Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hadde ikke vært meg imot å fått en skikkelig høgrekant, men vil Lennon virkelig få spille i fordel til kuyt, om han kommer?

 

 

Nå er det på tide Liverpool får seg noen gode kantspillere som spiller på kantene, og gode spisser på topp.

Kuyt er spiss, som ikke er god nok til å spille på topp hos Liverpool. Han er ikke noen god kantspiller, men et rivjern til å jobbe. Selg han til Juventus, og få tak i en klassespiss.

Og selg Keane tilbake til Tottenham, i tilfelle de kan få Lennon andre veien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får ikke mer enn £10m for Keane nå. Lennon er minst verdt det. Han er sikkert verdt noe i den duren vi gav for Keane.

 

Benken til Liverpool bekymrer meg. Ikke akkurat noe andre lag frykter.

Indeed. Agger er vel den eneste av kvalitet der. Samt Bønna til tider. Babel vil jeg si er helt ok å ha på benken. For tiden er han i elendig form, men den kommer.

Lenke til kommentar

Keane er ikke med i troppen, men han er på Anfield, i det minste. Men jeg er redd vi kan gå mot slutten på Keanes Liverpool-karriere, selv om jeg fortsatt ikke helt kan se at det skal skje i dette overgangsvinduet, da blir jeg overrasket. Optimalt sett skulle jeg sett han fikk frem til sommeren hvert fall, men men. Keane -> Lennon hadde ikke vært dumt heller.

Lenke til kommentar
Babel vil jeg si er helt ok å ha på benken. For tiden er han i elendig form, men den kommer.

Når da? I sommerferien? :p

Neste år. Anderson er vel heller ikke i så god form? Greit han er skadd nå, men før skaden? ;)

Nei, Andy har ikke vært i god form. Men vi har en så sterk midtbane at vi ikke savner en Anderson i form. ;)

Lenke til kommentar
Nei, Andy har ikke vært i god form. Men vi har en så sterk midtbane at vi ikke savner en Anderson i form. ;)

Neh, vil ikke si at jeg savner en Babel iform på ving iallfall. Riera og Kuyt er nokså spikret slik det er nå, men en Babel istorform på topp kanskje.

 

Uansett, det var ikke poenget.^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...