TeggY Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg tror nok mourinho er en meeeget skarp mann. Var det ikke slik at Mourinho førte chelsea til ligagull, som var det første på 50 år? Eller er jeg helt på villspor nå? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Helt korrekt. Han er en skarp og smart mann, men sann drittsekk også. Det hele er nok taktikk fra hans side, men man kan jo irritere seg grønn av det. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg tror nok mourinho er en meeeget skarp mann. Var det ikke slik at Mourinho førte chelsea til ligagull, som var det første på 50 år? Eller er jeg helt på villspor nå? 8491099[/snapback] Fyren har jo vunnet Champions League med Porto av alle ting, så talentet er det ikke noe å si på. Personligheten derimot Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg tror nok mourinho er en meeeget skarp mann. Var det ikke slik at Mourinho førte chelsea til ligagull, som var det første på 50 år? Eller er jeg helt på villspor nå? 8491099[/snapback] Fyren har jo vunnet Champions League med Porto av alle ting, så talentet er det ikke noe å si på. Personligheten derimot 8491280[/snapback] Personligheten er genial. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg tror nok mourinho er en meeeget skarp mann. Var det ikke slik at Mourinho førte chelsea til ligagull, som var det første på 50 år? Eller er jeg helt på villspor nå? 8491099[/snapback] De fleste kunne jo klart å styre Chelsea til gull med alle de pengene han har å rutte med Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Et skikkelig B-lag Liverpool stiller med i dag... Spennende å se hvordan dette går... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ja, hadde håpet å se et par unggutter, men dette er jo i overkant over hva jeg hadde trodd! Laget, slik jeg ser det på banen nå: ---------------Dudek------------------ ---------------------------------------- Arbeloa----Hyypia--Paletta----Insua ----------------------------------------- ---------------Alonso------------------ Bellamy-Sissoko-Zenden-Gonzalez ---------------------------------------- ---------------Fowler------------------ Tør jo minne om at det var Dudek, Paletta og Hyypia som var så fantastisk elendige mot Arsenal.. Men jeg syns det er veldig spenstig av Benitez å hive innpå Insua, spennende å se om han har noe å rutte med! Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ikke veldig imponerende med 0-2 så langt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Selvom vi vil være foran Arsenal selv med tap i dag, er dette litt av en gavepakke til dem. Urutinert lag er kanskje forklaringen på baklengsmålene, men vi er fryktelig dårlige framover også. Benitez får i det minste svar på hvilke spillere han ikke skal satse på framover, og Bellamy har neppe noen framtid etter det han har vist i det siste. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ja nå heier jeg faktisk på Pool når det gjelder kampen om finalen i CL. Skulle dere ordne dette så wohoo! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ikke noe spesiellt imponerende dette nei. Hyggelig at Sami netta da. Har vært en ganske tam kamp, og Portsmouth ligger høyt og gir tidvis fra seg mye rom, noe man burde kunne utnytte (eventuellt utnyttet bedre). Yay, nå kom Pennant på. Får håpe han klarer å vedlikeholde den gode formen! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Så var LFC reserves eid. Svarte... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Så var LFC reserves eid. Svarte... 8492415[/snapback] Synd ja, selv om vi stiller med stort sett 2 prioriteter hele veien er det ikke noen for unnskyldning å tape mot Porsmouth. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 De fleste kunne jo klart å styre chelsea til gull med alle de pengene han har å rutte med 8491532[/snapback] Der tar du nok sørgelig feil. Er vel bare å se på Real Madrid det. Mourinho er en genial manager, det er lite annet å si på det. Hatten av for ham, selvom han kunne spart seg for en del av kommentarene sine. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hva faen er dette? Her mister jeg kampen, så kommer jeg hjem og ser at Pompey vant?! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Samma her, eller fikk med meg andre omgangen da Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Dette øker vel sjansene våre en smule... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Er nok et stort pluss ja, ser også helst at liverpool kommer seg til finalen. Ganske enkelt av en veldig god grunn United har hatt et mye bedre tak på liverpool enn chelsea de siste årene Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det er en statistikk som naturligvis bør brytes i en evt. finale! :] Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det er en statistikk som naturligvis bør brytes i en evt. finale! :] 8493283[/snapback] Det er klart. Men når det er sagt, så frykter jeg United mere enn Milan. (Ved denne anledningen, iallefall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå