bruno99 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Flere som har problemer med liveSports? Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det må være helt for jævlig å spille som spiss i Liverpool - de får jo nesten aldri fullføre en hel kamp. Og Keane? Han får bare spille om han IKKE scorer, og når det først virker som han kommer i scoringsform da blir han satt til å varme benken. Jeg klør meg godt i hodebunnen mens jeg prøver å finne ut av Rafa sin taktikk, men jeg kan ikke med hånden på hjertet si at jeg blir noe klokere på den. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Når Bønna har sine dager, er han fantastisk Synd det er så få av dem.. Lucas er piss, som vanlig. Lån han ut til Norwich i par sesonger. Ha ha, sett kampen? Lucas piss? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hehe, Reina lager sin egen spenning han. Gotta love him. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Flere som har problemer med liveSports? Har litt problemer med Rafa atm Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Bombe at Lucas gir bort Straffe? Så forresten billig ut. Endret 28. januar 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Defensivt bytte? Ja var vel ikke uventet. Blir offensivt når Kuyt kommer inn nå ... Kuyt spiller jo kant. Vi har ingen rene spisser på banen nå. Og Keane er fortsatt ute i kulden tydeligvis. Min kommentar var bare kritisk til rafa sitt bytte, med tanke på nettopp det du sa. (altså ironi) STRAFFE!! LUCAS FITTE!!! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Duste LUCAS, faen for en jævla tulling Endret 28. januar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Når Bønna har sine dager, er han fantastisk Synd det er så få av dem.. Lucas er piss, som vanlig. Lån han ut til Norwich i par sesonger. Ha ha, sett kampen? Lucas piss? Joa, men jeg har til vane å se på alt det dårlige spillere jeg ikke liker for tiden gjør. Men jeg kan ikke si at Lucas har spilt nevneverdig bra. EDIT:!!!!!!!! SATAN I HELVETTE! JEG HATER LUCAS (SEE!??!?!) OMG! Jævla fitte! Endret 28. januar 2009 av CCola Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Sjokk. Vi er så jævla rævva for tida at det er sykt pinlig. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Lucas.. Du har kostet oss mer enn et par poeng hittil.. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Flere som har problemer med liveSports? Ja, stopper ofte opp i noen sek. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Faen, faen i helvete. Faen... FAAAEEEN Hva i helvete er problemet ditt Lucas? Dette er jo verre en Sissokko... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Om Keane ikke kommer inn asap nå, vil jeg serriøst ha ny manager. Jeg er lei av det defensive pisset til Rafa i slutten av kamper. Gerrard ut faktisk. Konge... Endret 28. januar 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Og nå for helvete.. Gerrard ut?! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Skal Keane inn, så kunne man ikke bytte andre en Gerrard???? JEG HATER DEG BENITEZ! JEG HATER DEG! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Wigan kommer nå til å legge seg så sinnsykt bakpå, men Torres/Gerrard kommer nok til å putte når slutten nærmer seg, bare vent å se. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan vi si at Lucas har fått sin sjanse på liverpool, lei han ut, selg han! Bare jeg slipper å se han, nå stakk gerrard også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå