Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Forresten merkelig at du gir disse "oppmerksomhetssyke ungene" denne oppmerksomheten de visst nok er ute etter da.

Jeg er full i sympati.

Det er forskjellig, der snakker vi faktisk om etter en hel sesong. Du sier november, og det er ikke slik at dere har fått noen store skader eller solgt Torres/Gerrard i januar så hvorfor skal det være komplett fram til november men ikke senere? Du kan ikek skyld på at spillerne mistet formen, fordi det er samme laget. Tenk litt du og.

Okey, jeg forandrer utsagnet mitt til:

"Vi opptrådde som et komplett lag helt frem til November."

Antar du forstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skrev det mer eller mindre ut av impuls, men, jeg tror du er bare litt såret i kveld og lar det være. Jeg er jo vanligvis ganske enig med deg, mener jeg å huske.

Hihi, jeg logget vell egentlig på diskusjon.no i håp om å få en krangel og litt sinne ut. ;)

Aha, daså.

Bare så det er klart, det har ingenting med oppmerksomhet her. Er bare veldig fornøyd i kveld og hva er livet uten litt beefing med Liverpoolsupportere? :)

Okey, jeg forandrer utsagnet mitt til:

"Vi opptrådde som et komplett lag helt frem til November."

Antar du forstår hva jeg mener.

Now we're talking :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Jeg vil nå si at iallfall 4-5 av uavgjort-kampene ville endt annerledes om Rafa hadde gjort andre bytter, og vi kunne hatt alt fra 4 - 18 poeng mer. Så, troppen begynner å bli komplett.

PS! Dette kunne jo selvfølgelig skjedd med andre lag også, at uavgjort kampene ble seire. Jeg tenkte mer på tabbene Rafa har gjort, spesielt i de siste kampene, hvor han etter min mening har satset ALTFOR mye på 1-0, og lagt seg laangt bakpå.

Det har fungert så sinnsykt mange ganger før at vi har spilt på resultat, men vi er blitt et sinnsykt mye bedre lag, og vi bør slutte med det. Benitez klarer ikke å se sine egne "tabber" og "feil", siden det mest trolig er en perfekt oppskrift i hans bok, som har fungert flott for lag som Valencia og Liverpool før, men gameplanen til LFC er blitt utdatert og gjennomskuet. Bruce hiver bare innpå 3 spisser og plutselig er vi på bakbena.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
By the way, hva er egentlig posisjonen til Lucas? Er det slik som Masche at han sitter bak Gerrard eller er det mer avansert ala. Alonso?

På kne foran Rafa.

Lenke til kommentar

Omg.

Det var en tullete andreomgang, og når det blir en tullete kamp klarer du ikke å kontrollere ting. Våre tre siste kamper har hatt noen fellesnevnere som jeg ikke liker.

Ja, jeg kan ganske enkelt forklare den fellesnevneren. Rafael Benitez.

Lenke til kommentar

Satan.. Ler enda.. Overtrøtt+genial kommentar = win 100%.

Men seriøst, Lucas skal vel være offensiv, men alle vet jo at 99% av alle pasningene han slår er (nei, faktisk ikke feilpasninger) tilbakespill. Såeh, vet nå ikke helt.

Vi selger han til Island.

Lenke til kommentar
By the way, hva er egentlig posisjonen til Lucas? Er det slik som Masche at han sitter bak Gerrard eller er det mer avansert ala. Alonso?

På kne foran Rafa.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA :D Fy faen! Danielzu: den var faktisk litt spesiell :D

CCola: Haha akkurat, derfor jeg ikke klarer å finne ut av han heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Som tidligere nevnt har jeg fremdeles tro på at Liverpool er med å kjempe om gullet.

Og om det skal være en kamp som beviser dette så blir det mot chelsea. Løfter oss 5 hakk i den kampen tenker jeg. Samt lar Lucas få selge pølser ved sidelinjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...