Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø øøøøøøøøøøøøøøøøøøøde!!!! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 JAAAAA Benayoun! HVEM SIER AT MASCHE IKKE ER KREATIV?! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Lucas er grei å starte med. Benayoun derimot! Han har ikke en føkk å gjøre på laget. Tipper at han er involvert iform av en feil vis Wigan scorer. Riera og Alonso bør komme inn i pausen. Hahahaha, tragisk. Så scorer Bønna, jaja. Står forsatt på det jeg sa. Endret 28. januar 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det er ikke lov å linke til streams her. Ett innlegg er slettet. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Benayoun derimot! Han har ikke en føkk å gjøre på laget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Lucas er grei å starte med. Benayoun derimot! Han har ikke en føkk å gjøre på laget. Tipper at han er involvert iform av en feil vis Wigan scorer. Riera og Alonso bør komme inn i pausen. Skrev du dette før eller etter målet? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Idiotisk frispark nå. Det er på sånt vi slipper inn mål... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Innlegget ble skrevet før målet, men postet etter målet (sjekket VGlive etter jeg trykker svar) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det kan faen ikke være mulig. Jeg har selvfølgelig ikke Canal + extra, og streamsiden har fjernet samtlige fotballinker i dag grunnet noe lovgreier. På bursdagen min og greier...evig typisk. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Den er kjip.. Men gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 En helt OK første omgang i grunn, og rett skal være rett; verken Lucas, Benayoun eller Babel har direkte gjort seg bort i kampen så langt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 JAAAAA Benayoun! HVEM SIER AT MASCHE IKKE ER KREATIV?! Jeg Ikke at han ikke er krativ, men at vi burde hatt et mer offansivt alternativ. Og det står jeg med. Deilig med mål! Ser dommeren har drukket? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Congrats Fy faen for et frispark av Gerrard. Sånt fortjener å gå inn. Arhhh..bugger off guttorm Han er ikke så ille som mange mener. Var en fin pasning da. Endret 28. januar 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det kan faen ikke være mulig. Jeg har selvfølgelig ikke Canal + extra, og streamsiden har fjernet samtlige fotballinker i dag grunnet noe lovgreier. På bursdagen min og greier...evig typisk. Gratulerer med dagen da. Grei førsteomgang, men vi kan ikke få unødvendige dødballer imot oss. Da blir det fort uavgjort, og det er noe vi absolutt ikke trenger i dag. At bønna scorer er jo fantastisk, med tanke på at nesten alle her inne ble sure når de fikk se start-11'ern .. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Benayoun var absolutt ikke den jeg var mest redd for, var mye mer redd for Lucas, men skal ikke klandre han for noe heller etter første omgangen. Synd ikke headingen til Torres gikk inn. Benayoun trodde den gikk inn og begynte å juble, før han skjønte at det ble stang ut nok en gang. Nå håper jeg vi fortsetter å angripe i andre omgang, og ikke prøve å forsvare ledelsen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vi har nå mesteparten av spillet i første, og leder fortjent. Nå gjelder det bare å holde på ledelsen, og ikke rote seg bort, alà Liverpool-style. Og at Rafa ikke går ut defensivt etter pausen. Da klikker jeg! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Først: Kjempeskuffet over at Keane, Riera, Kuyt og Xabi sitter på benken. Sist: Herlig mål av Jøden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå