Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Keane spiller ikke i dag fordi han var forferdelig på mandag. Og jeg synes det er riktig å markere det ovenfor Keane, som ikke engang kom med på benken i dag. Man må prestere for å spille. Agger er ikke tilbake fra skade enda.

 

Noe må gjøres med defensive dødballer. Herregud.

Lenke til kommentar

Ja synes det med Keane er skikkelig merkelig jeg også. Spilte strålende i et par kamper, og etter det har han knapt nok spilt. I dag er han ikke på benken en gang. Er Rafa igjen på kant med en av spillerne?

 

Edit: Greit nok at han har spilt rævva en del, men han blir hvertfall ikke bedre av å ikke få sitte på benken en gang. Nå kommer han til å miste selvtillit og ikke bedre. Det burde jo være akkurat i dag i FA-cupen han burde fått sjansen igjen.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Ja synes det med Keane er skikkelig merkelig jeg også. Spilte strålende i et par kamper, og etter det har han knapt nok spilt. I dag er han ikke på benken en gang. Er Rafa igjen på kant med en av spillerne?

 

KAn virke slik ja.

 

 

Det som også irriterer meg er at hver gang vi har mulighet for kontring, så er det første vi gjør å slå støttepassninger.

 

Torres må våkne, hadde jeg vært Benitez hadde jeg hentet en brannbil og begynt å sprute.

Endret av JonasT93
Lenke til kommentar
Men ærlig talt Hewitt, han burde da sitte på benken i alle fall? Vi gav tross alt £20M for den mannen, og han spilte bra og scoret tre mål på to kamper. Først da setter Rafa han ut av laget, og setter N'Gog på benken i stedet. Utrolig snodig.

Han kunne gjerne sittet på benken, ja. Men jeg synes det er riktig å ikke la ham starte i dag hvert fall. Han sløste enormt mot Preston, og var totalt usynlig på mandag. Hvorfor han ikke kom med på benken engang er vanskelig å si. Kan være at Rafa har sett noe på trening. Kan være han er småskadet. Eller det kan rett og slett være at Rafa setter et eksempel. Jeg synes for øvrig ikke penger bør spille noen rolle for hvem vi spiller med, men jeg ser at det ikke var hovedpoenget.

Lenke til kommentar
Men ærlig talt Hewitt, han burde da sitte på benken i alle fall? Vi gav tross alt £18M for den mannen, og han spilte bra og scoret tre mål på to kamper. Først da setter Rafa han ut av laget, og setter N'Gog på benken i stedet. Utrolig snodig.

 

 

*pirke*

 

Hehe, takk. Gav vi "bare" £18M for han? Var sikker på det var £20M jeg :p

Lenke til kommentar
Utrolig kjedelig Everton spiller.

 

Forbaska defensive dødball lag. Slik var det i den forrige kampen også, virker ikke som de er intereserte i å spille offensiv fotball i det hele tatt.

 

Hvordan hadde dere spilt uten Gerrard (Arteta), Saha (Keane), Vaughan (N'Gog) og Torres (Yakubu)?

 

Og nå kanskje Anichebe og.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...