Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til alle som klager på Rafa, er det hans feil vi bare scorer 1 mål eller ingen mål i løpet av 60 min med tilnærmet toppet lag? Da må byttene etterhvert komme, enten vi liker byttene eller ikke.

Han trygger ikke 1-0 seiere, vi scorer bare ikke flere mål.

Helt enig i at det er like mye spillerene sin feil som Rafa`s.

 

Ikke glem:

When you walk trough a storm....

Selvfølgelig er det Benitez' feil når han tar av vår eneste spiss fordi han velger å satse på å holde tett bakover. Benayoun spiller sin livs kamp og er en konstant trussel, for så å bli byttet ut uten grunn. Flere bytter hadde han tydeligvis ikke tenkt å gjøre, for alle som varmet opp før dette satte seg på benken igjen. Men så scoret Everton 5 min før slutt, og da må han plutselig satse offensivt igjen. Hva gjør han? Jo han setter riktignok inn Keane, men han tar ut spilleren som mer enn noen andre avgjør kamper på egenhånd; Gerrard. Definitivt Benitez sin feil.

 

Alt dette var i siste kamp. Hvis du sjekker tidligere kamper, ser du at Benitez ikke en gang benytter seg av alle sine tre bytter selv om vi absolutt trenger forsterkninger på topp. De fleste jublet over å kunne velge blant 7 spillere fra benken fra og med denne sesongen, Benitez var sannsynligvis én av få som skulle ønske man isteden hadde redusert antall spillere på benken.

 

Selvsagt er det ingen selvfølge at vi hadde vunnet alle disse uavgjort kampene om Benitez hadde disponert spillerne sine annerledes, men han legger definitivt ikke opp til at vi skal gjøre det slik han har holdt på.

 

Jeg har har forøvrig holdt med Liverpool sannsynligvis lengre enn det mange her har levd, så ikke kall meg medgangssupporter. Liverpool er fortsatt laget, selv om det går trått for øyeblikket. Men jeg gidder ikke å være en idiot som nærmest apatisk godtar alt det manageren sier og gjør. Jeg står får mine egne menininger, og når jeg er uenig med Benitez (eller andre i klubben) sier jeg ifra.

Lenke til kommentar

Jaja, laget i morgen blir spennende da. Jeg vil egentlig ha både Keane og Torres på topp, ellers tror jeg det blir tynt der framme, men samtidig vil jeg ha både Gerrard, Xabi og Masche på banen. Så enten må vi kjøre en 4-2-3-1 som vi kjørte i fjor, eller så må vi kjøre en 4-4-2 med Gerrard på kanten. :hmm: Jeg stemmer faktisk for sistnevnte jeg. Men, hva har vel jeg og si? Vi starter vel med Bønna og Lucas tenker jeg. Så spiller sikkert Kuyt alene på topp mens vi benker Torres, Gerrard og Keane. Så spiller Arbeloa og Hyypia midtstoppere. Darby funker fint på høyrebacken og Cavalieri er god i mål. Eller hva Rafa? :D

Lenke til kommentar

Noe i den duren iallfall ^^ Tror nok vi starter med Torres og Kuyt på topp, jeg. Jeg vil se Masche, Alonso og Gerrard sammen jeg!

 

4-2-3-1 er nok det beste vi kan kjøre med de spillerne vi har, men med den taktikken får ikke Keane spille.

Reina

Arby Skrtel Agger Aurelio

Masche Alonso

Kuyt Gerrard Riera

Torres

 

Snakker vi bra lag?

Lenke til kommentar

Enten den, eller:

 

Reina

Arbeloa Skrtel Carra Dossena

Gerrard Masche Alonso Riera

Keane Torres

 

Jeg vil tro Skrtel og Carra er bankers i midten. Arbeloa tar nok høyrebacken og tipper Dossena på venstre, selv om jeg egentlig håper på Aurelio. Resten forklarer vel seg selv. Håper på det laget der, forutenom Aurelio på VB. Blir litt mer futt i angrepet med to spisser mot Chelsea. Men er jo Keane da, så veit jo aldri.

Lenke til kommentar
Jeg har har forøvrig holdt med Liverpool sannsynligvis lengre enn det mange her har levd, så ikke kall meg medgangssupporter. Liverpool er fortsatt laget, selv om det går trått for øyeblikket. Men jeg gidder ikke å være en idiot som nærmest apatisk godtar alt det manageren sier og gjør. Jeg står får mine egne menininger, og når jeg er uenig med Benitez (eller andre i klubben) sier jeg ifra.

 

Det vet jeg. Det har jeg også, selv om det er noe kortere en deg. Jeg har ikke kalt noen medgangsupportere, men jeg sa det fristet nesten å gjøre det.

 

Jeg syns det er trangsynt å lite objektivt å legge all skyld på Benitez når tingene har vert som de har. Jeg har også hylt og skreket over bytter som etter min menig er feil. Men han er manager, han kjenner laget bedre en noen. Og selv om jeg river meg i håret der og da, innser jeg ofte i ettertid at ivertfall noen av byttene var helt på sin plass. Samtidig er ikke jeg heller enig i alt han gjør, men jeg mister ikke troen på ham som manager for det.

I tillegg blir det feil å legge alt på en kamp. Dette har pågått en stund.

 

Vi ristet på hodet når han tok ut Torres i CL semien mot Chelsea også, alikevell kommer Babel inn og scorer et kjempe mål. Alt er mulig selv uten de beste spillerene, men vi trenger form og selvtilitt for å gjøre det.

Vi slo United uten Torres og nesten uten Gerrard. Vi trenger en bredde og en bredde som er i form skal vi vinne ligaen.

Jeg har tidligere utalt at om vi vinner ligaen i år, så er det en ren bonus. Samtidig er det nå frustrerende og se at sjansen reduseres for hver kamp, men det er kansje ganske enkelt litt tidlig enda.

Lenke til kommentar

Om ikke Keane er med i troppen i dag, er han ferdig i klubben. Enten nå om noen timer, eller til sommeren. Skal de absolutt selge han før vinduet stenger nå så må de for guds skyld få inn en erstatter. Eller, på en måte er det ikke sååå farlig heller synes jeg. Satser på at Torres holder seg skadefri resten av sesongen. Babel kan da få spille der han burde spille. Kuyt kan i verste fall spille spiss. Vi har N'Gog som har vist gode takter i det siste. Gerrard kan spille veldig offensivt. Vil heller ha et kvalitetskjøp til sommeren enn et hastekjøp nå for å si det sånn. Uansett tror jeg ikke Keane blir solgt før til sommeren.

Lenke til kommentar

NÅ ER DET NOK RAFA!!!

 

Jeg er så frustrert! Hvorfor tar du ikke engang med Keane i troppen??

 

Det er Keane eller Rafa. En må bort. Blir det Keane, bør det skje i kveld, siden det ikke virker som Rafa vil bruke han likevel. Eller så kan Rafa gå, noe jeg ville blitt glad for. Vi trenger friskt blod, som ikke setter de beste spillerne på tribunen og lar Lucas spille hver kamp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ville heller sett CC¨lagutyakk enn Erlend sitt.

Ivertfall mot Chelsea.

 

At Keane ikke spiller betyr nok at han drar,noe som kan være for det beste.(?)

Skremmende mye Benitez-exit snakk her nå. Rafa bør få gjøre ferdig denne sesongen før vi tenker\snakker om utskifting. Om jeg ønsker å fremdeles ha Rafa neste sesong vet jeg alldeles ikke.

Lenke til kommentar

Det er lenge sidan eg har posta noko i denne tråden. Ofte greiast å la vere, sånn at ein ikkje gjer noko som kan virke provoserande under kampar og sånt. Eg skal ikkje legge skjul på at Liverpool sine resultat den siste tida har gleda meg som United-supporter og eg forstår mykje av frustrasjonen mange her inne har overfor Benitez.

 

Likevel så syns eg de bør gi han litt meir tid, det er jo ingen tvil om at han egentlig er ein ganske dyktig manager. Han har gjort endel bytter i det siste som har vore ganske bak mål, i tillegg til den famøse pressekonferansen, men likevel så er Liverpool i ein situasjon no, som det er veldig lenge sidan de har vore i. Laget har vore temmelig stabilt og leda serien mykje av sesongen. På mange måtar trur eg nok ikkje det nødvendigvis er Benitez som gjer at de ikkje lenger toppar tabellen, eg trur også det har mykje med at bredda i stallen, kanskje ikkje er fullt så stor som den nødvendigvis burde. Hovudsakleg så har de to spelarar som har evnene til å gjere det heilt store, og avgjere kampar der ingen andre kan. Det betyr ikkje at de ikkje har mange dyktige spelarar, men etter mi meining så er det hovudsaklig Gerrard og Torres som må få det til, om alt skal gå på skinner.

 

Laget som Kjetil postar over her er absolutt eit sterkt lag, men eg setter litt spørsmålsteikn ved kva ein har å komme med om ein må til med bytter. Babel kan vere veldig god når han får det til, men det er absolutt ikkje kvar kamp. Benayoun og Lucas er også altfor ustabile til at ein kan stole på at dei kan komme inn å snu eller avgjere kampar.

Og om Keane ikkje eingong er på benken, så gjer ein det plutselig endå vanskelegare for seg sjølv. Han er ein dyktig spelar, men det spørs om han var den rette mannen å bruke 20mill på.

 

Om de slår Chelsea i dag, så kan det fort hende de finner igjen flyten de hadde store delar av hausten, men med tap og uavgjort i dag, så kan det sjå vanskelig ut framover. Ingenting blir avgjort i dag, men med tre poeng opp til Chelsea og potensielt 8 opp til United, så blir det sjølvsagt ei stor utfordring kontra når de låg nokre poeng foran.

 

Men som sagt, ikkje skyt Rafa heilt enda. De er fortsatt med i tre turneringar og fortsatt i ein farlig posisjon i forhold til toppen av PL. Eg kan ikkje tru de kan spele uavgjort så mykje fleire gongar framover no, og i år har jo Liverpool dessverre spelt veldig godt mot dei andre topplaga, så det kan bli veldig spennande i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vi snakker om den samme poll¨n som ga Lucas 11% etter wigan-kampen.

 

Tror jaggu ikke jeg gidder å dra med ut av sengen og til Three Lions idag. Er sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå hangover og sjabber.

Takk GUD for Steam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...