Attityd Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Hurra...kanskje det kan være lurt med en ordentlig spiss på banen til tider. edit: keane...mot gerrard selvfølgelig.. Endret 28. januar 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Helvete i satan. Straffen var klar den. FAEN! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Så ble det 1-1 igjen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Gerrard ut ja. Rafa er faen meg tidenes taktiker. Og jeg blir faen ikke å skifte meining om vi snur dette. UANSETT FAEN HVA. FAEN tenker fyren med?! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Se der ja. Keane kommer inn. Men vi tar så klart ut Gerrard. Lucas får lov til å spille. Seriøst altså, nå klikker jeg. GENIALT RAFA!! For en jævla tosk han er noen ganger. Unnskyld meg altså, men det går ikke ann å holde på sånn. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Wigan kommer nå til å legge seg så sinnsykt bakpå, men Torres/Gerrard kommer nok til å putte når slutten nærmer seg, bare vent å se. Kommer fra benken å scorer ja. Rafa the fucking genious! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Wigan kommer nå til å legge seg så sinnsykt bakpå, men Torres/Gerrard kommer nok til å putte når slutten nærmer seg, bare vent å se. Ingen av de er på banen, så det tviler jeg på. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) HERRE JESUS! VI KAN FAEN MEG IKKE VINNE PL MED DENNE DRITTEN. Nå gir jeg opp Liverpool i hele februar. Faen, holder på å bli schizofren pga dette... Endret 28. januar 2009 av SasaB Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Wigan kommer nå til å legge seg så sinnsykt bakpå, men Torres/Gerrard kommer nok til å putte når slutten nærmer seg, bare vent å se. Ingen av de er på banen, så det tviler jeg på. Lol, kunne aldri i min villeste fantasi tro at noen manager ville bytte ut sine to beste spillere i en vanskelig bortekamp... Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 *dunker hodet i bordet gjentatte ganger* WHYYYYyyyyyyyyyyy.......... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Wigan kommer nå til å legge seg så sinnsykt bakpå, men Torres/Gerrard kommer nok til å putte når slutten nærmer seg, bare vent å se. Ingen av de er på banen, så det tviler jeg på. Lol, kunne aldri i min villeste fantasi tro at noen manager ville bytte ut sine to beste spillere i en vanskelig bortekamp... Har problemer med å tro det sjøl. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Lol, kunne aldri i min villeste fantasi tro at noen manager ville bytte ut sine to beste spillere i en vanskelig bortekamp... Herlig å se det komme fra deg som rakker ned på oss når vi er uenig med Rafa..... Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 HERREGUD FOR EN KOMPLETT IDIOT BENITEZ ER AV OG TIL!"!!!! ER SATANS FORBANNA NO !!!! HELVETTTTEEE Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg hater liverpool nå. Jeg skal bytte lag nå. Holder med stoke fra og med i dag. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Om Rafa kommer på pressekonferansen og sier et DOIT om "Not my fault", da leier jeg en leiemorder. SATAN! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Lol, kunne aldri i min villeste fantasi tro at noen manager ville bytte ut sine to beste spillere i en vanskelig bortekamp... Herlig å se det komme fra deg som rakker ned på oss når vi er uenig med Rafa..... Har jeg gjort det? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ikke for å provosere, men er Rafa fullstendig hjernedød? Han lærer jo faen ikke. Ikke at jeg klager. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Come On You Reds!!!!!!!! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Jeg hater liverpool nå. Jeg skal bytte lag nå. Holder med stoke fra og med i dag. Jeg er Leeds-supporter fram til mars nå. Kan ikke bli verre enn dette i alle fall... Rafa er jo et geni. Rekdal kunne gjort en bedre jobb en dette... Endret 28. januar 2009 av SasaB Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kommer ALDRI til å bytte lag! Uansett hvor dårlig det går! MEEEEEN trur vi kan sei hade til PL gullet i år! HELVETTE ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå