Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Vi snakker om den samme poll¨n som ga Lucas 11% etter wigan-kampen.

 

Tror jaggu ikke jeg gidder å dra med ut av sengen og til Three Lions idag. Er sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå hangover og sjabber.

Takk GUD for Steam.

Steam er noe Valve har :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selger vi han nå kommer Rafa til å gjøre det verste hastekjøpet, noe vi ikke burde. Da er vi bedre tjent med å beholde Keane og se om han kan komme litt i form igjen. Tror uansett vi taper penger på han samme hva vi gjør.

 

Ber og krysser fingre og det som er for at alt snur i dag. Januar, måneden vi alltid sliter i, er over og vi begynner på den tida av sesongen der vi alltid er best. I dag har jeg faktisk troa på seier, jeg tror hvertfall ikke vi taper. :D Fornøyd med meg selv over å ha såpass troa etter den perioden vi har lagt bak oss, men jeg er nesten litt overtroisk og tror januar har noe å si. Suger jo alltid da. :p

Lenke til kommentar

En liten teori er jo at Rafa har gjort som han har gjort i det siste med tanke på lagoppstillinger, Keane, taktikk osv fordi han vil bevise at han har kontroll og kan gjøre nesten som han vil. Høres litt søkt ut, men allikevel. Kan jo hende han skjerper seg hvis han får den kontrakten han vil. Og hvis han blir så vil jeg hvertfall at han skal få FULL kontroll over transferene. Parry er jo så evneveik at det burde vært en lov mot det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Keane ut > 170 mill

Villa inn > 230

 

:whistle:

Ta bort nullen på Keanes pris. ;)

 

 

Men lykke til i dag. Håper dere slår Chelsea. Vet at alle Rafa-haterne begynner å elske ham igjen hvis dere vinner, men det viktigste er at Chelsea ikke kommer nærmere oss på tabellen. :D

Trodde du håpet på uavgjort jeg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...