Liddell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg så ikke kampen og burde ikke uttale meg, men det må være noe som ikke stemmer når en skadefri Keane ikke er med i troppen en gang! Når det er sagt hadde det vel holdt om Benitez bare tok ut 12-manns tropp, for det var kun det han benyttet seg av i dag hvis jeg har forstått det rett? Jeg skjønner meg virkelig ikke på ham. Virker jo ikke som han vet hva han driver med lenger! Jeg tok opp dette noen sider siden, men ingen vet noe... Rafa sa selv han var skadefri, mens det ble sagt at han stormet bort fra Anfield da han fant ut at han ikke var i troppen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvorfor spiller ikke Daniel Agger nå? Og når vil han eventuelt begynne å spille igjen? Begynner å bli mektig irritert at dansken ikke får brukt potensialet sitt. Liverpool ødelegger talentet hans jo Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Who knows? Rafa føler vel at han "ikke er klar enda". Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 jajaj, keane.. http://www.dagbladet.no/2009/01/26/sport/f...erpool/4541486/ Ser tendenser til idioti med karen. I starten var han skikkelig happy og kyssa Torres når han scora å jubla vilt, nå er alt det borte, vi såg det i kampene mot bolton og arsenal. Og nå stikker han av.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 "I tillegg har vi Ryan Babel og Lucas som kan spille foran, så vi har god dekning, sier spanjolen." Babel, greit nok. Men Lucas foran? Hva har Rafa røyka nå da? Ser for meg at Keane forsvinner til sommeren nå gitt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ser tendenser til idioti med karen. I starten var han skikkelig happy og kyssa Torres når han scora å jubla vilt, nå er alt det borte, vi såg det i kampene mot bolton og arsenal. Og nå stikker han av.. Fordi han ikke ville se pools-everton? Hadde sikkert bedre ting å ta seg til. Mange av oss som hadde det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Rett og slett meget saklig Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 hehehe... Må spøke litt av og til Tipper det er en veldig naturlig forklaring på hele saken. Synest det er tidlig og merkelig at Keane skal ha slike stjernenykker allerede. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kjenner jeg blir irritert over Raffa, når han gjør sånt.. Man kjøper ikke en spiller som Keane åsså bare ikke tar han med, i tillegg sier han at han vil bruke andre spillere på benken, åsså bruker han ingen av dem i kampen Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 ja sikker ikke det smarteste han har gjort, men det må være lov å prøve noe nytt Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bra han viser at Keane ikke har noe klippekort på laget. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bra han viser at Keane ikke har noe klippekort på laget. Du mener slik han har gjort med Gerrard, Masche, Alonso, Carra, Kuyt++ Hvordan kan man rettferdigjøre å sette ut Keane med at N'gog scoret i en reservelagskamp?! Å når han igjen ikke bruker han i en kamp Liverpool trenger mål? Håper Tottenham kjøper han tilbake for hans del. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Drit nå i at Keane ikke var med, Goggen som fikk Keane`s plass fikk ikke komme på banen en gang. Keane fortjente ikke å spille uansett. Istedet for å sutre med nykker, brude han trene på å treffe ballen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4851346,00.html Vel vel, nok en genistrek. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Parry har store problemer. Den eneste grunnen til at han fortsatt sitter er fordi det er det Hicks ikke ville. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tragisk! Nemeth til Blackpool Wtf? Tenkte han kunne få prøve seg på noe første lags fotball ettehvert. Jaja, det kan jo være bare for ham også, mer spilletid. Tilitt osv. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tja, en måned. Greier oss sikkert Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg er sikker på at hvis Nemeth får spille a - lags kamper hele låneperioden vil det være bra for ham, og forhåpentligvis gjøre ham litt mere klar for å prøve seg i en ordentlig kamp for oss. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tja, en måned. Greier oss sikkert Bare tenkte at en mnd blir fort et halvt år ser du, spesielt om han innfrir. Noe han kommer til å gjøre Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen ganger blir jeg dritsur på Rafa. Akkurat nå skulle jeg gjerne byttet ut både Hicks, Gillett, Parry og Rafa. Samme hvem som kommer inn, alt er bedre enn de fire der. Jeg kommer sikkert til å angre på å ha skrevet dette om en stund, etter en lang, god skitur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå