Niram Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jepp, og det er det i mine øyne. Men enig i at prisen er noe stiv. Men går greit en gang iblandt:) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jepp, og det er det i mine øyne. Men enig i at prisen er noe stiv. Men går greit en gang iblandt:) Er jo ikke stort mer enn for å leige en film, sånn sett er vell ikke prisen halvgali. Dog bør kvaliteten være godt. Torres scorer i dag, kjenner det i vriompeisfordeleren. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg visste det var en grunn til at Lucas ser ut som en svenske! http://www.dagbladet.no/2009/01/24/nyheter...nskrig/4517361/ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det der er bare creepy shit. Lucas har vel ikke en tvilling, tror jeg En ting skal han ha, og det er at han var en dyktig jævel. Tenk å få til noe sånt på den tiden (vi snakker om eksperimenter fra 1940). Steike... Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ferguson ville ta en bakvei for å hindre omkamp mot Tottenham i FA Cupen. United.no melder om at Ferguson er så desperat at han sansynligvis vil pröve å ta en sleip en også i neste runde: Det er vist en liten kjent regel laget for Amatör lag i FA Cupen om at de kan söke om ekstraomganger istedet for tids og ökonomisk krevende omkamper. Denne regelen er lik for alle men på 50 år har ingen proffesjonelle lag benyttet seg av regelen. Alex Ferguson er nå förste PL manager som har prövd å benytte seg av regelen. Les alt her: United.no - Ferguson vil ha ekstra omganger Alex Ferguson er en stor manager men hvis han begynner å ta slike "snarveier" så synes jeg det er synd. Fakta fra United.no: - i F.A Cupen spilles det omkamp ved uavgjort. - Det finnes en regel der klubber kan söke om å få spille ekstraomganger istedet for omkamp - Regelen ble laget for mer en 50 år siden med tanke på fattige amatör lag som kunne blitt spart for dyre reiser. - INGEN proffesjonelle lag har benyttet seg av regelen - Man får et rykte på seg for å ödelegge FA-Cupens sjel hvis man benytter seg av regelen. også fra United.no: - Ferguson er desperat etter å minske kamper på Uniteds allerede lange terminliste. Han ba Gilles ta kontakt med Tottenham for å innföre ekstraomganger i kampen. Personlig håper jeg at ikke Ferguson bruker makten han har hos FA til å få til slike ekstra omganger. Å satse på FA Cupen blir en oppveining mot flere kamper og risk for omkamper og derfor mer slitasje / skader. kilde: United.no - Ferguson vil ha ekstra omganger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Dette har jeg lest før, på united-tråden. Av en post fra deg. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Æsj, Steve Bennet.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Reina Arbeloa - Carragher - Skrtel - Dossena Mascherano - Alonso Kuyt - Gerrard - Babel Torres Subs: Cavalieri,Hyypia, Riera, Aurelio, Benayoun, Lucas, Ngog. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Bra lag. Håper vi tar dette nå. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 "Det ryktes at Robbie Keane skal ha forlatt Anfield i sinne etter at han fant ut at han ikke var i troppen, men dette er ikke bekreftede opplysninger." kilde: Liverpool.no Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Av en eller annen grunn tror jeg at Dossena vil bli et friskt pust på venstreback idag. Han har sikkert fått en god gjennomtrening nå og vil nok vise seg fra en annen side en det vi har sett han tidligere. Kanskje vi nå får vite hva som gjorde at han fikk 5 landskamper på venstreback for Italia i 07/08 ?? Ellers liker jeg at Babel får sjansen fra start, men han har ingen stor kvote når det kommer til dårlig spill og tabber. Han må gripe sjansen og noe sier meg at han gjör det. Etter å ha sett hvor dårlig Keane var mot Everton i forrige kamp så er jeg glad vi ikke starter med han. Dessuten viste vel den kampen at Gerrard - Alonso sentralt bare blir tull. Trenger Macherano for å kompensere for Gerrard. Alonso har forhåpentligvis siktet inn passningsfoten denne gangen, var mange dårlige og direkte kvalmende avleveringer siste kamp. Et annet moment blir å se hvor bra Anichebe er, han imponerte stort i forrige kamp og bant opp 2-3 forsvarere alene på topp. Han er som en mini-Drogba alene på topp. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Dette laget virker bra på pairet. Godt å få Arbeloa inn på høyreback, istedenfor Carra. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Dette laget virker bra på pairet. Godt å få Arbeloa inn på høyreback, istedenfor Carra. Enig! Carragher burde legge opp . . . . som höyreback that is! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Mangel av Arteta gjør nesten Everton til et bunnlag i dag. Uff. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Mangel av Arteta gjør nesten Everton til et bunnlag i dag. Uff. Uff? Er ikke du manu fan? Da vil du jo at Everton skal väre så dårlig som mulig så Liverpool vinner kampen og får en ny FA kamp. Ergo mer slitasje og skader. Personlig vil jeg enten tape eller vinne i dag, hva det blir spiller mindre rolle. Endret 25. januar 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er vel ingen United fan som unner Liverpool å komme lengre i Fa-cupen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Klar for kamp! Viasat on demand sitter jeg på, god kvalitet:) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ferguson ville ta en bakvei for å hindre omkamp mot Tottenham i FA Cupen. United.no melder om at Ferguson er så desperat at han sansynligvis vil pröve å ta en sleip en også i neste runde: Det er vist en liten kjent regel laget for Amatör lag i FA Cupen om at de kan söke om ekstraomganger istedet for tids og ökonomisk krevende omkamper. Denne regelen er lik for alle men på 50 år har ingen proffesjonelle lag benyttet seg av regelen. Alex Ferguson er nå förste PL manager som har prövd å benytte seg av regelen. Les alt her: United.no - Ferguson vil ha ekstra omganger Alex Ferguson er en stor manager men hvis han begynner å ta slike "snarveier" så synes jeg det er synd. Fakta fra United.no: - i F.A Cupen spilles det omkamp ved uavgjort. - Det finnes en regel der klubber kan söke om å få spille ekstraomganger istedet for omkamp - Regelen ble laget for mer en 50 år siden med tanke på fattige amatör lag som kunne blitt spart for dyre reiser. - INGEN proffesjonelle lag har benyttet seg av regelen - Man får et rykte på seg for å ödelegge FA-Cupens sjel hvis man benytter seg av regelen. også fra United.no: - Ferguson er desperat etter å minske kamper på Uniteds allerede lange terminliste. Han ba Gilles ta kontakt med Tottenham for å innföre ekstraomganger i kampen. Personlig håper jeg at ikke Ferguson bruker makten han har hos FA til å få til slike ekstra omganger. Å satse på FA Cupen blir en oppveining mot flere kamper og risk for omkamper og derfor mer slitasje / skader. kilde: United.no - Ferguson vil ha ekstra omganger Herregud, det er jo faktisk en regel. Har du ikke noe bedre å komme med, så hold deg for god til å poste slikt svada. Det er en regel, og Sir Alex kjenner selvsagt reglene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Mangel av Arteta gjør nesten Everton til et bunnlag i dag. Uff. Uff? Er ikke du manu fan? Da vil du jo at Everton skal väre så dårlig som mulig så Liverpool vinner kampen og får en ny FA kamp. Ergo mer slitasje og skader. Personlig vil jeg enten tape eller vinne i dag, hva det blir spiller mindre rolle. Åja. Og hva hvis jeg bare vil se en bra fotballkamp med toppet lag? Nei, men uansett, jeg vil at Liverpool skal ryke ut ja. Det gir meg mye mer glede enn at dere må han en omkamp eller går videre og gjør det "bra" i FA Cupen. Tenk litt før du angriper sånn på så unødvendig vis. Forresten, driter også om dere får mer slitasje og skader, har jo ikke en sjans på ligaen uansett så. EDIT: Hva syns dere da, ærlig talt? Kontakt når han løper med sånn fart = straffe? EDIT 2: Glem det, hørte nå nettopp at Everton har fått en straffe i de siste 70 årene på Anfield. Endret 25. januar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Teknikkeren Carra! Endret 25. januar 2009 av sagberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå