Liddell Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kunne godt tenkt meg Bønna i kampen mot Chelsea... Nja, men vi trenger Kuyts defensive styrke mot Chelseas syke midtbane, spesielt hvis de stiller som mot Man U, med Lampa, Ballack, Deco og Mikel Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Håper på dette laget: Carragher - Agger - Skrtel - Aurelio ------------ Xabi - Masch ---------- Kuyt --------- Gerrard ------- Riera --------------- Torres ------------- Men tipper Arby går inn for Agger, og Carra i midten. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Vil ikke se bønna, håper heller på el zhar som i det minste har fart og kan legge innlegg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Vil ikke se bønna, håper heller på el zhar som i det minste har fart og kan legge innlegg. Hvorfor ikke Kuyt? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jeg regner med Kuyt starter, men noen sa de ville se bønna og da sier jeg heller velger el zhar Men kuyt starter, springer og springer, ikke stort mer vetigt. Håper el zhar de siste 10-15 om det ligger ann til uavgjort. Men det skjer jo aldri i livet at rafa bytter ut kuyt Endret 30. januar 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ønsker ikke å statse på El-Zhar, ikke mot Chelsea. Er nok riktig som du påpeker Kjetil at Kuyts defensive ferdigheter kan bli viktige, men syntes Bønna har vært grei i en denne dårlige perioden vi har hatt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ser heller at vi bruker el zhar en bønna, bønna går kun innover og finter noen smågutte finter til han mister ball og eier ikke fart i samme grad som el zhar. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Med den troppen vi har nå, er det ingen manager som klarer å komme foran Manchester United. Vi har dårligere tropp, og United er bedre, innse det. Rafa er rett mann for oss, og vi er på rett spor som veldigsaklig sier. Second that. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Håper på dette laget: Carragher - Agger - Skrtel - Aurelio ------------ Xabi - Masch ---------- Kuyt --------- Gerrard ------- Riera --------------- Torres ------------- Men tipper Arby går inn for Agger, og Carra i midten. Snakker vi defensiv fotball? Skjønner godt at du vil at Rafa skal fortsette så baad, men ja. Vil jo i grunn det selv, men om han fortsetter å bytte så defensive bytter, da gidder jeg ikke mer Vil jo ha litt underholdning når jeg ser kamp! Vil ikke se et Stoke-lag hver eneste kamp jeg sitter meg ned for å se.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Reina Arbeloa-Carra-Skrtel-Aurelio Alonso-Masche Kuyt-Gerrard-Riera Torres Eller Arbeloa-Carra-Skrtel-Aurelio El-Zhar-Alonso-Gerrard-Riera Kuyt-Torres Eller Arbeloa-Carra-Skrtel-Aurelio Kuyt-Alonso-Gerrard-Riera Torres-Keane Rent strategisk ville jeg valgt det første, men kulest hadde vert lag nr 2. Vart det bra no? Endret 30. januar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kult å spille uten keeperen da! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Skal Aurelio spille venstre og høyreback? =P ------------Reina-------------- Arbeloa-Carra-Agger-Aurelio Kuyt-Alonso-Gerrard-Riera Torres-Keane Dette er laget jeg vil se. Evt ------------Reina-------------- Arbeloa-Carra-Agger-Aurelio --Gerrard-Masche-Alonso---- ------------Keane-------------- --------Torres-Babel---------- Men, den skjer aldri Endret 30. januar 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Æsj, null kantspill. Ingen her som liker det eller? Rafa gjør hvertfall ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hva med noe sånt i midten? Babel - Bønna - Lucas - Dossena Dossena kan få prøve seg på midtbanen, siden dere mener han er dårlig i forsvar. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Haha, guttorm Aurelio på høyre og venstreback, og Alonso som ving? ^^ Nei, her slik er laget jeg håper på: Reina Arby Skrtel Agger Aurelio Masche Alonso Kuyt Gerrard Riera Torres Slik blir laget Rafa tar ut: Reina Arby Carra Skrtel Aurelio Bønna Alonso Gerrard Riera Kuyt Torres Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Latis; Der ja, fart på kantene og kreativitet i midten, me like Endret 30. januar 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Haha guttorm, du liker virkelig Aurelio hæ? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) haha, ble litt mye copy paste lol, skal fikse det Kan faktisk ikke fordra Aurelio TC. Håper Insua og co ryker ut så han kommer tilbake snart Foresten, Reina goes without saying, vet ikke helt hvorfor jeg tok ham med i det første oppstillingen. Endret 30. januar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Sånn ja, hehe. Men, jeg føler at Keane vil starte og at han vil gjøre det bra, men kampen ender 1-1 med Torres mål og Lampard deflection. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kan faktisk ikke fordra Aurelio TC. Why? Han er jo en helt grei backup for Insua. Ok, han er skadd mye, men backup. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå