Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Er ikke et usansynelig resultat, men jeg har tro på seier. Og at vi nå tar steget opp av gjørma, anført av Alonso, Torres og Gerrard.

Det har mest med slik han har spilt tidligere Ccola, jeg stoler liksom ikke helt på ham bak der. Han har vert bedre i år da.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan faktisk ikke fordra Aurelio TC.

Jeg husket det fra lenge siden, derfor jeg sa akkurat det jeg sa ;)

Hehe.

Nå må vi slutte å tulle med ny trener snakk og vas. Fokuset er på fotballen er helt borte og erkerivalene gliser. Nå må vi samle oss og stå sammen som vi alltid har gjort og støtte manager og klubb. YNWA!

Lenke til kommentar
Kan faktisk ikke fordra Aurelio TC.

Jeg husket det fra lenge siden, derfor jeg sa akkurat det jeg sa ;)

Hehe.

Nå må vi slutte å tulle med ny trener snakk og vas. Fokuset er på fotballen er helt borte og erkerivalene gliser. Nå må vi samle oss og stå sammen som vi alltid har gjort og støtte manager og klubb. YNWA!

Agreed.

In Rafa We Trust!

YNWA!

Lenke til kommentar
Haha, guttorm :p Aurelio på høyre og venstreback, og Alonso som ving? ^^

Nei, her slik er laget jeg håper på:

Reina

Arby Skrtel Agger Aurelio

Masche Alonso

Kuyt Gerrard Riera

Torres

Håper på dette laget selv, bare med Carra istedet for Agger. Det beste vi har tilgjengelig, og også den taktikken jeg mener vi ser farligst ut i.

Lenke til kommentar
In Rafa We Trust!

Et dårlig slagord som virkelig ikke stemmer, spør du meg. "In Rafa We Can't Trust" hadde vært mer riktig, selv om slagordet ikke akkurat ble bedre av den grunn.

Hvorfor skulle vi bli satt 3 år tilbake i tid med ny manager? Ofte får et lag et oppsving rett etter et trenerskifte, og med det laget vi har burde nesten hvem som helst klart å gjøre det bedre enn det Benitez har gjort i det siste. Er selvsagt takkknemlig for alt han har tilført laget og alle triumfer vi har hatt under ham, men når en person har fått hjerneslag bør man ta det rolig framover. Har likevel tro på seier mot Chelsea på søndag, men det hjelper så lite hvis vi taper neste kamp igjen.

Lenke til kommentar
Ny trener kan bety ny spillestil, nye spillere, mange omskiftninger, som jeg ikke tror er bra for laget.

- Ny spillestil. Mer offensivt? Ja takk.

- Nye spillere. Det begynner å haste i så fall, men hvorfor ikke?

- Mange omskiftninger. Ut med Lucas er i alle fall ikke dumt.

Konklusjonen på det hele må være at det vil være bra for laget.

Lenke til kommentar

Mister ikke troen på Rafa helt enda. Gutten har bygd laget trinn for trinn, og det nærmer seg å bli komplett. Vi sliter med å score iår, greit. Det var Keane som skulle bli "løsningen" her, backup når Torres ble skadd. Torres ble skadd, og Keane fulgte ikke opp. Inn med en spiss som faktisk klarer å score, så har vi plutselig et komplett lag.

Nei, man kan ikke klandre alt på Keane, for han fungerer rett og slett ikke som alenespiss i 4-2-3-1. Personlig tror jeg Rafa kjøpte han fordi han takler 3-4 roller i formasjonen vår, og derfor er en perfekt "potet" å ha på benken. Spiss, ving x2, og hengende spiss.

Kommer det en ny manager må han bygge laget fra bunnen igjen, noe som tar enda flere år. La Rafa få fullføre Rafalution! Om 2-3 år så er vi unbeatable.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vil ikke gi Rafa 2-3 år jeg ivertfall. Som jeg sa ifjor: Han kan få spille ferdig kontraken sin, SÅ kan vi diskutere videre om han skal bli\gå.

Lenke til kommentar

Om 2-3 år er vi nok ikke unbeatable under Benitez. Iallfall ikke om han kontrollerer laget han gjør nå. Han er altfor defensiv, og gjør rett og slett altfor idiotiske bytter. Det kan jeg si at jeg har sagt under hele tiden Rafa har kontrollert oss! Han er jo kjent for å gjøre uforståelige bytter. Noen ganger går det, oftes går det ikke.

Slik kan vi ikke ha det om vi skal vinne premier league. Vi må vinne nesten alle kamper (unntak iår, sålangt), vi trenger en manager som ikke prøver å safe inn hver eneste kamp, og en som tør å bytte litt offensivt. Jeg håper Rafa forandrer sin måte å kontrollere Liverpool på, men måten han har gjort det, både på banen og utenfor banen, har vært helt uakseptabelt i det siste. Han må seriøst skjerpe seg, og satse litt offensivt, og jeg personlig vil helst at han kommer med enn unnskyldning til Ferguson. Det hadde gikk selve laget mer ro, og Rafa mer selvtillit.

Kort fortalt forteller jeg at Rafa omtrent fortjener å være på Anfield, men i det siste beviser han det langt ifra. De defensive byttene er langt ifra hva et lag i toppen av PL skal gjøre. Uansett om man leder 1-0, eller 2-0, 8-0, så skal man nesten aldri bytte defensivt. Kanskje litt drøyt, men uansett. Man bytter ikke ut Gerrard på vegne av Lucas uansett hvordan resultet er. Jeg lurer på hvem Rafa trodde skulle score..

Jaja, uansett.. Sikkert mye bullshit her, siden jeg ikke er ved mine fulle fem. Men som man sier: Det man sier på fylla er sant.

Lenke til kommentar

Hvorfor tror dere en ny manager må bruke flere år på å bygge opp et nytt lag? Laget har en god grunnstamme som er fin å bygge videre på. Alle drittspillerne burde jo skiftes ut uansett. Rafa har brukt så lang tid fordi det han fikk overlevert var jo bare møkk. Jeg synes det er ganske enkelt jeg; vi vinner ikke ligaen med det laget vi har nå, så utskiftninger er på sin plass. Og vi vinner HVERTFALL ikke ligaen om Rafa holder på som han gjør. Og at vi er unbeatable under Rafa om 2-3 er det mest latterlige jeg har hørt.

Lenke til kommentar

Finner det merkelig at etter litt for mange uavgjort kamper krever halvparten av fansen Benitez hode på et fat. Etter min menig faller vi ned på nivået til en del andre klubber når vi tenker sånn.

Vi har forsatt en veldig god sesong ligamessig sammenlignet med tidligere.

Lenke til kommentar
Typisk at jeg jobber under kampen i morgen.. Jeez!

Jeg skal oppsummere kampen for deg, Liverpool tar ledelsen i midten av første omgangen og holder den til det står igjen ca. 10 minutter også putter Chelsea et mål, 1-1.

Sånn da slipper du å gå å tenke på hvordan det går :thumbup:

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Typisk at jeg jobber under kampen i morgen.. Jeez!

Jeg skal oppsummere kampen for deg, Liverpool tar ledelsen i midten av første omgangen og holder den til det står igjen ca. 10 minutter også putter Chelsea et mål, 1-1.

Sånn da slipper du å gå å tenke på hvordan det går :thumbup:

Dette vet jeg da på forhånd, men det er nå uansett koselig å dra på pub med kompiser og ha håp i en og en halv omgang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...