Jotun Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Beklager mitt tabellrot i går. Trodde Dagbladet var kjappere Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Godt å være medgangssupporter nå ja! Det må faen meg være lov å kritisere Rafa når han holder på som han gjør. Selv om man er supporter av laget betyr ikke det at man trenger å støtte Rafa i alt han gjør i tykt og tynt. Jeg har gjort det til nå. Selv om jeg gang på gang har stilt meg uforstående til hans valg har jeg hvertfall støtta han, men nå begynner jeg rett og slett og få nok. Igjen har vi surra bort ligatittelen på tidenes mest tragiske måte og jeg velger å legge MYE av skylden på Rafa. Merkelige lagoppstillinger, merkelige bytter, merkelig taktikk der vi legger oss bakpå defensivt for å forsvare 1-0 ledelser gang på gang. Det er jo dømt til å gå til helvete. Forøvrig morsomt at det aldri har vært så stor enhighet blant United og Liverpoolleirene som i går. Edit: Tok bort enkelte ting jeg ikke vil ha advarsel for.. Endret 29. januar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Se filmen hos Youtube Mon tro om Gerrard går på samme blemma igjen til Søndag. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Innlegget var ikke bare myntet mot deg Danielzu, men mer generelt til alle. Hard natt? Sov du i det hele? Å slå chelsea ville gitt oss det vitamininnskuddet vi trenger resten av sesongen. En kunne rivd av seg håret av Benitez, men nå er ivertfall Alonso uthvilt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Sover alltid søtt jeg. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå må dere sette Chelsea på plass til helga. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Chelsea blir jo kjempelett. 5-0 boys. lucas x2 Ngog x2 babel x1 Endret 29. januar 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Med den hjemmefansen så burde det gå bra. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Fra vårt elskede KF: Uten Lucas: Sunderland - Liverpool 0-1 3 p Liverpool - Middlesbro 2-1 3 p Liverpool - Man Utd 2-1 3 p Liverpool - Stoke 0-0 1 p Everton - Liverpool 0-2 3 p Man City - Liverpool 2-3 3 p Liverpool - Wigan 3-2 3 p Chelsea - Liverpool 0-1 3 p Tottenham - Liverpool 2-1 0 p Liverpool - West Brom 3-0 3 p Bolton - Liverpool 0-2 3 p Liverpool - West Ham 0-0 1 p Blackburn - Liverpool 1-3 3 p Liverpool - Hull 2-2 1 p Liverpool - Bolton 3-0 3 p Liverpool - Everton 1-1 1 p Sum poeng 37 Snitt poeng pr kamp 2,31 Med Lucas: Aston Villa - Liverpool 0-0 1 p Liverpool - Portsmouth 1-0 3 p Liverpool - Fulham 0-0 1 p Arsenal - Liverpool 1-1 1 p Newcastle - Liverpool 1-5 3 p Stoke - Liverpool 0-0 1 p Wigan - Liverpool 1-1 1 p Sum poeng 11 Snitt poeng pr kamp 1,57 Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Det ikke er større forskjell med eller uten Lucas, enn det er med eller uten Alonso som teller mest tror jeg. Alonso som jeg i år synes har vært vår viktigste og beste spiller. Endret 29. januar 2009 av walse Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Spiller heller med 10 mann enn med lucas. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Helt enig i den, mest stabile også. Du var ivertfall både tidlig og seint "på an" daniel, det skal du ha. Fin sammenligning Kjetil, send den til Benitez og da er det ikke forumbrukeren jeg tenker på. Eller kansje til Hicks, går et rykte på .no om at han svarer på mail Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det ikke er større forskjell med eller uten Lucas, enn det er med eller uten Alonso som teller mest tror jeg. Alonso som jeg i år synes har vært vår viktigste og beste spiller. Totalt enig. Xabi har vært vår beste spiller, uten tvil. Mer moro fra KF: Seks bøker Rafa ikke kommer til å gi ut denne våren. 1. Kjøp deg til suksess - transfermarkedets ABC(Med forord av Antonio Nunez, Josemi og Jan Kromkamp. Illustrert av Andrij Voronin.) 2. Fra hattrick til benk - hvordan bygge opp en spiss 3. Angrip! - angrepsfotballens vakre ansikt 4. Engelske spilleres fortreffelighet - håndbok i akademioppbygning 5. Ufortjente poeng (vi skulle da aldri hatt straffe, dommer?)! - selvkritisk analyse om selvinnsikt 6. Vinn eller forsvinn! - om det å tørre å satse(Forord av en enslig spiss uten støtte.) Fem bøker Rafa antagelig kommer til å gi ut denne våren.1. Jeg er bare en trener, snart uten kontrakt (bu-hu).- ikke veldig voksen innføring i pressekonferansens verden 2. Lucas og jeg - en kjærlighetsroman 3. Jobb hardere! - om kantspilleres unødvendige innleggsfot(Uten illustrasjoner av Jermaine Pennant-garanti, eller pengene tilbake.) 4. Buhu (eierne mine er slemme)! - hvordan grine seg til supportersympati 5. Rotasjoner til de lavere divisjoner – prestasjoner uten ovasjoner - hvordan unngå spillerrelasjoner (utgis i passe frustrerende porsjoner) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nok fra KF nå Fantastisk hvor mye rot det er der Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ok, skal ta en pause fra dem. Dere vet at Rafa er gud der inne? Tror det kun er meg og en til som er negativ til han. Litt om mine tanker om diverse: Fælt med fire uavgjortkamper på rad nå. Det er skummelt hvor feig Rafa Benitez er i noen kamper. At Lucas og Babel får fullfære en slik kamp er for meg uforståelig. Håper Lucas forsvinner fort som fy, kan heller gi Jay Spearing sjansen da. Selvfølgelig bør Mascherano og maestro Alonso spille de fleste kampene, selv om det må bety at Keane må benkes. Litt synd vi solgte Danny Guthrie, den gutten har potensiale, opg kunne vært grei back-up for Xabi og Masch. Lucas spiller et par gode kamper i sesongen, er ellers anonym. Kanskje det beste er om vi får en ny manager som tør å la de beste spille så godt som hver kamp, som ikke gjør så merkelige bytter som Benitez, og som ikke skriver manus for å håne Ferguson (selv om det var litt gøy også ) Eierne må ut, og vi må få inn noen som kan finansiere ny stadion, slette klubbens gjeld, og så sier vi selvsagt ikke nei takk til en kantspiller og en back av virkelig klasse. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Sier bare "Martin O`Neill" jeg.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Jeez. Nemeth har nettopp ankommet blackpool og er nå ute i 6uker.. Masche-Alonso Pachecho-Gerrard Nemeth-Torres Endret 29. januar 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeez. Nemeth har nettopp ankommet blackpool og er nå ute i 6uker.. Så det. Fælt. Synd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå