Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Porselen.

Edit: Kan dere ikke slutte å mase om .no sin liveoppdatering nå da. Dere trenger ikke se på den, finn dere en stream eller et annet sted som har live da vettu. Glad jeg har LFC TV jeg. Sender de ikke kampen på United-TV eller hva faen det heter?

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Amatørmessig dekning av liverpool.no. Det lyser bitterhet lang vei.

united.no dekker vel ikke kampen live engang...

Jotun: Jo, men når resten av verden har kjempetro på han, blir man jo litt nervøs.

Dere andre: Elsker å se all sport med ski på beina, men driver ikke aktivt. Magen er for stor til det :p

EDIT: Utrolig at Degen går ut med skade igjen. Ny Kewell?

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Amatørmessig dekning av liverpool.no. Det lyser bitterhet lang vei.

united.no dekker vel ikke kampen live engang...

Bedre å ikke dekke kampen, enn å dekke den på en useriøs måte. ;)

Hva er useriøst med den? Argumenter for dine påstander.

Skriver jo at spillerne til United filmer, og burde få rødt kort. Hadde likt å se hva de skrev om en Pool-spiller hadde gjort det samme. ;)

Lenke til kommentar

Kan gjør det for han. Om du ikke ser useriøsiteten i denne dekningen så blir eg overrasket.

12.min: Dyrkjøpte Tosic har så langt kun bemerket med et håpløst forsøk på å filme, samt å lage et frispark som ga gult kort. Etter boka burde han allerede vært sent av banen(!)

29.min: Nok et patetisk forsøk fra Man Utd på å filme seg til et straffespark, og denne gangen viser dommeren kortet til Lee Martin.

Nyinnkjøpte Tosic (£12.3M) hos United har vist mer nykker enn talent, men har fått vist at han har kvikke føtter.

Mens når eg pools spiller latterliggjør seg selv blir det skrevet slik:

38.min: N'Gog gjør en "Maradona" og handser da han får et langt fremspill og er i duell med keeper. Hadde han imidlertid prøvd å heade ville han trolig nådd ballen først og scoret.

Hadde N'Gog vært united spiller hadde det blitt slik:

38.min: N'Gog driter seg ut og prøver på et latterlig forsøk på å etterligne "Maradona" og handser da han får et langt fremspill og er i duell med keeper. Hadde idioten imidlertid prøvd å være så seriøs og prøve å spille fotball og kanskje heade ballen ville han trolig nådd ballen først og Gulacsi måtte nok vært så supergod som han pleier og strekt seg langt for å "fiste" bort ballen.

Bruk av ord som patetisk, håpløst, nykker og generelt latterliggjøring av ene laget er useriøsiteten i dekningen.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Kan ikke se at det står noe om rødt kort. Står at de filmet og kom med etterslengere. Så du kampen? Kan det da hende at de gjorde det?

Jeg fulgte sånn halvveis med og jeg kan ikke huske noen etterslengere, men godt mulig jeg ikke fikk det med meg.

Forresten merkelig at de skriver prisen i parantes etter Tosic. Feil er den også.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Så ikke første situasjon, men Lee Martin filma ganske greit etter 29. min der. Men er enig i at vedkommende kunne ordlagt seg litt annerledes, men er tross alt Liverpool.no, så skjønner ikke at dere gidder å klage. Er hovedsaklig Liverpoolsupportere som følger der.

Lenke til kommentar
Kan gjør det for han. Om du ikke ser useriøsiteten i denne dekningen så blir eg overrasket.

12.min: Dyrkjøpte Tosic har så langt kun bemerket med et håpløst forsøk på å filme, samt å lage et frispark som ga gult kort. Etter boka burde han allerede vært sent av banen(!)

29.min: Nok et patetisk forsøk fra Man Utd på å filme seg til et straffespark, og denne gangen viser dommeren kortet til Lee Martin.

Nyinnkjøpte Tosic (£12.3M) hos United har vist mer nykker enn talent, men har fått vist at han har kvikke føtter.

Mens når eg pools spiller latterliggjør seg selv blir det skrevet slik:

38.min: N'Gog gjør en "Maradona" og handser da han får et langt fremspill og er i duell med keeper. Hadde han imidlertid prøvd å heade ville han trolig nådd ballen først og scoret.

Hadde N'Gog vært united spiller hadde det blitt slik:

38.min: N'Gog driter seg ut og prøver på et latterlig forsøk på å etterligne "Maradona" og handser da han får et langt fremspill og er i duell med keeper. Hadde idioten imidlertid prøvd å være så seriøs og prøve å spille fotball og kanskje heade ballen ville han trolig nådd ballen først og Gulacsi måtte nok vært så supergod som han pleier og strekt seg langt for å "fiste" bort ballen.

Bruk av ord som patetisk, håpløst, nykker og generelt latterliggjøring av ene laget er useriøsiteten i dekningen.

Å skrive at Tosic ikke spilte sin beste kamp ser jeg ikke noe galt i. De roser han jo til slutt der for å ha kvikke føtter.

Det siste der blir bare spekulasjoner og for dumt. Når dekningen er fra en Liverpool supporterside kan du ikke forvente at man latterliggjør sine egne spillere. At det ville blitt gjort mer ut av handsen til N'Gog i en dekning av en Scum-supporter er kanskje ikke å komme bort i fra, men ser allikevel ikke at det er userriøst fra Liverpool.no sin side.

Lenke til kommentar

Lucas er ikke et talent. Han har aldri vært det, og vil heller aldri kunne bli det. For å være et talent, kreves det at du har potensiale til å bli noe bra, noe spesielt. Lucas er ikke begavet, ei heller middelmådig. Han er dårlig. For å snu på flisa, hva er han god til? Nei, only Rafa knows. Jeg forstår ikke hvorfor han benyttes gang på gang. Respekten for Rafa er fortsatt tilstede for mitt vedkommende, men nå begynner jeg å bli mektig irritert. At Rafa gir Lucas den tilliten han gjør er ikke annet enn uforståelig.

Ufattelig trist er det at det har blitt en vane å se Lucas på banen, sleiv-spark og elendig vurderingsevne kamp etter kamp. Helt utrolig elendig vurderingsevne. Huff.

Nå må Rafa skjerpe seg. Vi må vinne mot Chelsea! La det skje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lucas ble kåret til årets spiller i brasilske ligaen da. Yngste spiller som har blitt det.

Så det blir feil å si at han aldri har hadd talent.

Lenke til kommentar

Det forteller vel heller mer om de som faktisk kåret han til årets spiller. Med mindre hans progresjon faktisk har blitt værre etter at han kom til Liverpool? Jeg har følgt med Lucas fra begynnelsen av hans ankomst til Merseyside, og ingenting tyder på at han har noe å bidra med på et topp-lag i Premier League. Jeg vil heller stille sp.tegn ved om han er god nok for 4.divisjon i engelsk fotball. Jeg stiller meg skeptisk til det.

Endret av Punky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...