hoveddrakten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Var en liten pjok som sendte inn Liverpooldrakt med Gamst bakpå på canal+. Hahahah, vil heller kjøpe Berit Riise. Nok en god Yossikamp. Selv om han blir angripet. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Cech er fantastisk god ja. Nest beste i PL? Ja, hvis du tenker på denne sesongen er jeg enig. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jaja, da får jeg vel ta hjemmedrakten. Har ingen av årets drakter så langt, så... Et spørsmål til; har hjemmedrakten sånne hvite/røde ruter innvendig på baksiden? Googlet det, men får flere alternativer... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Cech er fantastisk god ja. Nest beste i PL? Ja, hvis du tenker på denne sesongen er jeg enig. Hvem mener dere er best? Friedel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå