Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wigan kommer nå til å legge seg så sinnsykt bakpå, men Torres/Gerrard kommer nok til å putte når slutten nærmer seg, bare vent å se.

Ingen av de er på banen, så det tviler jeg på.

Lol, kunne aldri i min villeste fantasi tro at noen manager ville bytte ut sine to beste spillere i en vanskelig bortekamp...

Vel, Rafa er Rafa. Er forjævlig og si det, har så og si alltid støtta Rafa, selv om jeg har hatt mine dårlige perioder med tiltro jeg også, men om Rafa fortsetter sånn ut sesongen med idiotiske lagoppstillinger og idiotiske bytter og idiotiske angrep på andre managere kommer begeret til å renne over for min del til slutt. Skjønner faen ikke hva han tenker med altså. Det er ikke første gang han har gjort slike idiotiske bytter som i dag, det er i nesten hver eneste jævla kamp! Skjønner ikke at han ikke klarer å se alt det idiotiske han gjør selv altså. Jeg begynner å bli lei. Og jeg liker ikke å si det.

Lenke til kommentar
Rafa har alltid vært dum. Rart at dere ikke har sett det før nå.

Han gjorde rare bytter før, men han beholdt iallfall spillerne som kunne score mål på før. I det siste har han også vært fantastisk defensiv, noe som er heelt galt. Gjøk!

De 5 siste uavgjortkampene er ene alene Rafa sin feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...