Ohny Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er det noen som vet om kampen går på tv ikveld? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er det noen som vet om kampen går på tv ikveld? Som jeg sa i United-tråden, så går kampen på Canal+ Sport Extra. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg får inn de vanlige canal+ sport kannalene, men ikke ekstra Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Glad den går på Extra. Alle kanaler funker utmerket, utenom C+ Sport 1, den har svært lavt signal.. Irriterende. Lenke til kommentar
soltor Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det hadde vært herlig om de fikk til en skikkelig kamp nå. Savner de kampene der de overkjører relativt dårligere lag, og vinner komfortabelt. Se på United igår. 5 - 0 over West Brom. En slik kamp hadde vært moro, og ikke en rævvakamp, slik de har hatt en tendens til å ha en stund nå. Tenk hvis vi fikk se en slik en kamp som mot Newcastle for en tid tilbake, eller lignende den 6 - 0 kampen de hadde mot Derby for et par år siden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Håper du ikke sammenligner Wigan med Derby. Endret 28. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
soltor Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Sammenligner ikke sånn direkte de to nei. Men nå er det nå slik at Liverpool skal være et hakk og to bedre enn begge de to da, så... Om de er det vil jo vise seg i kveld. Vi får leve i håpet Og her er laget i kveldens kamp: Lagoppstilling: Reina, Arbeloa, Carragher, Skrtel, Aurelio, Benayoun, Lucas, Mascherano, Babel, Gerrard, Torres. Innbyttere: Cavalieri, Dossena, Agger, Keane, Alonso, Riera, Kuyt. Endret 28. januar 2009 av soltor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Reina Arbeloa - Carragher - Skrtel - Aurelio Benayoun - Lucas - Mascherano - Babel Gerrard Torres Subs: Cavalieri, Dossena, Agger, Keane, Alonso, Riera, Kuyt. Endret 28. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Blir frustrert av lagopstillingen, Lucas og Benayoun har etter min mening ingenting å gjøre der. Uansett er det ingenting vi får gjort noe med nå og vi må bare håpe de presterer og motbeviser min skepsis. Satser på seier. YNWA Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Dette er egentlig sånn laget vil stilles opp Reina Arbeloa - Carragher - Skrtel - Aurelio Masche - Lucas Benayoun - Gerrard - Babel Torres Subs: Cavalieri, Dossena, Agger, Keane, Alonso, Riera, Kuyt Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 GAGH, Møkkalag! Babel, Bønna, Lucas har ingenting der å gjøre. Vi vinner ikke i dag, blir en slitekamp, enten 1-1 eller 0-1 mark my words Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Babel er grei. Han har enormt mye å bevise, så idag tror jeg han tar sjangsen. Lucas, Bønna derimot. Jeez! Dette tar vi c'mon!! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Babel har vært ræv hele sesongen, og ja, han har virkelig mye å bevise. Er lei av å se han rote bort ballen hver gang han har den. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 håper vi overrasker i kveld... Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Får håpe vi går seirendes ut av denne kampen !!!!! ***Legger meg på kne og ber til alle guder som finst*** Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) håper vi overrasker i kveld... Ved å vinne en kamp mot et lag som aldri har vunnet en PL kamp topp 4 motstandere?.... Endret 28. januar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er det noen som vet om kampen går på tv ikveld? Som jeg sa i United-tråden, så går kampen på Canal+ Sport Extra. Oki da, skal alltid være så sur, du Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kanskje tenkt han er Wigan-fan? ^^ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kanskje tenkt han er Wigan-fan? ^^ Mulig, men jeg tar sjansen Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Lucas foran alonso, rafa vil tydeligvis ikke vinne. Hva skjer med riera på benk?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå