guttorm Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nemeth brakk kjeven i Blackpool debyen Skeptisk til dette laget for å si det mildt, men vi får se. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er det noen som vet om kampen går på tv ikveld? Som jeg sa i United-tråden, så går kampen på Canal+ Sport Extra. Oki da, skal alltid være så sur, du Sur? Så hvis man svarer noen, blir man sur? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg forventer ingenting lenger. I alle fall ikke etter denne lagoppstillingen, så får jeg heller bli positivt overrasket. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Lov å håpe, men støtter på ingen måte lagutaket. Endret 28. januar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Dere må stole på manageren deres, som vi stoler på SAF... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jesus folkens, dere er vel 1, eller kanskje 2 fra å være toppet - og det skal liksom være et problem for en potensiell seriemester?? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Jaja, vi får håpe på det beste. Så lenge Lucas spiller så tør jeg ikke spå utfallet... Jeg liker ikke heller å se Benayoun eller Babel spille, men men... Det får gå som det går... Forøvrig er benken verdt £66M (!) O.o Lykke til alle røde, YNWA Endret 28. januar 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hva tror dere? Hvor mange bytter kommer Benitez til å gjøre i kveld? Kommer Lucas til å spille over evne? Kommer Keane til å få 5 minutter? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Skuffa over å se Lucas og Benayoun i startellevern. Blir uavgjort dette. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er det noen som vet om kampen går på tv ikveld? Som jeg sa i United-tråden, så går kampen på Canal+ Sport Extra. Oki da, skal alltid være så sur, du Sur? Så hvis man svarer noen, blir man sur? beklager, pms uke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Lucas? Nei. Nettopp våknet så ble ikke TL ikveld. Leter febrilsk etter steam- (pm anyone? Helst til sopcast) Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Sorry mac, bare LiveSport her. Liker ikke at bønne løper i veien for Torres! Just don't like it! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Gerrard går ballen tilbake til Lucas etter å ha fått den av brasilianeren, som tar den med fremover på banen og fyrer av fra god posisjon, rundt 20 meter fra mål. Skuddet er det bortimot ingen kraft og, og dessuten lite velplassert. Bombe! Spillet så langt? Får ikke sett kampen som planlagt, typisk.... Endret 28. januar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Da ser man kamp. Danke schön Zu Zwat. COME ON U REDS. Heia jøde!! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Yoooossiii! Sorry for det jeg sa før kampen! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vi styrer i alle fall spillet, og har hatt den klart største sjansen. Innlegg fra Gerrard til Torres som header på innsiden av stolpen og ut... Samspillet mellom disse fungerer i alle fall. Og der scorte Benayoun fra død vinkel omtrent gitt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå