Smågal Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Flere merkelige valg i dag altså. Benny som var dagens beste vart bytta ut, Gerrard som kan avgjøre anytime bytta ut, Torres som kan score anytime bytta ut. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Man setter ikke ut kapteinen sin når motstanderen akkurat har utlignet. Merkelig avgjørelse av treneren! Hvis kapteinen er en defensiv spiller så kan man gjøre det, men når det er lagets toppscorer? MAKES NOO SENSE! Bli så jævli forbannja!! Endret 28. januar 2009 av sagberg Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Altså. Jeg kan inni hodet til Rafa skjønne at han setter ut Torres når vi leder 1-0. Jeg skjønner det pga det er Rafa. MEN Å SETTE UT GERRARD når de nettopp har utlignet??? HVA I HELVETTE!? Da har du mer forståelse enn hva jeg har for Rafa sine avgjørelser. Fatter ikke hvorfor han skal bytte ut noen av dem. Nei, JEG skjønner det ikke. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Rafa har alltid vært dum. Nesten så jeg er enig med deg. Klart han har hatt noen smarte trekk han også, men synes han stort sett har gjort rare valg. Det er klart det er vanskelig å kritisere en manager som har oppnådd så mye i klubben, men selv i hans "glansperioder" gjør han utrolig mye rart. Jeg har aldri vært spesielt fan av ham, men jeg har støttet ham i tykt og tynt fordi han er tross alt manageren vår. Men nå i det siste har han virkelig begynt å gjøre, og ikke minst si ting som ikke bør være en Liverpool-manager bekjent. Håper han tar til vettet og tar sin hatt og går selv, så slipper vi å sparke ham. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 At Rafa forlater Liverpool er like trolig som at han selger Kuyt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Men serioøst. ingen er nok overraska over at de bytta kommer, typisk benitez. Benitez-Tribune. sammy lee-benk Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Rafa ut Sammy manager Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Rafa var feig. Rafa er feig. Forbanna dritt. Lucas måtte seff meie han ned. Og seff måtte det være Lucas som stjal showet. Og seff tok Rafa av Gerrard, Torres og Benayoun. Klubbens to beste spillere, og kampens beste spiller. (mulig skade på sistnevnte dog.) Xabi, vår beste spiller i år, forblir på benken. Masch og Lucas spiller hele kampen. Når vi må kjøre frem alt vi har på slutten, kommer Keane inn, men av alle folk tar feigingen Rafa ut Gerrard. Utrolig. Så Keane, Riera, Kuyt og Babel skal avgjøre kampen mot 10 wiganspillere. Jeg er skuffet. Jeg er oppgitt og lei meg. Direkte trist. Håndballen i går, dette i dag. Det er rett og slett utrolig, utrolig leit. Rafa ut Sammy manager Kunne nok nesten tjent på det ja. Rafa er oppskrytt. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jose Mourinho, for prez! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Laget mot chelsea; Cavalieri Darby-Carra-Agger-Dossena El zhar-Plessis-Lucas-Babel ---Keane-Ngog *Rafa tenker, spare spillere til innspurten* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvorfor spiller Lucas ihelletatt fotball? Ski er mer hans sport! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Rafa var feig. Rafa er feig. Tja, det er kanskje modig å gjøre sånne bytter. Men idioti er det definitivt! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvorfor spiller Lucas ihelletatt fotball? Ski er mer hans sport! Ski??? Hvorfor det av alle ting? Rafa var feig. Rafa er feig. Tja, det er kanskje modig å gjøre sånne bytter. Men idioti er det definitivt! Er i alle fall ikke modig å spille med en spiss og to defensive midtbanespillere mot Wigan. Men litt enig, modig å sette Lucas på banen i det hele tatt Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Laget mot chelsea; Cavalieri Darby-Carra-Agger-Dossena El zhar-Plessis-Lucas-Babel ---Keane-Ngog *Rafa tenker, spare spillere til innspurten* Hahahaha det hadde blitt stygge sifre det!!! Men rafa tenker helt bavian av og til! Innlegg mannen på mental sjukehus og hold han vekke fra fotball!!! Satan så lei eg er av den karen nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Oi se! En sixpack *gløgg gløgg gløgg* Nei,dette var merkelig saker du, Rafa har noisdive deluxe. Og min teori om at Lucas er hemmelig agent for United\chelsea\everton\moss ser mer og mer sannsynlig ut. Edit: Dritt! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvorfor spiller Lucas ihelletatt fotball? Ski er mer hans sport! Ski??? Hvorfor det av alle ting? Du føler deg truffet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvorfor spiller Lucas ihelletatt fotball? Ski er mer hans sport! Ski??? Hvorfor det av alle ting? Fordi jeg HATER ski. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har på følelsen av at Rafa skal bevise alle at det faktisk funker å gjøre sånne taktiske genistreker. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har på følelsen av at Rafa skal bevise alle at det faktisk funker å gjøre sånne taktiske genistreker. Det er noe han virkelig ikke har klart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå