CCola Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4851346,00.html Vel vel, nok en genistrek. Det der lukter det Rick Parry av på lang avstand. Forbanna gjøk. Om vi får nye eiere håper jeg det første som skjer er at Rick Parry får fyken, tvert. Tragisk! Nemeth til Blackpool Wtf? Tenkte han kunne få prøve seg på noe første lags fotball ettehvert. Jaja, det kan jo være bare for ham også, mer spilletid. Tilitt osv. Syntes det er bra det! Da får han prøve seg på litt A-lagsfotball, og kanskje Rafa ser talentet, og prøver han litt ut på Liverpool's A-lag. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bare så det er sagt så var "tragisk" rettet mot agger saken. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det at Keane har stukket av fra Anfield i sinne, tar jeg med et par klyper salt. Samtidig forstår jeg godt frustrasjonen hans. Selv om han var helt usynlig i forrige kamp, rettferdiggjør ikke det alene at han skal bli vraket gang på gang. Selv Torres har hatt flere kamper hvor han har vært helt usynlig, men han blir aldri vraket fra troppen med mindre han er skadet. Hvis det var for å statuere et eksempel overfor Keane om at han ikke har klippekort på laget (slik noen her antyder), så synes jeg han har statuert dette eksemplet mange ganger nå. Enten sitter han som ubenyttet reserve, kommer inn når det er 10-15 minutter igjen - eller hvis han starter får han nesten aldri fullføre en kamp. Skulle virkelig tro Benitez har noe imot han også, men jeg forstår ikke hvorfor han skulle være så ivrig på å sikre seg ham i utgangspunktet da. Så selv om jeg også er skuffet over hva Keane har fått til i Liverpool trøya, er det Benitez jeg irriterer meg mest over for tida. Han må ha fått hjerneslag eller noe, han har jo ingen kontroll lenger! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Enig med Superp. Den jeg er mest misfornøyd med i det siste er Rafa. Men hey, det skal sies at vi gjorde en dårlig januarmåned i fjor også, og avslutta knall. Kan jo håpe på noe sånt igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hvor mange dårlige måneder har dere i hver sesong? November, januar... Flere? Skal man vinne serien, burde det ikke være noen dårlige måneder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Pennant om Rafa http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_4841242,00.html Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Så selv om jeg også er skuffet over hva Keane har fått til i Liverpool trøya, er det Benitez jeg irriterer meg mest over for tida. Han må ha fått hjerneslag eller noe, han har jo ingen kontroll lenger! Ja, selvfølgelig. Men når Keane ikke innfrir, så syntes jeg det er bare flott at han blir satt ut av laget i ny og ne. Helt greit spør du meg. Torres er usynlig i både 1 og 2 kamper, men overall gjør Torres det 10X bedre enn det Keane har gjort. I tillegg har Keane hatt sjangser til å score 20mål denne sesongen, men noe ser jo ut til å plage duden. Kanskje han vet at han blir satt ut etter 70minutter uansett om han scorer eller ei? Rafa gjør mye rart, og syntes også det var rart at han fortsetter til å bytte ut Keane. Der er jeg helt enig med deg i, men at han setter han ut på benken i ett par kamper etter så mange kamper, og så lite mål, er jeg faktisk enig med Rafa. Men herregud, det skal sies at jeg ønsker over alt på jord at Keane slår til å scorer en drøss med mål nå. ^^ Pennant om Rafahttp://www.skysports.com/story/0,19528,11669_4841242,00.html Og der ble Pennant solgt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg tror ikke Keane og Torres passer i lag, men vi får se nå som Torres får være mer på banen igjenn. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Torres og Berba er jo ikke helt forskjellige, og Berba-Keane gikk jo bra Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 De er vel langt fra like spilletyper Kjetil. Torres er jo en spiss som ofte jager ballen i bakrommet noe Berbatov sv?rt sjeldent gjør. Torres rykker forbi motstanderne med ballen i beina, har du sett Berbatov gjøre dette? Berbatov er en helt annen spilletype. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Berbatov og Torres er ikke samme spillertype at all. Likhetstrekkene er vel at begge to er gode fotballspillere og spiller i en offensiv rolle. Torres er en giftig spiss, en rask spiller med høy scoringsrate og som gjerne blir spilt løs i bakrom. Jaktet mye i bakrom i Atletico og gjør det fortsatt. Berbatov er etter min mening en mer unik spillertype. En spiller med kreativitet og en helt annen intuisjon for spillet enn de andre på banen. Fysikken på de to spillerne er også helt forskjellig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Berba er flinkere til å gi fra seg ballen, så langt iår(09) har Torres heller tatt en ekstra dribblerunde enn å gi ballen videre. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hva i helsika er det C+ tenker med?? Viser Everton - Arsenal og korrupt, italiensk drittfotball i stedet for pool! Tror ikke naboen har C+Sport Extra engang Helga, jeg er skuffet! I kveld går Scum på C+S2, merkelig nok. Jaja, får i alle fall engelske kommentatorer i kveld. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Tror dem velger bort Pool så fort dem har sjansen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, i motsetning til de fleste andre kanaler vil de vel ikke ha seere. Eller så er de stokk dumme og tror at flere vil se Fiorentina - Napoli. Eller så benytter de sjansen til å bruke C+S Extra, slik at flere vil kjøpe den. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Canal+ sender de kampene Sky/Setanta har valgt å produsere fra. De bestemmer faktisk ikke selv. EDIT: Evt så har det noe med antallet kamper som er fullproduserte å gjøre osv.. Endret 27. januar 2009 av Alastor Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvor mange dårlige måneder har dere i hver sesong? November, januar... Flere? Skal man vinne serien, burde det ikke være noen dårlige måneder. No shit, Sherlock? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, i motsetning til de fleste andre kanaler vil de vel ikke ha seere. Eller så er de stokk dumme og tror at flere vil se Fiorentina - Napoli. Eller så benytter de sjansen til å bruke C+S Extra, slik at flere vil kjøpe den. Extra kommer vel i pakken? Gjorde det for meg iallefall. Jeg ville forresten sett Fiorentina - Napoli over Pool når som helst. Jovetic, Gilardino, Mutu (skadet? G?) og Lavezzi og Hamsik. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da forstår jeg ikke at du gidder å henge i denne tråden skal jeg være helt ærlig. Ser Rednapp flørter med Keane. jaja, erstattet ham med Villa elns så sier jeg kjør på Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nå tror jeg ikke dere vil få så mye for Keane at dere får råd til Villa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå