soltor Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Sitter og venter på lagoppstillingen, og tar Rafa ut Lucas i dag også, betyr det at han vil bli sagt opp. Han ønsker nok ikke å ta hatten og gå, for da vil han ikke få sin gylne fallskjerm, men med tanke på sine taktiske disposisjoner i det siste, ser det litt snodig ut etterhvert. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Reina Arby Carra Skittles Fab Kuyt Alonso Masch Riera Gerrard Torres Blir Skrtel virkelig kalt for Skittles? Endret 1. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tror jeg venter til den kommer på .no .. Nei? Hvilken useriøs kilde har du det fra Latias? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tror jeg venter til den kommer på .no .. Nei? Hvilken useriøs kilde har du det fra Latias? Forumet deres. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hehe, forklarer det meste. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Liverpool: Reina, Arbeloa, Aurelio, Carragher, Skrtel, Mascherano, Alonso, Gerrard, Kuyt, Riera, Torres. Subs: Cavalieri, Dossena, Agger, Ngog, Benayoun, Dossena, Babel, Lucas. Kaene er ikke på benken en gang..... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har faktisk ikke hørt Skittles før iallfall. ^^ Men ja, jeg tror nok det blir den taktikken, og laguttaket. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tror Keane har spilt sin siste kamp i Pool-drakta. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har faktisk ikke hørt Skittles før iallfall. ^^ Men ja, jeg tror nok det blir den taktikken, og laguttaket. Jeg tror dette gir oss et godt innblikk på hva som skjer med Keane. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Reina Arby Skrtel Skrtel Aurelio Masche Alonso Kuyt Gerrard Riera Torres Tror nok dette blir det beste laget. Vi trenger både Alonso, og Masche på banen i en kamp som denne. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Reina Arbeloa - Carragher - Skrtel - Aurelio Mascherano - Alonso Kuyt - Gerrard - Riera Torres Subs: Cavalieri, Dossena, Agger, Ngog, Benayoun, Dossena, Babel, Lucas. Dossena er listet to ganger. Vi blir å stille i 4-2-3-1 helt sikkert, et bra lag vil jeg si. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Takk for et bra lag Rafa. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det tror jeg også. Veldig merkelig dette her.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Reina Arby Skrtel Skrtel Aurelio Masche Alonso Kuyt Gerrard Riera Torres Tror nok dette blir det beste laget. Vi trenger både Alonso, og Masche på banen i en kamp som denne. Greit at Skrtel er litt god, men greier han virkelig å spille i to posisjoner? Lenke til kommentar
soltor Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Robbie Keane could return to former club Tottenham, with winger Aaron Lennon moving in the opposite direction. (BBC 5 Live, 1512 GMT) Tatt fra BBC sine sider. Det trenger ikke å være så dumt bytte det... Endret 1. februar 2009 av soltor Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Merkelig? At Rafa tar ut ett bra lag? Som sagt, tror dette er det beste laget vi overhodet kunne stilt mot Chelsea, selvfølgelig med Agger og Insua på banen. ^^ Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hadde ikke vært meg imot å fått en skikkelig høgrekant, men vil Lennon virkelig få spille i fordel til kuyt, om han kommer? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Robbie Keane could return to former club Tottenham, with winger Aaron Lennon moving in the opposite direction. (BBC 5 Live, 1512 GMT) Tatt fra BBC sine sider. Det trenger ikke å være så dumt bytte det... Ah, det hadde vært genialt! Greit at Skrtel er litt god, men greier han virkelig å spille i to posisjoner? Ofc. ^^ Nei, mente Carra der da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Da stikker jeg til en kamerat! Lykke til folkens! Dette går veien! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå