Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Det er jo sykt. Jeg sitter der, ser på kampen og feirer at Mido setter inn straffen. Og som om det ikke var nok, gjør Rafa et bytte og tar av beste spilleren deres og gleder oss Utd supportere enda mer. Rafa er faen meg herlig :D

Rart Unitedsupporterer er det mest hatete folkene i verden?

Gleder meg til den dagen Ronaldo prumper i tryne på Alex, og han blir tvangssolgt for 100 kr og en pakke Extra på hjørnet i Madrid. Da skal jeg lire meg innpå United tråden og skrive "lol", menst jeg leser gjennom dine gjentatte grineutbrudd om at livet ditt er over.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gleder meg til den dagen Ronaldo prumper i tryne på Alex, og han blir tvangssolgt for 100 kr og en pakke Extra på hjørnet i Madrid. Da skal jeg lire meg innpå United tråden og skrive "lol", menst jeg leser gjennom dine gjentatte grineutbrudd om at livet ditt er over.

Destod fortere du legger deg, destod større sjangs har du for å oppleve ønskescenarioet ditt.

edit: Så gøy at vi har begynt med evalueringspoeng for kommentarene. 10 av 10, tc. Ikke dum debut! :) Hva får jeg?

PS Winy: Signaturen din får 1 av 10, av åpenbare grunner.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
Rart Unitedsupporterer er det mest hatete folkene i verden?

Hvis du ble provosert av det der lurer jeg på hvordan overlevde de kommentarene fra oss United-supportere angående straffen deres mot Atletico for eksempel (Og nei, jeg er ikke ute etter en ny diskusjon om det var rett dømt eller ikke). Du må da forstå at det Rafa gjorde i dag var helt uforståelig for samtlige av oss, Liverpool-supportere inkludert. Det eneste tc47 gjorde var å skrive det på en litt United-vennlig måte der den eneste han kritiserte var Benitez, ikke klubben, spillerne, supporterne osv som i mine øyne hadde vært mye verre for deres del.

Lenke til kommentar

Destod fortere du legger deg, destod større sjangs har du for å oppleve ønskescenarioet ditt.

edit: Så gøy at vi har begynt med evalueringspoeng for kommentarene. 10 av 10, tc. Ikke du debut! :) Hva får jeg?

PS: Signaturen din får 1 av 10, av åpenbare grunner.

Er ikke ønskescenarioet mitt. Liker Ronaldo som spiller, vil ha han i PL.

Det er bare marerittscenarioet til alle som går med spyrødedrakter og jaller ut "glory glory".

Signaturen min er et ikketema.

Lenke til kommentar

Dere kan nesten skrive hva som helst om Rafa akkurat nå, uten at jeg blir provosert, tenker jeg. Er enda så forbanna atte.. Alle skriver på msn "Hvorfor så sur?", "Slutt å vær så sur da.." osv.. Geez!

Og enda bedre blir det da de kommer med "Gidd vær sur, det er BARE fotball"

De vet ikke hvordan det er å være fotballsupporter på en dårlig dag!!

Lenke til kommentar
Er ikke ønskescenarioet mitt. Liker Ronaldo som spiller, vil ha han i PL.

Det er bare marerittscenarioet til alle som går med spyrødedrakter og jaller ut "glory glory".

Apropos spyfargede drakter mener jeg å huske at dere har noen i den kategorien. Du må ha fått i deg noe dårlig rødvin hvis du forbinder våre drakter med spy :)

Traff ett åpent sår? :)

Lenke til kommentar
Hvis du ble provosert av det der lurer jeg på hvordan overlevde de kommentarene fra oss United-supportere angående straffen deres mot Atletico for eksempel (Og nei, jeg er ikke ute etter en ny diskusjon om det var rett dømt eller ikke). Du må da forstå at det Rafa gjorde i dag var helt uforståelig for samtlige av oss, Liverpool-supportere inkludert. Det eneste tc47 gjorde var å skrive det på en litt United-vennlig måte der den eneste han kritiserte var Benitez, ikke klubben, spillerne, supporterne osv som i mine øyne hadde vært mye verre for deres del.

Mer lei av at 90% av innleggene i denne tråden etter en kamp der vi mister poeng er innlegg fra United supportere. Dere har da vittig nok en egen tråd.

Selvsagt skal dere få godte dere da Liverpool og Benitez driter seg ut, jeg vet sinnsykt godt hva som har skjedd, og at vi mer eller mindre er hektet av gullkampen nå - anywho - det er bare et hav av oppmerskomhetssyke unger som poster hetseinnlegg. Get overit.

Lenke til kommentar

Hmm, når jeg tenker meg om var det vel ikke et nødvendig innlegg kanskje, og burde kanskje bare latt det være i United tråden. Men som D'Amico sier, så var det nesten ingenting provoserende om det ifht det vi har sett før fra oss (meg inkludert) ;)

Lenke til kommentar
Apropos spyfargede drakter mener jeg å huske at dere har noen i den kategorien. Du må ha fått i deg noe dårlig rødvin hvis du forbinder våre drakter med spy :)

Traff ett åpent sår? :)

Nope, forsatt stolt over at vi slo Chelsea sin 4 års lange ubeserietrekord. Og vi har vell bevist at vi hadde et ganske komplett lag fram til November.

Liverpool har btw en enormt pen farge på draktene, i forhold til United :)

Lenke til kommentar
at vi mer eller mindre er hektet av gullkampen nå

Hvordan kan du si dette? Lurer på om du føler det samme om dere slår Chelsea og vi taper mot Everton til helgen og spiller uavgjort i hengekampen våres mot Fulham? Det er fotball, alt kan skje.

Lenke til kommentar
Hmm, når jeg tenker meg om var det vel ikke et nødvendig innlegg kanskje, og burde kanskje bare latt det være i United tråden. Men som D'Amico sier, så var det nesten ingenting provoserende om det ifht det vi har sett før fra oss (meg inkludert) ;)

"Nødvendig innlegg"

?!?!?!??!?!

At du engang trodde/håpte at det var det er jo UTROLIG.

Herregud hvor godt jeg likte meg i denne tråden mellom August og Oktober da det var stilt fra den kanten der.

Lenke til kommentar
Og vi har vell bevist at vi hadde et ganske komplett lag fram til November.

Du kan ikke ha et komplett lag "fram til" noen dato. Å ha et komplett lag betyr at du kan faktisk gå en hel sesong med laget og ha konsistens i resultatene nok til å faktisk vinne ligatittelen en eller annen gang.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hvordan kan du si dette? Lurer på om du føler det samme om dere slår Chelsea og vi taper mot Everton til helgen og spiller uavgjort i hengekampen våres mot Fulham? Det er fotball, alt kan skje.

Altså, jeg kan vell redde meg selv med å si at jeg egentlig aldri har trodd på gull. Hvordan vi går fra å være 20 poeng bak 1. plassen, til å vinne PL med kjøp av Riera og Dossena hadde jeg ikke vist før, eller etter sesongen.

Du kan ikke ha et komplett lag "fram til" noen dato. Å ha et komplett lag betyr at du kan faktisk gå en hel sesong med laget og ha konsistens i resultatene nok til å faktisk vinne ligatittelen en eller annen gang.

Vist kan du det.

Arsenal hadde et komplett lag da de gikk en sesong uten tap. Men så forsvant spillere, noen ble skadet, noen ble solgt, noen mistet formen.

Tenk før du snakker.

Lenke til kommentar

"Nødvendig innlegg"

?!?!?!??!?!

At du engang trodde/håpte at det var det er jo UTROLIG.

Herregud hvor godt jeg likte meg i denne tråden mellom August og Oktober da det var stilt fra den kanten der.

Skrev det mer eller mindre ut av impuls, men, jeg tror du er bare litt såret i kveld og lar det være. Jeg er jo vanligvis ganske enig med deg, mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
De vet ikke hvordan det er å være fotballsupporter på en dårlig dag!!

Men de vet heller ikke hvordan det er å være fotballsupporter på en god dag :) Jeg sliter egentlig med å skjønne hvordan ikke-fotballsupportere klarer å leve uten fotball.

Mer lei av at 90% av innleggene i denne tråden etter en kamp der vi mister poeng er innlegg fra United supportere. Dere har da vittig nok en egen tråd.

Vi har en egen tråd ja, men der kan vi poste innlegg som kan provosere Pool-supportere og jeg vil ikke karaktisere noen av innleggene fra United-supporterne i dag som provoserende.

Selvsagt skal dere få godte dere da Liverpool og Benitez driter seg ut, jeg vet sinnsykt godt hva som har skjedd, og at vi mer eller mindre er hektet av gullkampen nå - anywho - det er bare et hav av oppmerskomhetssyke unger som poster hetseinnlegg. Get overit.

Dere er ikke hektet av enda, men hvis dere avgir poeng mot Chelsea tror jeg dere kan være hektet av ja.

Forresten merkelig at du gir disse "oppmerksomhetssyke ungene" denne oppmerksomheten de visst nok er ute etter da.

Lenke til kommentar

Jeg vil nå si at iallfall 4-5 av uavgjort-kampene ville endt annerledes om Rafa hadde gjort andre bytter, og vi kunne hatt alt fra 4 - 18 poeng mer. Så, troppen begynner å bli komplett.

PS! Dette kunne jo selvfølgelig skjedd med andre lag også, at uavgjort kampene ble seire. Jeg tenkte mer på tabbene Rafa har gjort, spesielt i de siste kampene, hvor han etter min mening har satset ALTFOR mye på 1-0, og lagt seg laangt bakpå.

Lenke til kommentar

Altså, jeg kan vell redde meg selv med å si at jeg egentlig aldri har trodd på gull. Hvordan vi går fra å være 20 poeng bak 1. plassen, til å vinne PL med kjøp av Riera og Dossena hadde jeg ikke vist før, eller etter sesongen.

Vist kan du det.

Arsenal hadde et komplett lag da de gikk en sesong uten tap. Men så forsvant spillere, noen ble skadet, noen ble solgt, noen mistet formen.

Tenk før du snakker.

Det er forskjellig, der snakker vi faktisk om etter en hel sesong. Du sier november, og det er ikke slik at dere har fått noen store skader eller solgt Torres/Gerrard i januar så hvorfor skal det være komplett fram til november men ikke senere? Du kan ikek skyld på at spillerne mistet formen, fordi det er samme laget. Tenk litt du og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...