Hewitt Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Og jeg var spiss og toppscorer på laget mitt også, no nonsense. Riktignok en 4-5 år siden det, men en spiss glemmer aldri hva han skal gjøre. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 SE DEN VENSTRESIDA! :dribble: Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hey, du mangler meg! Tross alt spilt 3 divisjonsfotball, før alkoholen tok meg. ^^ My guess: Reina Arbeloa - Carra - Skrtel - Aurelio Kuyt - Alonso - Gerrard - Riera Keane - Torres My dream: Reina Arbeloa - Skrtel - Agger - Aurelio Kuyt - Alonso - Masche - Riera Gerrard Torres Endret 27. januar 2009 av CCola Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 CCola inn for meg, jeg hadde vært kjørt etter to minutter. Hadde det vært innebandy derimot Men nå venter "Mannen som elsket Yngve" på lydbok. Skoleoppgave Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Meg på backen ja, Høyre siden er forsåvidt min side. Spilte høyrekant i mine tidligere dager, litt Cafu driv over meg fremover, og heller ræv bakover, siden ble jeg omskolert til spiss, der jeg er best fortsatt i dag. Målscorer av rang, scoret 19 mål på 12 kamper i 5 divisjon senior i fjor (Y) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fint! Konge at noen har tro på meg som spiss da, spiller midtstopper men prikker inn mål etter mål på cornere Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Putt meg i gållen, så er du sikret klasseredninger med påfølgende tabber når jeg blir sliten. Er litt Dudek. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) [quote Må ikke overvurdere deg selv som forumets Gerrard nå. Greit nok du har et par skudd inne i foten der, men får værra måte på. Kapteinsbindet bør for øvrig gå til den som har postet mest i denne tråden synes jeg ... oisann, gjett hvem det var da. Tenkte mer på Masche da, men helt greit. Jeg kan være Gerrard Sagberg Daglish - Wh1te - danno_O - Kjetil ErlendRU - Jefecito - guttorm - Danielzu Ccola - veldigsaklig Manager: Hewitt Edit: Dere er så jævla kravstore Subs: Hewitt (han blir supersuper sub. Kommer inn når det er 5 minutter igjen på klokka. Sliter med kondisen) Benitez MagnusW Og resten som har over 50 poster i denne tråden Endret 27. januar 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Tviler. Tror nok vi kommer til å ville selge deg etter den kampen. *Kuyt-sløsing* Sagberg Daglish - Wh1te - danno_O - Kjetil ErlendRU - Jefecito - guttorm - Danielzu Hewitt - veldigsaklig Dette laget hadde jo seriøst drept. Med meg som manager håper jeg? Endret 27. januar 2009 av Benitez Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er Pennant solgt, eller på lån? Har ikke fått fulgt med på den sagaen. Håper han er på lån og får vist at han faktisk kan spille Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Topscorer på Eggen cup 28desember 2008. Pennant er lånet bort. Endret 27. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Går jo ikke an at manageren er en bedre spiller enn spillerne sine da, Jefe. Må tenke vøtt. Enig i at Benitez bør lede oss. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er Pennant solgt, eller på lån? Har ikke fått fulgt med på den sagaen. Håper han er på lån og får vist at han faktisk kan spille Han har jobbet og sprunget som bare faen mot Aston Villa i kveld nå. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Ja, Hewitt. Jeg kan lede laget. Men vær på vakt, roteringer kan forekomme Endret 27. januar 2009 av Benitez Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det var bedre ja. Er det mulighet for å se hvor mange poster man har i en enkelt tråd? Og hvem som har mest osv? ^^ Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Benitez, Hewitt har overtatt, men hvis du vil, kan du være den nye sjeiken Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Benitez kan være dommer. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Utrolig dårlig gjot å ikke inkludere meg på laget Endret 27. januar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er Pennant solgt, eller på lån? Har ikke fått fulgt med på den sagaen. Håper han er på lån og får vist at han faktisk kan spille Han har jobbet og sprunget som bare faen mot Aston Villa i kveld nå. Ja, jeg sitter å ser på kampen. Lenge siden sist jeg så han i aksjon. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hewitt-Veldigsaklig hadde nok vært en great kombo, jeg er ganske høy og kunne bli brukt som targetman og hewitt i bakrom med sin enorme fart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå