Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Går rykter om at det er levert inn ny byggesøknad til en stadion på 74000! Gledelige nyheter spør du meg! :dribble: Håper det blir samme designet som den opprinnelig planlagte stadionet, bare i større dimensjon. :love:

8513238[/snapback]

 

Klarer Liverpool å fylle 75.000?

8513255[/snapback]

Når det er 600000 i 20 års venteliste (eller noe lignende) på sesongkort burde det egentlig gå fint. Satser bare på at ikke barnefamiliene og sånt tar over banen sånn som Old Trafford.

8513295[/snapback]

 

Buhu. Her stiller jeg et spm, og får "da blir det ikke like stille som på OT" og "Satser på at ikke barnefamiliene tar over banen sånn som Old Trafford"

 

Har dere et mindreverdighetskompleks ellerno?

 

Grunnen til at jeg stilte spm var at det er ikke mange sesonger siden Liverpool såvidt hadde over 40.000 på midtukekamper. Tar ikke Anfield 45000?

8513326[/snapback]

Buhu. Begynn og grin. Svarte også helt fint på spørsmålet ditt forøvrig.

8513422[/snapback]

 

Hvorfor kommer du med slikt piss med barnefamilier og slikt? Stemningen på OT har vært upåklagelig iår. Red Army på Stretford End er i toppklassen av engelske supportere. Må ikke tro på alt du leser, slik som rekesmørbrød på OT (klassiker).

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aero: Jeg vet. Det er dritmorsomt. :D Selv anser jeg meg ikke for å være blant de verste, men jeg elsker virkelig smårivaliseringen mellom Man Utd og Liverpool, så lenge det holde seg til nettopp det - smårivalisering. Når man tar det litt lenger, så er det bare umodent egentlig.

 

Ser jo også i Man Utd-tråden, hvor vi blant annet blir kalt skrotelag og slikt. Det er bare koselig. :)

Lenke til kommentar

Liverpool.no skriver dette laget: Reina, Finnan, Carragher, Agger, Riise; Pennant, Gerrard, Mascherano, Zenden, Kuyt og Crouch.

 

Ikke bekreftet enda tydeligvis. Men hvis dette er sant kan vi gå å legge oss med en gang, av den enkle grunn av Zenden er på banen. Hva faen skjer med å sette Alonso som spilte som en gud forrige kamp ut? Nei, håper virkelig det er .no som bommer her altså, Zenden fortjener knapt nok en plass på tribuna altså..

Lenke til kommentar

Som sagt HVA I H.... gjør Zenden på banen?? tror nok dessverre det er slik at han kan være forskjellen... Får håpe han mot beviser det!!

 

Men på den andre siden så har vi jo ikke noen venstre kant. Speedy kan bli sendt på første fly....

 

Enda en ting, Dette skjer!! Offensivt! gerrard går opp i en offensiv midtbane Zenden inn og riise som back/ving.

 

Defensivt rykker zenden ned som defensiv midtbane.. Det kan hende at dette kan fungere om de spiller som jeg sier :D Har mange timer med CM bak meg :blush:

 

 

Uansett LYKKE TIL GUTTER! YNWA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...