perpetrus382 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hva var situasjonen når Mascha filma? Brukte LiveSport jeg, men i dag var alle streamene heeeelt ute å kjøre.... Grattis til håndballgutta Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Registrerer at noen har tatt på seg Games oppgaver her. Vi burde vunnet. Vi burde vunnet med 3 mål. Jeg er misfornøyd. Nå får vi en omkamp midt oppi alt det andre. Bedre enn å ryke ut, men dette er en kamp vi burde vunnet. Dominerer i 92 minutter, og slipper oss ned ett minutt som vi blir straffet for. Og nok en gang defensiv dødball. Ræv. Det positive er at Torres og Gerrard som vanlig herjer. For en assist av Torres. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hva var situasjonen når Mascha filma? Brukte LiveSport jeg, men i dag var alle streamene heeeelt ute å kjøre.... Ikke min Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Seriøst? Var det ikke noe lagg på din LiveSport? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Min lagga ikke, men den stoppa hvert 3-4 minutt eller noe. Sånt takler jeg ikke altså. Edit: Trekning på Setanta nå forresten. Endret 25. januar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Joda, det var vel det den gjorde til meg også. Bare oftere. Hvert 2. min ca. Syyykt irriterende. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Fikk ikke sett kampen. Hvordan var prestasjonene til Torres? Utmerket han seg noe? Og Babel? Synes det er hyggelig at han får spille og håper han får brilliere litt i PL også! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Da møter vi Doncaster eller Aston Villa om vi går videre da. Edit: Blir vel mest sannsynlig Villa da ja. Hjemme. Endret 25. januar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Vi spiller mye ball, men herregud hva skjer. Vi slår enten innlegg når vi har 1 spiller i boksen, eller så sentrer vi frem og tilbake. Ryan Babel, kom deg i spesialtrening asap. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Fikk ikke sett kampen. Hvordan var prestasjonene til Torres? Utmerket han seg noe? Ja, en fantastisk assist. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Æsj, omkampen blir mellom Chelsea og Pompeykampen. Blir en tøff første uke i februar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Takk for at dere framskyver kampen vår mot Everton med to dager. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 That's what enemies are for. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ryan Babel, kom deg i spesialtrening asap. Han har mistet gyroen, må ligge igjenn på banen han spilte siste kamp i for år sesongen. Jaja, tar dem borte. Sykt kjedelig at vi ikke klarer å åpne denne type forsvar. Kjedeligeste er at de antagelig scoret på sin eneste sjanse, på dødball, igjenn! Uansett får jeg ivertfall sett returen, så noe posetivt er det Rå passning av Torres, herlig at Gerrard netter mot de blå igjenn. Jeg klarer ikke helt å analysere hva som er galt, men får mer og mer lyst til å klage på vingene/Backene. Selv om vi byttet begge backene til denne kampen. Gerrard er på gang, Torres er på gang og Alonso er passningsikker som vanlig. Noe mangler forsatt, etter min mening, veggspill opp langs kant, inn på dødlinje, slå ut 45 grader. Drepe støttepassningene en gang for alle, sett FART! Bevegelse! Mangler nok litt selvtilitt også. Merkelig hvordan vi kan heve oss på 98% av alle CL kamper, men ikke i PL. N`gog scoret 2 i reserve kampen, men får ikke sjansen mot slutten. Det syns jeg er veldig dårlig av Benitez. Masche hadde antagelig ikke trengt å spille i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg så ikke kampen og burde ikke uttale meg, men det må være noe som ikke stemmer når en skadefri Keane ikke er med i troppen en gang! Når det er sagt hadde det vel holdt om Benitez bare tok ut 12-manns tropp, for det var kun det han benyttet seg av i dag hvis jeg har forstått det rett? Jeg skjønner meg virkelig ikke på ham. Virker jo ikke som han vet hva han driver med lenger! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hva er egentlig galt med Liverpool?? Jeg fikk riktignok ikke sett kampen idag (sto opp nå), men etter å ha lest de siste 5 sidene her, og referatene på .no og vg.no, ser det ut til at noe er bare forferdelig galt med en helhet på laget. Vi setter jo ikke sjangsene våre. Vi er elendige på corner, frispark, og andre dødballer, og vi er enda dårligere defensivt på dødballer. Hvorfor spiller ikke Agger?! Står ingenting på .no at han er skadd. Jeg håper også at Keane får en "åpenbaring" at han ble satt ut av laget idag. Han fortjente ikke plassen, og nå beviste Rafa at han ikke har klippekort på førstelaget. Han må faktisk spille bra for å få lov til å spille. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Agger har vært småskadet i det siste da. Sliter vel med det fortsatt. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Syntes det er rart at han er bestandig "småskadd", etter det har blitt erklært at han er skadefri på .tv. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Så ikke kampen, men hva faen? Noen må ha lært av sist kamp når det gjelder defensiv markering. Irriterende at det ikke blir flere gåller, men satser på å ta dem på Goodison. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tragisk av NRK og fremheve rettsaken av Gerrard på sammendraget av kampen under sportsnyhetene. "Ikke skyldig", "skyldig" osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå