Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kuyt har godt med pause,xabi også.

Riera har benket litt mye det siste(to kamper på rappen) men må til siden Rafa vil jo beholde Babel. Keane er jeg enig med

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Jeffe, har aldri sagt han er ille. Mener bare det finnes bedre alternativ i kamper som dette. Han er jo knall og ha bakover da, for all del.

 

Kunne godt tenkt meg og sett flere av de hvilte spillerene på slutten, skal ikke gå deffansivt nå nei.

 

Bønna er god på gode dager, hans problem er at han er veldig jojo.

Enig i at Lucas skpte mest worries, om da de andre 2 i tilegg skulle hatt en dårlig dag, blir det katastrofe. Så enkelt er det.

 

Hvordan har Torres vert så langt? Forsetter han den posetive trenden?

Lenke til kommentar
@Jeffe, har aldri sagt han er ille. Mener bare det finnes bedre alternativ i kamper som dette. Han er jo knall og ha bakover da, for all del.

 

Vet at du ikke har det, måtte bare si det uansett :) Det som er bra med han i kamper mot mindre lag er at Gerrard får mer frihet med han der bak enn med Alonso. Personlig synes jeg det er best med alle tre på banen at once.

 

 

Torres av?! WFT Rafa!?

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Riera er ikke dumt. Men Torres ut kan jo diskuteres. Forsatt må vi tenke på at han har vert ute lenge. Jeg vil ha en spiss til! Babel og Keane eller Babel og Kuyt. Hadde vert bra for Keane om han fikk spille nå.

 

Kjenner på gikta at Babel putter mot slutten! :D

 

Reinas mind games!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...