Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ærlig talt er jeg skuffet når jeg ser menigene til mange her, det står i enorm kontrast til kun for kort tid siden. Da var Rafa gud.

 

Nesten så det frister å kalle dere medgangsupportere. Noe motbør må alle regne med, Rafa og ikke minst laget trenger støtte nå.

 

Jeg kan nevne mange grunner til at vi har hatt uro i gangene, og at vi forhåpentligvis kommer til å heve oss igjenn.

 

1: Hicks og Gillett.

2: Perry

3: Rafas Nyrestein

4: Rafas "krangel" med AF

5: Torres lange skade opphold

6: Gerrards pub episode.

7: Aggers kontrakt spekulasjoner

8: Skrtels lange skade opphold

9: Stadion planene

 

osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Typisk, får ikke sett kampen i morra heller. Skal spille kvalifiseringskamp til 1 div G16 selv...

 

Tredje kampen jeg ikke får sett på 8 dager, to på grunn av egne kamper, en fordi jeg ikke har C+ sport extra. Jævlig irriterende, men jeg får vel kose meg med første omgang Newcastle - Sunderland... :(

Endret av Attityd
Lenke til kommentar
Ærlig talt er jeg skuffet når jeg ser menigene til mange her, det står i enorm kontrast til kun for kort tid siden. Da var Rafa gud.

 

Nesten så det frister å kalle dere medgangsupportere. Noe motbør må alle regne med, Rafa og ikke minst laget trenger støtte nå.

 

Jeg kan nevne mange grunner til at vi har hatt uro i gangene, og at vi forhåpentligvis kommer til å heve oss igjenn.

 

1: Hicks og Gillett.

2: Perry

3: Rafas Nyrestein

4: Rafas "krangel" med AF

5: Torres lange skade opphold

6: Gerrards pub episode.

7: Aggers kontrakt spekulasjoner

8: Skrtels lange skade opphold

9: Stadion planene

 

osv

 

Hiv ut Parry, og yanksa, og få inn noen som kan gi oss ny stadion :p

 

Enig i det du sier forresten, syns det er litt for mye hes og pes på rafa, lucas osv nå

Lenke til kommentar

Strategisk sett er nok det beste formasjonen Kjetil, men ute i kampen kan det være lurt og gå over til 4-4-2. Jeg tror at Chelsea kommer til å gi oss noe mer rom en vi har sett i de siste kampene, dette må vi utnytte.

Litt usikker på om de vil si seg fornøyd med uavgjort, men regner med det.

 

Håper Everton ordner biffen i dag ;)

Lenke til kommentar
En ting er iallefall klinke klart, vi må vinne i morgen!

 

Hvor mange poeng endte vi bak united i fjor? Vi har jo 8 poeng mere på dette tidspunkt i år, så alt er jo mulig.

Var det ikke 2, 4, 10? Fra United ned til Chelsea, Arsenal og Liverpool. Nei, 11 var det ned til pool. Da taper dere bare med 3 poeng i år da.

 

... neida. Men united har ca. like mange poeng i år som i fjor. 2,28 poeng per kamp i fjor og hittil i år har vi 2,27.

Lenke til kommentar

Jeg kan nevne mange grunner til at vi har hatt uro i gangene, og at vi forhåpentligvis kommer til å heve oss igjenn.

 

1: Hicks og Gillett.

2: Perry

3: Rafas Nyrestein

4: Rafas "krangel" med AF

5: Torres lange skade opphold

6: Gerrards pub episode.

7: Aggers kontrakt spekulasjoner

8: Skrtels lange skade opphold

9: Stadion planene

 

osv

 

Hiv ut Parry, og yanksa, og få inn noen som kan gi oss ny stadion :p

 

Enig i det du sier forresten, syns det er litt for mye hes og pes på rafa, lucas osv nå

 

Det er enkelte momenter som enda ikke er nevnt i punktene overfor.

For eksempel har Rafa begynt å rotere mer på laget igjen. I den perioden i høst var det omtrent de samme som startet alle kampene, og selv om det ikke altid gikk aldeles knirkefritt, fikk de da med seg tre poeng.

Mot Wigan stilte han med masse spillere som ikke spilte sist kamp.

En annen ting er de taktiske disposisjonene Rafa hadde i slutten av kampen. Makan altså!! Mannen skulle hatt pryl på blanke ræva!!

Får håpe mannen har hodet med seg i morgen, og at spillerene klarer å få til noe mot Chelsea.

 

Og til de andre som klager litt på laget og treneren for tiden, eg mener at dere ikke stiller i kategorien medgangssupportere. Det må jo være lov å ytre sine meninger om ting som helt klart ikke er som det skal være.

Lenke til kommentar

Det er vel ikek akkurat uavgjortkampene akkurat nå som får folk til å betvile Rafa. Det er det at det skjer HVERT år. Og jeg vil faktisk kreditere en del av de siste uavgjortkampene direkte til Rafa grunnet lagoppstilling, bytter, taktikk etc. Vi har sett det gang på gang før og vi har ikke råd til det om vi skal ta ligaen.

 

1: Hicks og Gillett. - Enig, må ut.

2: Perry - Enig, må også ut.

3: Rafas Nyrestein - Gikk da veldig bra når Rafa var borte?

4: Rafas "krangel" med AF - Pinlig av Rafa

5: Torres lange skade opphold - Klarte oss greit når han var borte også da.

6: Gerrards pub episode. - Tviler på at det har hatt så stor innvirkning på andre enn Gerrard selv og han har spilt bra.

7: Aggers kontrakt spekulasjoner - Agger har knapt nok spilt etter at det begynte.

8: Skrtels lange skade opphold - Klarte oss fint uten Skrtel når han var borte også.

9: Stadion planene - Har vel ikke akkurat vært i vinden på en stund? Dette går under pkt. 1

 

Jeg har alltid støtta Rafa i tykt og tynt, men nå begynner jeg rett og slett å bli lei. Om han slutter med det idiotiske han driver med og begynner med midt i sesongen som fører til mange poengtap er han muligens rett man til slutt. Vi kommer tross alt nærmere og nærmere for hvert år, så han skal ha cred. Er bare så jævlig synd at han skal fucke det opp midt i sesongen med tullete laguttak, bytter og taktikk.

 

Sliten etter tung dag på jobben, så blei bare rot dette, men dere tar sikkert poenget.. Merk at jeg ikke vil ha Rafa ut nå asap, men jeg BEGYNNER å tvile på om han er rett mann. Samtidig skal det jo sies at for eksempel SAF, brukte god tid på å bygge opp laget han også. Kan jo være det beste er å gi Rafa tid, så kanskje det kommer til slutt. Men det er 20 år siden sist, så vi Liverpoolsupportere er vel ganske utålmodige nå og hungrer etter pokalen. Er nok derfor så mange blir kritiske da alt går i grøfta i løpet av et par serierunder.

Lenke til kommentar

Altså, guttorm. Vi må få lov å være kritiske og litt negative til rafa og lucas når det er som det er nå for tiden. Lucas har ennå til gode og spille godt og rafa begynner igjen å rotere på laget, i tillegg med super-byttene sine, så går det ikke bra. Jeg er i hverfall forbanna på at han skal ri på de jævla 1-0 resultatene, virker som vi spiller til vi scorer 1 og da har vi vunnet kampen, funker ikke slik!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Pennant med målgivende gitt. Jaja...

 

Kan ikke si at jeg er en av de som vil gi Rafa fyken,men angåebde Pennant-saken så dreit han seg på draget i min bok.

Lenke til kommentar
Ærlig talt er jeg skuffet når jeg ser menigene til mange her, det står i enorm kontrast til kun for kort tid siden. Da var Rafa gud.

 

Nesten så det frister å kalle dere medgangsupportere. Noe motbør må alle regne med, Rafa og ikke minst laget trenger støtte nå.

 

Jeg kan nevne mange grunner til at vi har hatt uro i gangene, og at vi forhåpentligvis kommer til å heve oss igjenn.

 

1: Hicks og Gillett.

2: Perry

3: Rafas Nyrestein

4: Rafas "krangel" med AF

5: Torres lange skade opphold

6: Gerrards pub episode.

7: Aggers kontrakt spekulasjoner

8: Skrtels lange skade opphold

9: Stadion planene

 

osv

INGEN messer med Fergie...

 

Uansett så er de påstandene tåpelige. "Aggers kontrakt spekulasjoner."

For det første så er det bare EN spiller, og for det andre så må det alltid være sånn hvert år.

 

United har jo mye problemer ang. kontrakt/flørting/spekulasjoner++ med f.eks. Tevez, Giggs, Ronaldo med mer.

 

Og stadion planene? Håper du tuller.

Endret av Rexbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...