Jefe Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Og det kommer ikke på tale å spille med Carra en hel kamp igjen på høyreback. Det er tragisk å se på. Helt enig. Men jeg tror ingen andre har sagt noe annet. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Pennant reveals Liverpool frustration. ^^ Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Spørs om ikke Skrtel/Agger er viktigere. Det vet ingen, de har aldri spilt sammen. De spilte sammen i slutten av sist sesong. Så lovende ut. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Spørs om ikke Skrtel/Agger er viktigere. Det vet ingen, de har aldri spilt sammen. De spilte sammen i slutten av sist sesong. Så lovende ut. Kilde? Skrtel påstod i siste Kopite at han aldri hadde spilt sammen med Daniel. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hva er vf som står på liverpool.no? Må finne et sted å se kampen, har ikke viasat sport:( Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hva er vf som står på liverpool.no? Må finne et sted å se kampen, har ikke viasat sport:( Viasat Fotball. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Livesport247.com er genialt. De sender kampen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Gerrard verdens beste Ja det har med glamour å gjøre, ikke de 42 målene. Ei heller det faktum hvor mange assists Ronaldo hadde i tillegg. Det har med glamour å gjøre. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det har med glamour å gjøre. fact Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Og hvis han seriøst mener det med glamour og alt, hvorfor nevne bare Gerrard og ikke f.eks Rooney som har jo laget masse av disse målene til Ronaldo og vært like viktig som alltid i fjor? (og viser faktisk mer lidenskap enn Gerrard på banen, tro det eller ei) Tror det kan hende vi har en liten skap-Scouser her. Endret 25. januar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det har med glamour å gjøre. fact Dere har ikke lov å være selvironisk Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det har med glamour å gjøre. fact Dere har ikke lov å være selvironisk Hahahaha, good one! Hva tror folk om kampen idag ? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) http://www.viasatondemand.no Her kan man se kampen i rimelig god kvalitet for 50,- Husk å bruke internet explorer Den skal hvertfall jeg bruke! Angående matchen så tror jeg det blir ekstremt tett og jevnt. Tipper uavgjort. Endret 25. januar 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvordan er Viasat On Demand i forhold til LiveSport 24/7? Registrerte meg nettopp på sistnevnte for 24,- i uken, helt greit det. Håper streamingen er grei. Også flott at man får streamet britiske kanaler som SkySports, Setanta osv. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har ikke prøvd Viasat On Demand. Men jeg kjører livesport koblet opp til TV'n med bra kvalitet. Ikke like bra som tv selvfølgelig, men det er kjempe greit å se på likevell. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ja, LiveSport funker bra når man kobler det opp mot TV'n, og sitter mer enn 1 meter unna skjermen. Forventer seier i dag! Satser på 3-0. Torres x2 og Gerrard. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Viasat on demand fungerer flott, bedre kvalitet enn livesport synes jeg da.. Men begge funker:) Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvis man skal betale 50,- pr kamp, bør det være vesentlig bedre kvalitet i forhold til LiveSport. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå