Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange av disse uavgjort resultatene ville jo vært 3 poengere, hvis vi bare hadde fortsatt å angripe. Men vi skal jo på død og liv forsvare hver eneste marginal ledelse, selv om det må bety 80 minutter forsvarsfotball.

Når det er sagt, så vinner vi sikkert mot Chelsea til søndag! Benitez vil imdlertid fortsatt ikke være helten min.

Lenke til kommentar

:wallbash::wallbash:

Med mindre united avgir poeng mot everton så erklærer jeg at vi er ute av striden om titlen. Får heller satse på å gjøre det godt i de to cuppene vi fremdeles er med + 2/3 for direkte kvalifisering til CL neste år.

Forferdlig å se hvordan folk går fra å hylle rafa en uke til å skjelle han ut neste. Mannen gjør ikke noe annet enn han alltid har gjort og kan ikke klandres for det. Men, nå vil kanskje flere komme over på min side og mene at rafa er feil for liverpool.

Oh, og synes denne fra dagbladet passet bra: Kløne-Lucas ødela for Liverpool.

Ellers nekter jeg også å være en fan av bønna bare fordi han laget ett mål idag. Mannen er en kilde til mer negativt enn positivt for laget.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Maaaaange kamper igjen av Premier League enda. Ingenting er avgjort.

Det er så godt som avgjort at det ikke blir noe gull på Anfield i år hvertfall. Tror nok vi klarer å karre til oss en 3.plass til slutt, men synes ikke det er bra nok når vi har så store sjanser på å faktisk henge med helt inn, men at vi gang på gang fucker opp på grunn av herlige genistreker fra en liten spanjol. United har ikek sluppet inn mål i PL på 11 kamper eller hva det er nå, har liten tro på at de fucker helt opp, selv om de sikkert går på noen poengtap i vår de goså.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sier ikke at vi vinner gull i år,har jeg aldri sagt heller. Men at vi kjemper om gullet tror jeg på. Tipper vi ender på en 3.plass med 2poeng opp til 1\2plass.

Ting kunne ha vært verre, vi kunne ha vært Arsenal.De sliter mer enn oss.

Satser på everton-hjelp på lørdag.

Lenke til kommentar
Sier ikke at vi vinner gull i år,har jeg aldri sagt heller. Men at vi kjemper om gullet tror jeg på. Tipper vi ender på en 3.plass med 2poeng opp til 1\2plass.

Ting kunne ha vært verre, vi kunne ha vært Arsenal.De sliter mer enn oss.

Satser på everton-hjelp på lørdag.

Ja, Everton har jo hatt tre sterke uavgjortkamper nå :D

Lenke til kommentar

Liten tro på at vi får noe hjelp av Everton egentlig. Men har litt tro på at vi klarer å karre oss til uavgjort/seier mot Chelsea. Typisk det etter en dårlig periode. Dessuten går vi inn i februar, hadde jo en jævlig dårlig januarmåned i fjor også før avslutta ganske bra. Med mindre vi vinner ligaen på grunn av fantastisk spill siste del nå står jeg for det jeg sier om Rafa samme hvordan det går på søndag.

Når det er sagt har jeg troa på at vi kan gjøre det greit i CL igjen da. Rafas taktikker passer mye bedre i Europa enn i England.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Rafa Benitez mente at hans lag presterte noe bedre i første omgang enn i en andreomgang som han beskrev som "tullete".

Enig.

Lenke til kommentar
Oi se! En sixpack *gløgg gløgg gløgg*

Nei,dette var merkelig saker du, Rafa har noisdive deluxe.

Og min teori om at Lucas er hemmelig agent for United\chelsea\everton\moss ser mer og mer sannsynlig ut.

Edit: Dritt!

Tror nok det heller det er Rafa som er spion for et av de lagene.

Lenke til kommentar

Det er jo sykt. Jeg sitter der, ser på kampen og feirer at Mido setter inn straffen. Og som om det ikke var nok, gjør Rafa et bytte og tar av beste spilleren deres og gleder oss Utd supportere enda mer. Rafa er faen meg herlig :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...