Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø

øøøøøøøøøøøøøøøøøøøde!!!!

:D

Lenke til kommentar

Lucas er grei å starte med. Benayoun derimot! Han har ikke en føkk å gjøre på laget. Tipper at han er involvert iform av en feil vis Wigan scorer. Riera og Alonso bør komme inn i pausen.

Hahahaha, tragisk. Så scorer Bønna, jaja. Står forsatt på det jeg sa.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Det kan faen ikke være mulig. Jeg har selvfølgelig ikke Canal + extra, og streamsiden har fjernet samtlige fotballinker i dag grunnet noe lovgreier. På bursdagen min og greier...evig typisk.

Gratulerer med dagen da. :)

Grei førsteomgang, men vi kan ikke få unødvendige dødballer imot oss. Da blir det fort uavgjort, og det er noe vi absolutt ikke trenger i dag. At bønna scorer er jo fantastisk, med tanke på at nesten alle her inne ble sure når de fikk se start-11'ern .. :p

Lenke til kommentar

Benayoun var absolutt ikke den jeg var mest redd for, var mye mer redd for Lucas, men skal ikke klandre han for noe heller etter første omgangen.

Synd ikke headingen til Torres gikk inn. Benayoun trodde den gikk inn og begynte å juble, før han skjønte at det ble stang ut nok en gang. Nå håper jeg vi fortsetter å angripe i andre omgang, og ikke prøve å forsvare ledelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...