alfarnes89 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er såååååååååå skuffa!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Villa er et poeng bak. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Finnes det noe lyspunkt i tilværelsen vår? Oki, da var det Liverpool pause på meg... før jeg havner på en mentalinstitusjon... Endret 28. januar 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Villa er likt med en kamp mer spilt. Chelsea er vel to poeng bak pools? Eller roter dagbladet med tabellen sin? http://www.dagbladet.no/live/liga.html?sex...gland&lid=4 Edit: Ikke oppdatert enda. Da er Chelsea foran dere med 1 poeng. Endret 28. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 FAEN FOR ET FORBANNA MØKKALAG. HELVETE I SATAN Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Når vi går såpass defensivt ut i andre omgang mot Wigan, regner jeg med at vi stiller med både Reina og Cavalieri mot Chelsea? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Villa er likt med en kamp mer spilt. Chelsea er vel to poeng bak pools? Eller roter dagbladet med tabellen sin? http://www.dagbladet.no/live/liga.html?sex...gland&lid=4 chelsea er foran på målforskjell.. når de vinner nå.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vi er 1 poeng over villa med likt kamper spilt. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Finnes det noe lyspunkt i tilværelsen vår? Bønna spilte bra. Selvom han kommer til å spille 5 dårlige kamper på rad nå, før han får en ny god. ^^ Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Manchester U. 22 39 - 10 50 Chelsea 23 44 - 13 48 Liverpool 23 37 - 15 48 Aston Villa 23 38 - 24 47 Arsenal 23 37 - 25 41 Everton 23 31 - 26 39 Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 jævla dritt. Klarer ikke å beskrive hvor forbanna jeg er på laget å rafa nå... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Gidder ikke å si mer enn at jeg hadde rett i dag. Tippet 1-1 før kampen eller 1-0 seier og det gikk til helvete. Rafa irreterer meg noe så grenseløst i dag, først ut med Torres, så Gerrard. Hva er vitsen? Blir spennende å se hva han sier etter kampen. Selv om vi har sikkert hørt det før. Vi greier ikke å avgjøre kamper som vanlig. Og Lucas (liker ikke å angripe enkelt personer, men det får være måte på) du er totalt håpløs på det meste i dag, spesielt når det kommer til staffesituasjonen. Han kunne faktisk latt mannen gå eller trukket foten tilbake og vi hadde "kanskje" tatt 3 poeng. AAAAAAAAARRRRRRRRRGGGG!!!! Endret 28. januar 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Altså. Jeg kan inni hodet til Rafa skjønne at han setter ut Torres når vi leder 1-0. Jeg skjønner det pga det er Rafa. MEN Å SETTE UT GERRARD når de nettopp har utlignet??? HVA I HELVETTE!? Lenke til kommentar
soltor Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Lucas er grei å starte med. Benayoun derimot! Han har ikke en føkk å gjøre på laget. Tipper at han er involvert iform av en feil vis Wigan scorer. Riera og Alonso bør komme inn i pausen. Hahahaha, tragisk. Så scorer Bønna, jaja. Står forsatt på det jeg sa. Vel, det ble rett og slett skivebom abv Pirja her dere... Makan til drittkamp. Tape to poeng mot et slikt søplelag. For idag var Wigen det. Det ble 1 - 1, men ut fra spillet kunne det like godt blitt omvendt!! Endret 28. januar 2009 av soltor Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Rafa kommer garantert til å mene at vi spilte en god kamp og hadde fortjent bedre. IKKE FAEN! Tosk. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Klikker mentalt på rafa, stemmer glatt for at han finner seg noe annet å gjøre. Han gjør mye bra for klubben, men byttene og prioriteringene han gjør i totalt avgjørende situasjoner er fullstendig utilgivelig.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Rafa kommer garantert til å mene at vi spilte en god kamp og hadde fortjent bedre. IKKE FAEN! Tosk. thats a fact. Og nå må vi bare tenke på neste kamp og ta vare på sjansene våre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Man setter ikke ut kapteinen sin når motstanderen akkurat har utlignet. Merkelig avgjørelse av treneren! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer, vi bør sikte oss inn på en topp 4 plassering i år også, kan bli tøft nok det... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Altså. Jeg kan inni hodet til Rafa skjønne at han setter ut Torres når vi leder 1-0. Jeg skjønner det pga det er Rafa. MEN Å SETTE UT GERRARD når de nettopp har utlignet??? HVA I HELVETTE!? Da har du mer forståelse enn hva jeg har for Rafa sine avgjørelser. Fatter ikke hvorfor han skal bytte ut noen av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå