Latias Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 hahaha fyfaen smilte litt når jeg såg at degen var skada igjen. Man smiler ikke når egne spillere blir skadet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Funderte på den der jeg også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Eller er han bare dårlig, og dere håper på at han blir skadet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Eller er han bare dårlig, og han håper på at han blir skadet? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg flirte også da Degen ble skadet igjen, men det var et mer oppgitt flir. Utrolig hvor kjeks man kan være, verre enn Kewell... Synd for fyren dog, jeg tror faktisk han har noe han kunne bidratt med til laget av det veldig lille jeg har sett fra ham i rød skjorte, men det er jo helt umulig å kunne regne med ham når han aldri får spilt to kamper på rad. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 hahaha fyfaen smilte litt når jeg såg at degen var skada igjen. Man smiler ikke når egne spillere blir skadet! Ikke prøv å si at du ikke fikk et bittelite smil om munnen hver gang Saha ble skadet. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 hahaha fyfaen smilte litt når jeg såg at degen var skada igjen. Man smiler ikke når egne spillere blir skadet! Ikke prøv å si at du ikke fikk et bittelite smil om munnen hver gang Saha ble skadet. Jeg gjorde det, og jeg fikk en 10'er hver gang han ble skadet Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 må jo dra på smilebåndet litt når en blir skada hver kamp han spiller og er ute månedsvis Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 hahaha fyfaen smilte litt når jeg såg at degen var skada igjen. Man smiler ikke når egne spillere blir skadet! Ikke prøv å si at du ikke fikk et bittelite smil om munnen hver gang Saha ble skadet. Jeg gjorde det, og jeg fikk en 10'er hver gang han ble skadet Økonomisk uavhengig du da! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 hahaha fyfaen smilte litt når jeg såg at degen var skada igjen. Man smiler ikke når egne spillere blir skadet! Ikke prøv å si at du ikke fikk et bittelite smil om munnen hver gang Saha ble skadet. Jeg gjorde det, og jeg fikk en 10'er hver gang han ble skadet Økonomisk uavhengig du da! Finanskrisen vet du Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Nå gler jeg meg skikkelig til chelsea kampen! Torres kommer garantert til å bli bedre og bedre, putter fort 1 eller 2 på søndag. Keane blir nok benka igjen og jeg ser for meg dette laget ; Reina Arbeloa-Carra-Skrtel-Aurelio Masche-Alonso Kuyt-Gerrard-Riera Torres Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Syns vi skal starte 4-4-2 jeg, uten masche og på med Keane. Keane storspilte jo før han plutselig ble vraket. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Synes vi skal begynne med å ansette en ny manager jeg, Noen kandidater: - Mourinho. - Hiddink. - Lee. - Rijkaard. - Advocaat. - Klinsman. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hvorfor i helvette skal vi ha ny Manager? Det kommer til å sette oss tilbake 3 år i tid. Jeg stoler fortsatt på Rafa, og mener han er den rette. In Rafa We Trust! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Syns vi skal starte 4-4-2 jeg, uten masche og på med Keane. Keane storspilte jo før han plutselig ble vraket. Seff skal Masch spille mot Chelski. Vi trenger mer enn Xabi til å bryte ned den sinnsyke midtbanen deres. Hvis Lucas starter på søndag, hvilket er totalt usannsynlig, henger jeg meg i et slips! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Nåja, nåja. Alt er ikke så svart. Rafa vant CL pokalen til oss for første gang på, maange år, og FA cupen året etter, vi er nærmerer en PL tittel en noen gang på 18år, litt statistikk tatt fra Kopforum; 2005 23 serierunde 21 poeng bak teten 2006 23 serierunde 15 poeng bak teten 2007 23 serierunde 14 poeng bak teten 2008 23 serierunde 11 poeng bak teten 2009 23 serierunde Maks 5 poeng bak teten Begynnelsen på noe stort gutter, håper vi Endret 30. januar 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Hvorfor i helvette skal vi ha ny Manager? Det kommer til å sette oss tilbake 3 år i tid. Jeg stoler fortsatt på Rafa, og mener han er den rette. In Rafa We Trust! Hvorfor ikke? Rafa har over tid bevist at han ikke har mot nok eller guts nok til å alltid spille med de beste, at han gjør idiotiske bytter, og går på tabber gang på gang. Vi vinner ikke ligaen under Rafa. Han prioriterer FAC og CL like høyt som PL, og da kan vi ikke vinne ligaen. EDIT: Gikk jo bra i CL i alle fall for tre år siden Endret 30. januar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kunne godt tenkt meg Bønna i kampen mot Chelsea... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Med den troppen vi har nå, er det ingen manager som klarer å komme foran Manchester United. Vi har dårligere tropp, og United er bedre, innse det. Rafa er rett mann for oss, og vi er på rett spor som veldigsaklig sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå