IcedInsanity Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 ooooooohohoooooo Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Benitez kan ikke holde på lenger! Alle andre ser det, vi kommenterer det både før og under kampen, ALLE ser at taktikken til Benitez ikke fungerer. Jeg har vært snill lenge, men nå kan det være det samme. Vekk med idioten! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det er nå jeg skulle ønske Rafa fremdeles lå på sykehuset Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Wigan kommer nå til å legge seg så sinnsykt bakpå, men Torres/Gerrard kommer nok til å putte når slutten nærmer seg, bare vent å se. Ingen av de er på banen, så det tviler jeg på. Lol, kunne aldri i min villeste fantasi tro at noen manager ville bytte ut sine to beste spillere i en vanskelig bortekamp... Vel, Rafa er Rafa. Er forjævlig og si det, har så og si alltid støtta Rafa, selv om jeg har hatt mine dårlige perioder med tiltro jeg også, men om Rafa fortsetter sånn ut sesongen med idiotiske lagoppstillinger og idiotiske bytter og idiotiske angrep på andre managere kommer begeret til å renne over for min del til slutt. Skjønner faen ikke hva han tenker med altså. Det er ikke første gang han har gjort slike idiotiske bytter som i dag, det er i nesten hver eneste jævla kamp! Skjønner ikke at han ikke klarer å se alt det idiotiske han gjør selv altså. Jeg begynner å bli lei. Og jeg liker ikke å si det. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Seriøst. Er det ingen i media som tør å spørre Rafa om han har røyket sokkene sine spesielt mye i det siste? Og Lucas. Selg han til Finland! Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 ALLE såg jo kor bra det gikk når han låg på sykehus! Vekk med han "lure" Taktikkeren! Begynner å bli rimelig lei han nå! Ikkje gi han ny 5 års kontrakt! Han har vært her lenge nok! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Flaks om vi får med oss ett poeng her nå. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ah, SYND WIGAN! Dere hadde virkelig fortjent det målet! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Rafa har alltid vært dum. Rart at dere ikke har sett det før nå. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Rafa har alltid vært dum. Rart at dere ikke har sett det før nå. Ikke begynn Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Rafa har alltid vært dum. Rart at dere ikke har sett det før nå. Han gjorde rare bytter før, men han beholdt iallfall spillerne som kunne score mål på før. I det siste har han også vært fantastisk defensiv, noe som er heelt galt. Gjøk! De 5 siste uavgjortkampene er ene alene Rafa sin feil. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er Chelsea forbi oss nå? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ok, beklager så meget. Kall ham hva du vil med ord er ikke tilstrekkelige for dette makkverket hans. Det er over nå, jeg kan like gjerne innse det. Fy faen, jeg kan ikke beskrive disse følelsene jeg har. Det er raseri, depresjon, en visshet om at alt nærmer seg sin slutt og frysninger... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Fy faen så klomsete Lucas ser ut når han lager straffen... Er Chelsea forbi oss nå? Ja, på mål Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er Chelsea forbi oss nå? Villa er vel også forbi. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Altså.. fyfaen. Jeg kunne skrevet en bok lang som bibelen hvor mye jeg hater lucas. forbanna idioti. Vi fortjener såfall ikke mer enn 1 poeng når vi har kun 1 spiller som har lyst til å vinne denne kampen(benayoun :!: ) Nei, fy flate. GRR Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Stoke begynner å nærme seg også. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er Chelsea forbi oss nå? Villa er vel også forbi. Nope, not yet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå