Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Utrolig dårlig gjot å ikke inkludere meg på laget :(

 

Sorry bruno. Du er innbytter da :p

 

 

 

Laget til i kveld:

 

 

Reina

Arby - Carra - Agger - Aurelio

Kuyt - Gerrard - Alonso - Riera

Torres - Keane

 

 

Gjør ikke meg noe om Babel starter på topp med Torres, men det skjer ikke.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Independent kan melde at Tottenham har tilbudt Liverpool Aaron Lennon eller Jermaine Jenas pluss penger for Robbie Keane.

Mulig Aaron Lennon ikke hadde vært så dumt å ha på høyrekanten. Arbeidsjernet Kuyt er jo ikke kantspiller, han gjør mye defensivt, men at han er målfarlig er jo å ta litt i. Og det er målfarlige spillere det blir poeng av

Lenke til kommentar
The Independent kan melde at Tottenham har tilbudt Liverpool Aaron Lennon eller Jermaine Jenas pluss penger for Robbie Keane.

Mulig Aaron Lennon ikke hadde vært så dumt å ha på høyrekanten. Arbeidsjernet Kuyt er jo ikke kantspiller, han gjør mye defensivt, men at han er målfarlig er jo å ta litt i. Og det er målfarlige spillere det blir poeng av

Om dette er sant, er det jo kanskje hold i ryktene om at Kuyt forlater klubben. Ikke det at jeg tror det, men det er jo en reell mulighet.

 

Personlig hadde jeg lett hatt Lennon på ving istedenfor Kuyt. Rafa derimot. ^^

Lenke til kommentar

Tja hold og hold...

Silly season er jo ikke lenger bare en liten stund på sommeren. Varer jo fra 1.januar til 31.desember nå.

Men eg og kunne tenkt meg å se Aaron Lennon i rødt opp og ned høyresida.

Kuyt til Juventus for en god sum til sommeren hadde vært ok for min del.

Lenke til kommentar

Lennon + penger for Keane = Ja takk!

 

Torres, Babel, Kuyt, N'Gog og Pacheco er spisser så det holder.

 

 

På den andre siden forstår jeg ikke de som vil ha Babel fra start for tiden, han har jo underprestert som faen i det siste. Kampen mot Everton toppet det hele da han gjorde 1 god ting i hele kampen, og det var å dra seg inn og smelle ballen ut til innkast..

 

Håper vi går overtil "gullformasjonen" 4-2-3-1, og holder oss i den ut sesongen.

Lenke til kommentar
The Independent kan melde at Tottenham har tilbudt Liverpool Aaron Lennon eller Jermaine Jenas pluss penger for Robbie Keane.

Mulig Aaron Lennon ikke hadde vært så dumt å ha på høyrekanten. Arbeidsjernet Kuyt er jo ikke kantspiller, han gjør mye defensivt, men at han er målfarlig er jo å ta litt i. Og det er målfarlige spillere det blir poeng av

 

Tilbud dere bør si ja til! Ihvertfall Lennon virker som en type 'pool kunne trenge. Jenas er vel for det meste sentral midtbane? Tviler på at han vil utkonkurrere hverken Alonso, Mascherano eller Gerrard.

Lenke til kommentar

Haha, mye morrsom lesning her. Kan forøvrig legge til at jeg alltid har spilt forsvar(tror det var høyre back, eller midten). Spilte en A-lags trening (6 divisjon) scoret på den treningen ;) Deretter la jeg opp :) Så jeg er en av få som virkelig la opp når jeg var på topp :p

 

 

I kveld må vi faen vinne, ellers kan det fort være kjørt!

Come on you REDS! We are going to sustain this!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...