Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mangel av Arteta gjør nesten Everton til et bunnlag i dag. Uff.

Uff? Er ikke du manu fan? Da vil du jo at Everton skal väre så dårlig som mulig så Liverpool vinner kampen og får en ny FA kamp. Ergo mer slitasje og skader.

Personlig vil jeg enten tape eller vinne i dag, hva det blir spiller mindre rolle.

Åja. Og hva hvis jeg bare vil se en bra fotballkamp med toppet lag?

Nei, men uansett, jeg vil at Liverpool skal ryke ut ja. Det gir meg mye mer glede enn at dere må han en omkamp eller går videre og gjør det "bra" i FA Cupen. Tenk litt før du angriper sånn på så unødvendig vis.

Forresten, driter også om dere får mer slitasje og skader, har jo ikke en sjans på ligaen uansett så.

EDIT:

Hva syns dere da, ærlig talt?

Kontakt når han løper med sånn fart = straffe?

EDIT 2: Glem det, hørte nå nettopp at Everton har fått en straffe i de siste 70 årene på Anfield.

hörer et svakt sus her..... manure manure manure manure manure

Lenke til kommentar
Ja, problemet er bare at Rafa virker å prioritere FAC foran PL. Vi stiller jo med sterkere lag i dag jo.

Virklish? Syns jeg på ingen måte.

Greit nok at Arbeloa er tilbake, men Dossena og ensom spiss samt svakere offansiv midbane trekker ned.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Føler i alle fall ikke vi har et dårligere lag. Han sparer heller spillere i PL enn FAC. Hvorfor spiller ikke Keane? Kom i form, og har snaut spilt på en måned. :(

Rafa gjør mye bra, men masse merkelig også.

Slik som jeg ser det nå, virker det som om Torres er altfor alene på Topp. Sett Gerrard ned, ta av maschrano, og hiv innpå N'gog.

Hvorfor ikke Keane?

EDIT: Han var ikke på benken nei. Hvorfor det mon tro?

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...