Smågal Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 fra KF . Til og min klasse i 6. kunne spilt bedre enn LFC i kveld Formasjon: Lasse A Kristine Alf I Jannicke (K) Aile Anders N Peter Maija Johannes Ole M Inb: Tommy (F) , Anne BR (M) og Aili K (SP) Manager Lærer Marianna Sier litt hvor alderen ligger, gitt ... uh, vi er ikke mye bedre her akkurat for tiden Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har på følelsen av at Rafa skal bevise alle at det faktisk funker å gjøre sånne taktiske genistreker. Sikkert noe sånt, bare at han er den eneste som ser at det faktisk IKKE funker gang på gang på gang på gang. Jeg begynner å bli mektig LEI! Som jeg sa i sta, jeg hater å si det, men tror desverre ikke Rafa er rett mann lenger. Har alltid støttet han i tykt og tynt, stort sett, men ett sted går grensen. Begeret er snart fullt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Heller Jannicke enn Lucas. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Lærer Marianna hadde hvertfall ikke bytta ut Torres og Gerrard da. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Da røyk trolig gullet om ikke noe magisk skjer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kanskje vi kan få henne som hjelpetrener? Ring snåsamannen! Nei, Rafa, dette vakke bra. To månder med pur fuckups nå Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 hoho, å herregud. Jeg sitter å flirer. anyone haz boooze? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 For det første: du ekke gammel nok For det andre: trenger alt selv For det tredje: snart tomt. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Alonso ville aldri gått inni den taklingen som Lucas gjorde. Med ALonso på banen ville vi styrt banespillet ENDA mer. Med Alonso på banen ville vi vunnet kampen. Geghehgehghehgehg KLIKK Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hva faen, dette er deprimerende. Roter fan bort alt. In Rafa we have our doubt Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hadde vi bare angripet ville vi ha vunnet kampen. Men vi skulle jo selvsagt sikre ledelsen med defensiv tullefotball i hele 2. omgang! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Siste 10 kampene deres i PL: UAVGJORT UAVGJORT SEIER UAVGJORT UAVGJORT SEIER SEIER UAVGJORT UAVGJORT UAVGJORT Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Lærer Marianna. Nei og nei :!: Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Siste 10 kampene deres i PL: UAVGJORT UAVGJORT SEIER UAVGJORT UAVGJORT SEIER SEIER UAVGJORT UAVGJORT UAVGJORT Merkelig nok ingen tap. Fy søren vi er gode altså... Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Siste 10 kampene deres i PL: UAVGJORT UAVGJORT SEIER UAVGJORT UAVGJORT SEIER SEIER UAVGJORT UAVGJORT UAVGJORT Fantastisk eller hva? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det vet vi jo. Sa jo det selv. to siste måndene har Rafa bortimot fucka opp alt. For hver tabbe\drittkamp Lucas gjør(og det er mange) gir jeg skylda direkte til Rafa. MEN ting vil skje, fremdeles troen at vi kan kjempe om gullet. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Viser jo bare hvor gode vi er til å ikke tape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå