Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror også at Liverpool kommer sterkt tilbake, men det er nok for sent nå. Neste kamp, mot Chelsea, og kampen mot United, blir ekstremt viktig tenker jeg. Tipper vi kommer på andre om vi vinner mot Chelsea, og tar poeng mot United. (og, at vi ikke spiller uavgjort mot lag som Wigan flere ganger)

 

Lucas, bør...ikke spille. Vil helst ha en 4-2-3-1 formasjon, med Riera og Kuyt på vingene. (eventuelt El Zhar)

Keane, bør også få spille, før han går lei.

 

Spillerstallen vi har nå er absolutt god nok til ivertfall en andre plass. Vi mangler nok 1-2 klassespillere.

 

Og kanskje en ny manager...??

 

Blir spennende :wow:

Lenke til kommentar
La Sammy ta over...

+1.

 

Er såpass kjent med spillere og spillstil at jeg tror han kunne gjort det bra. Pluss jeg tror han har endel større baller enn det Rafa har for tiden.

 

Tror dette er meget dårlig gjennomtenkt og en kortsiktig løsning.

 

Må le litt når jeg som første av Liverpool supporterene rev meg i håret og skrev redusert tilitt til Rafa tidligere i sesongen(pga bytter, tror det var Alonso som var benket). Må si fløyta har en annen lyd nå.

Vi har et lag som ikke er i form, dette er ikke bare Rafa sin feil. Det er også spillerenes ansvar å levere selv om treneren må ta hoved ansvaret. Syns mange trekker for raske konklusjoner, må huske hvilke problemer han jobber i mot til vanlig. Som styre og eiere feks.

Om byttene plager livet av oss noen ganger, tror jeg forsatt Rafa er rett man for Liverpool.

Lenke til kommentar

Pauserapport: En omgang hvor det skjedde svært lite foran målene. Det første kvarteret var det litt grinete, ikke minst p.g.a. filming og etterslengere fra hjemmelaget. Liverpool tok etterhvert litt tak i kampen og hadde majoriteten av balleinnehavet og også en del cornere som man ikke utnyttet. Teknikken til El Zhar ute på høyresiden og farten til N'Gog på topp har virket å være de beste våpnene til gjestene så langt, mens Kelly og Spearing har hatt god kontroll i midtforsvaret. Den beste sjansen var da N'Gog valgte å handse isteden for å heade i duell med keeper. Nyinnkjøpte Tosic (£12.3M) hos United har vist mer nykker enn talent, men har fått vist at han har kvikke føtter. Kampen synes å åpne seg litt opp mot slutten av omgangen og kanskje er det et signal foran 2.omgang. Philipp Degen fikk en smell tidlig i omgangen og har haltet under resten av tiden. Kanskje ville det vært bedre å ta ham av med en gang, selv om en kan forstå at han gjerne vil være ute på banen. Det vil likevel være en overraskelse om han kommer ut etter pause.

 

Han er byttet ut nå.

Må nesten le...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...