guttorm Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Bare jeg som reagerer på at Dossena spiller? jaja, dere får de hvordan det går. Jeg kan ikke. Jamie Carragher drar seg inn i feltet med en flott finte, og fyrer løs fra 13-14 meter WTF? Endret 25. januar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Bare jeg som reagerer på at Dossena spiller? jaja, dere får de hvordan det går. Jeg kan ikke. Neinei, ikke stress, godeste Kjakan tror det blir vendepunkt for han i dag. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Mangel av Arteta gjør nesten Everton til et bunnlag i dag. Uff. Uff? Er ikke du manu fan? Da vil du jo at Everton skal väre så dårlig som mulig så Liverpool vinner kampen og får en ny FA kamp. Ergo mer slitasje og skader. Personlig vil jeg enten tape eller vinne i dag, hva det blir spiller mindre rolle. Åja. Og hva hvis jeg bare vil se en bra fotballkamp med toppet lag? Nei, men uansett, jeg vil at Liverpool skal ryke ut ja. Det gir meg mye mer glede enn at dere må han en omkamp eller går videre og gjør det "bra" i FA Cupen. Tenk litt før du angriper sånn på så unødvendig vis. Forresten, driter også om dere får mer slitasje og skader, har jo ikke en sjans på ligaen uansett så. EDIT: Hva syns dere da, ærlig talt? Kontakt når han løper med sånn fart = straffe? EDIT 2: Glem det, hørte nå nettopp at Everton har fått en straffe i de siste 70 årene på Anfield. hörer et svakt sus her..... manure manure manure manure manure Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Vi spiller bra da! Eller ikke? Logisk at livesport247 lagger når jeg har 10/10mbit. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Xabi er ssøren meg syk. Verdens beste pasningsspiller, jeg er ikke i tvil. Også vår beste spiller i år. Vi må beholde den mannen! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Jeg blir dårlig. Edit: Håndballkampen er nok morsommere å se på tenker jeg. Endret 25. januar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 0-1 Lescott. Zonal marking ftw. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Alonso driter seg ut. Men hvorfor markerer egentlig han Lescott? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Lescott eller Cahill som scorte? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Cahill som headet først, og Lescott header inn videre. Altså, Lescott. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Forbanna bra markering!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Logisk at livesport247 lagger når jeg har 10/10mbit. Ja, det er faktisk ganske logisk. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 To store spørsmålstegn fra min side: - Hvor er Agger? Skadet ennå? - Hvorfor spiller ikke Riera? Rafa vil spare han? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er FA Cupen, syns det er helt greit at en spiller som Babel får starte. Blir som Nani for oss i FA Cupen/Ligacupen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er FA Cupen, syns det er helt greit at en spiller som Babel får starte. Blir som Nani for oss i FA Cupen/Ligacupen. Ja, problemet er bare at Rafa virker å prioritere FAC foran PL. Vi stiller jo med sterkere lag i dag jo. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har ingen god følelse akkurat.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Ja, problemet er bare at Rafa virker å prioritere FAC foran PL. Vi stiller jo med sterkere lag i dag jo. Virklish? Syns jeg på ingen måte. Greit nok at Arbeloa er tilbake, men Dossena og ensom spiss samt svakere offansiv midbane trekker ned. Endret 25. januar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Slik som jeg ser det nå, virker det som om Torres er altfor alene på Topp. Sett Gerrard ned, ta av maschrano, og hiv innpå N'gog. Endret 25. januar 2009 av JonasT93 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Føler i alle fall ikke vi har et dårligere lag. Han sparer heller spillere i PL enn FAC. Hvorfor spiller ikke Keane? Kom i form, og har snaut spilt på en måned. Rafa gjør mye bra, men masse merkelig også. Slik som jeg ser det nå, virker det som om Torres er altfor alene på Topp. Sett Gerrard ned, ta av maschrano, og hiv innpå N'gog. Hvorfor ikke Keane? EDIT: Han var ikke på benken nei. Hvorfor det mon tro? Endret 25. januar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå