Ol'H Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Vi snakker om den samme poll¨n som ga Lucas 11% etter wigan-kampen. Tror jaggu ikke jeg gidder å dra med ut av sengen og til Three Lions idag. Er sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå hangover og sjabber. Takk GUD for Steam. Steam er noe Valve har Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 haha, som sagt: hangover og sjabber. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Skjer med Keane:/ Endret 1. februar 2009 av kloffsk Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvem tror Keane forsvinner? Jeg er rimelig sikker på det, men usikker på om det skjer nå eller mot sommeren. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det spørs vel om ein rekker det. Eventuelt om Liverpool får nok pengar til at dei vil la han gå. Trur nok ikkje Spurs er villige til å betale 20mill for å få han igjen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Spurs betaler nok ikke en slik sum nei. Men om vi selger han, burde vi få inn en god erstatter, men frykter da det blir et hastekjøp som går rett i dass. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Selger vi han nå kommer Rafa til å gjøre det verste hastekjøpet, noe vi ikke burde. Da er vi bedre tjent med å beholde Keane og se om han kan komme litt i form igjen. Tror uansett vi taper penger på han samme hva vi gjør. Ber og krysser fingre og det som er for at alt snur i dag. Januar, måneden vi alltid sliter i, er over og vi begynner på den tida av sesongen der vi alltid er best. I dag har jeg faktisk troa på seier, jeg tror hvertfall ikke vi taper. Fornøyd med meg selv over å ha såpass troa etter den perioden vi har lagt bak oss, men jeg er nesten litt overtroisk og tror januar har noe å si. Suger jo alltid da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Alle anti-Rafa les dette: http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=546669 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Keane ut > 170 mill Villa inn > 230 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Sunday Mirror? Greit at det ikke er the sun, men er da på samme nivå.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Keane ut > 170 millVilla inn > 230 Ta bort nullen på Keanes pris. Men lykke til i dag. Håper dere slår Chelsea. Vet at alle Rafa-haterne begynner å elske ham igjen hvis dere vinner, men det viktigste er at Chelsea ikke kommer nærmere oss på tabellen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tror det er få som hater rafa egentlig, men mange er nok veldig kritiske etter hva som har blitt gjort siste tiden. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 En liten teori er jo at Rafa har gjort som han har gjort i det siste med tanke på lagoppstillinger, Keane, taktikk osv fordi han vil bevise at han har kontroll og kan gjøre nesten som han vil. Høres litt søkt ut, men allikevel. Kan jo hende han skjerper seg hvis han får den kontrakten han vil. Og hvis han blir så vil jeg hvertfall at han skal få FULL kontroll over transferene. Parry er jo så evneveik at det burde vært en lov mot det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Keane ut > 170 millVilla inn > 230 Ta bort nullen på Keanes pris. Men lykke til i dag. Håper dere slår Chelsea. Vet at alle Rafa-haterne begynner å elske ham igjen hvis dere vinner, men det viktigste er at Chelsea ikke kommer nærmere oss på tabellen. Trodde du håpet på uavgjort jeg.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Uavgjort = Chelsea poeng. Vil ikke at de skal komme nærmere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Så hvorfor sa du: ''jeg håper på uavgjort eller Liverpool-seier'' da`? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Prøv å forstå da! Jeg vil heller ha uavgjort enn Chelsea seier, men håper helst at dere vinner. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tipper Fat Frank scorer et deflection mål i dag. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Håper ikke Torres er så bestemt på å drible 2-3 mann hele tiden i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Håper folk slutter å klage og suttre over alt og alle jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå