soltor Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hadde ikke vært meg imot å fått en skikkelig høgrekant, men vil Lennon virkelig få spille i fordel til kuyt, om han kommer? Nå er det på tide Liverpool får seg noen gode kantspillere som spiller på kantene, og gode spisser på topp. Kuyt er spiss, som ikke er god nok til å spille på topp hos Liverpool. Han er ikke noen god kantspiller, men et rivjern til å jobbe. Selg han til Juventus, og få tak i en klassespiss. Og selg Keane tilbake til Tottenham, i tilfelle de kan få Lennon andre veien. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Kunne faktisk ikke vært mer enig soltor, men jeg tror neppe Rafa vil la Kuyt gå. Kuyt sitter jo rett bak Lucas på kontoret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Benken til Liverpool bekymrer meg. Ikke akkurat noe andre lag frykter. Lenke til kommentar
soltor Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Kunne faktisk ikke vært mer enig soltor, men jeg tror neppe Rafa vil la Kuyt gå. Kuyt sitter jo rett bak Lucas på kontoret. Hehe, ja det kan virke slik til tider. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 For en søppelbenk vi har. Hadde Keane vært der, hadde den i alle falle sett litt bedre ut. Hvorfor, Rafa, Hvorfor? Vi har snaut noen som kan komme inn og utgjøre en forskjell, kanskje Bønna. Babel eier jo ike selvtillitt. Noen som vet Chelseas lag? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Meh, Keane mot Lennon er en dårlig deal. Håper det ikke er sant. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ja for det er veldig sannsynlig at rafa selger kuyt gutten sin. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Vi får ikke mer enn £10m for Keane nå. Lennon er minst verdt det. Han er sikkert verdt noe i den duren vi gav for Keane. Benken til Liverpool bekymrer meg. Ikke akkurat noe andre lag frykter. Indeed. Agger er vel den eneste av kvalitet der. Samt Bønna til tider. Babel vil jeg si er helt ok å ha på benken. For tiden er han i elendig form, men den kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg hadde ikke trodd det, men nå sier jeg det: Keane er gooone. Lenke til kommentar
soltor Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Chelsea: Cech, Bosingwa, Alex, Terry, Ashley Cole, Ballack, Mikel, Lampard, Kalou, Anelka, Malouda. Subs: Hilario, Ivanovic, Drogba, Ferreira, Deco, Mancienne, Stoch. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Lennon er overrated. Dessuten eier Kuyt den plassen. Null sjangs for at Rafa selger ham. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Babel vil jeg si er helt ok å ha på benken. For tiden er han i elendig form, men den kommer. Når da? I sommerferien? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Babel vil jeg si er helt ok å ha på benken. For tiden er han i elendig form, men den kommer. Når da? I sommerferien? Neste år. Anderson er vel heller ikke i så god form? Greit han er skadd nå, men før skaden? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Lykke til folkens. Da er jeg gone til kampslutt og håper og se kun smilefjes her senere Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Keane er ikke med i troppen, men han er på Anfield, i det minste. Men jeg er redd vi kan gå mot slutten på Keanes Liverpool-karriere, selv om jeg fortsatt ikke helt kan se at det skal skje i dette overgangsvinduet, da blir jeg overrasket. Optimalt sett skulle jeg sett han fikk frem til sommeren hvert fall, men men. Keane -> Lennon hadde ikke vært dumt heller. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Chelsea har litt skumlere benk, med Deco og Drogba f.eks.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Babel vil jeg si er helt ok å ha på benken. For tiden er han i elendig form, men den kommer. Når da? I sommerferien? Neste år. Anderson er vel heller ikke i så god form? Greit han er skadd nå, men før skaden? Nei, Andy har ikke vært i god form. Men vi har en så sterk midtbane at vi ikke savner en Anderson i form. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nei, Andy har ikke vært i god form. Men vi har en så sterk midtbane at vi ikke savner en Anderson i form. Neh, vil ikke si at jeg savner en Babel iform på ving iallfall. Riera og Kuyt er nokså spikret slik det er nå, men en Babel istorform på topp kanskje. Uansett, det var ikke poenget.^^ Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Sett at vi selger Keane i tolvte time, men rekke rike hente noen. Torres blir skada. Hva gjør vi? Babel og Gerrard som vikarer på topp? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Ligger vel an til det. Men hvis han drar, så regner jeg med å se Babel oftere på topp, istedet for ving. Endret 1. februar 2009 av Banjaluka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå