Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer det, noe jeg tviler litt på egentlig, så er jeg iallfall veldig glad. Simao er en veldig god spiller, og Liverpool prøvde jo å kjøpe ham tidligere også, men da krevde Benfica for mye. Veldig positiv til en eventuell Simao-overgang, selv om jeg skeptisk foreløpig. Simao og Alves er nok på samme nivå, Alves kanskje litt bedre, men antakelig også en del dyrere, vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Nervøs nå. Drømte om kampen i natt, og da vant vi 8-1 ... :p Er en blanding av optimist og skeptisk nå. Optimst fordi jeg tror vi kan slå Chelsea på Anfield og levere en bra kamp, men dersom Chelsea får et mål tror jeg det blir svært vanskelig. Da må vi i så fall score 3 mål, og på et milliardlag kan det bli vanskelig, selv om det dog langt ifra er umulig om vi har en god dag offensivt.

Jeg har to lag jeg håper på, som jeg tror kan slå Chelsea.

En litt mer klassisk 4-4-2:

-------------------------- Reina ---------------------------

---- Finnan --- Carragher --- Agger --- Arbeloa ----

-- Pennant -- Alonso -- Gerrard -- Bellamy/Riise --

----------------- Kuyt ------------ Crouch ---------------

Eller en litt mer utradisjonell 4-4-2 med to mer offensivt orienterte midtbanespillere og to defensive.

-------------------------- Reina ---------------------------

----- Finnan ---- Carragher ---- Agger ---- Riise -----

---------------- Alonso ---------- Sissoko ---------------

---- Pennant ---------------- Gerrard -------------------

----------------- Kuyt ---------- Crouch -----------------

Gleder meg iallfall stort! Men to ting til Benitez: 1) Vi MÅ stille offensivt, 2) Zenden må IKKE være med. Hadde jo vært koselig om Kewell fikk komme innpå også, men tviler vel på at han er klar for det allerede, selv om han visstnok hadde en bra reservelagskamp i går.

Lenke til kommentar

8-1 jeg Hewitt. Verre enn meg du! :wee: Gleder meg til kamp nå, nervøs som faen, få det overstått! Helt enig i det første laget ditt Hewitt. Riise og Pennant på hver sin kant sørger for mange innlegg til Kuyt og Crouch som må jobbe voldsomt med de ballene de får. Dette tror jeg vi kan klare! Får vi mål i mot blir det utrolig tøft, da kommer de til å legge seg bakpå, og satse på kontringer. Det tror jeg for så vidt de kommer til å gjøre uansett.

Hvis det skulle vise seg at vi leder såpass når det står en 15-20 min igjen, så SKAL Kewell innpå! :p Håper han er i troppen.

Lenke til kommentar
Går rykter om at det er levert inn ny byggesøknad til en stadion på 74000! Gledelige nyheter spør du meg! :dribble: Håper det blir samme designet som den opprinnelig planlagte stadionet, bare i større dimensjon. :love:

8513238[/snapback]

Klarer Liverpool å fylle 75.000?

Lenke til kommentar

Regner med at det ikke vil være noe problem, selv på vanlige PL-kamper. Blant annet på grunn av hvor populært det er å reise fra utlandet og se noen Liverpool-kamper. I verste fall blir det vel like stille som på OT. ;)

Ser frem til en større stadion, selv om å ta farvel med Anfield egentlig er utenkelig. Men det er vel dessverre blitt slik i dag at man er nødt til å ha en stor og innbringende stadion for å kunne følge med konkurrentene på det finansielle plan.

Lenke til kommentar
Går rykter om at det er levert inn ny byggesøknad til en stadion på 74000! Gledelige nyheter spør du meg! :dribble: Håper det blir samme designet som den opprinnelig planlagte stadionet, bare i større dimensjon. :love:

8513238[/snapback]

8513255[/snapback]

Når det er 600000 i 20 års venteliste (eller noe lignende) på sesongkort burde det egentlig gå fint. Satser bare på at ikke barnefamiliene og sånt tar over banen sånn som Old Trafford.

Lenke til kommentar

8513238[/snapback]

8513255[/snapback]

Når det er 600000 i 20 års venteliste (eller noe lignende) på sesongkort burde det egentlig gå fint. Satser bare på at ikke barnefamiliene og sånt tar over banen sånn som Old Trafford.

8513295[/snapback]

Buhu. Her stiller jeg et spm, og får "da blir det ikke like stille som på OT" og "Satser på at ikke barnefamiliene tar over banen sånn som Old Trafford"

Har dere et mindreverdighetskompleks ellerno?

Grunnen til at jeg stilte spm var at det er ikke mange sesonger siden Liverpool såvidt hadde over 40.000 på midtukekamper. Tar ikke Anfield 45000?

Lenke til kommentar

Ta det rolig, Keeper'n, verden blir et bedre sted å leve med litt selvironi. :)

Anfield tar ca. 45 000, ja, men antallet varierer litt fra kamp til kamp, avhengig av PL eller CL, og hvordan sikkerhetsrisikoen på kampen er, samt hvor mange tellende tilskuere det er.

Lenke til kommentar

8513238[/snapback]

8513255[/snapback]

8513295[/snapback]

Buhu. Her stiller jeg et spm, og får "da blir det ikke like stille som på OT" og "Satser på at ikke barnefamiliene tar over banen sånn som Old Trafford"

Har dere et mindreverdighetskompleks ellerno?

Grunnen til at jeg stilte spm var at det er ikke mange sesonger siden Liverpool såvidt hadde over 40.000 på midtukekamper. Tar ikke Anfield 45000?

8513326[/snapback]

Buhu. Begynn og grin. Svarte også helt fint på spørsmålet ditt forøvrig.

Lenke til kommentar

Nervene er i helspenn til de grader nå!

Jeg sitter som vanlig med en litt vondmagefølelse, men hvis Finnan spiller og vi stiller med det første forslaget til Hewitt og klarer å gjenskape prestasjonen i særlig 1.omgangen mot Barca, samt at Zenden sitter på tribunen, så er alt mulig!

Gleder meg til å høre tidenes stemning på Anfield! YNWA knuser vel noen trommehinner etter 90 minutter idag uansett hvordan det går :love:

Tvi tvi, gutter! :)

Lenke til kommentar

Tvi tvi!

Forøvrig litt morsomt hvordan voksne mennesker forvandler seg til prepubertale drittunger med en gang Liverpool og manchester united blir nevnt. :p Generellt mener jeg, i fare for å støte noen her. Er uansett ikke no bedre sjøl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...