Smågal Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hehe, jeg så det der. Søtt Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Poenget med å få nye eiere er ikke å få en som kan spy ut penger til enhver stjernespiller, det er jeg ganske sikker på at de fleste oppegående fans ikke ønsker, bare 10-åringene som "vil ha Beckham og han Ronaldonhi fordi de er så jævla gode lissom". Poenget med å skifte eier for oss Liverpool-supportere er rett og slett bare å komme oss bort fra amerikanerne som gang på gang driter på Liverpools tradisjoner og lyver fansen direkte opp i trynet. Jeg vil ha en eier som overlater driften til de som kan det - fullt sportslig ansvar til manageren, en som kan finansiere en ny stadion for å komme oss på nivået til konkurrentene, og som selvfølgelig kan bidra til å forsterke laget når det trengs. I dagens fotball er man nødt til å forsterke laget jevnlig for å henge med. Da hjelper det lite at Rafa får £10M å handle for, og samtidig ikke får velge hvem han skal kjøpe engang. Det viktigste er at Rafa får full handlekraft og at stadionplanene realiseres. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 http://liverpool.no/forum/t/2837.aspx?PageIndex=5 - Øverste innlegg HAHA. Håper han ikke mente det han skrev! :!: Ronaldonhi Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Benekter forhandlinger om kjøpt av LFC Som jeg tenkte, best å ikke ta av. Dog kan dette være et spill for galleriet, men jeg tror det når jeg ser det sort på hvit at vi har byttet eiere. Inntil da er det best og forholde seg rolig. Endret 23. januar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det skal du få. Verdt å lese http://liverpool.no/forum/t/2837.aspx?PageIndex=5 - Øverste innlegg Takk. Utrolig å finne så mange feil på en side. Riera kostet vel £8m og ikke tolv Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Det skal du få. Verdt å lese http://liverpool.no/forum/t/2837.aspx?PageIndex=5 - Øverste innlegg Takk. Utrolig å finne så mange feil på en side. Riera kostet vel £8m og ikke tolv Hehe, litt KF-mobbing er alltid gøy Endret 23. januar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 nå kommer diktet om Cristiano Ronaldo. Liverpool vs Manchester United Han lå såret og alene der ute, og alt han ønsket var sin egen pute. Han så at han var den eneste nede, og skrek til dommeren -jeg vil ha det bedre. Og mål de andre scorte hvert femte minutt, nå måtte det nå snart ta slutt. Han som lå såret er Cristiano Ronaldo som er blitt felt av Macherano De som scorer er Liverpool ;D ! Kopforum ftw. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det skal du få. Verdt å lese http://liverpool.no/forum/t/2837.aspx?PageIndex=5 - Øverste innlegg Takk. Utrolig å finne så mange feil på en side. Riera kostet vel £8m og ikke tolv Står jo ikke det heller da. Han mener at han skal selges for £12m. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Nye dikt på KopForum! Dette diktet er laget av en kompis klokka halv tre om natta, og det tok ham nøyaktig 7 minutter: Cristiano Ronaldo vil vise seg frem, Dansende som en komplett idiot Alle vet at han bare kan gå hjem, En sånn mann er ingen patriot. Om noen er nær han - han faller rett ned, Han filmer og spiller unfair. Alle vet at han ingen skade led, Av denne tåpelige spilleren vi ler. Her kommer ett nytt dikt fra kompisen min, denne gangen brukte han ca. 10 minutter. - Midt på natta Liverpool – laget i mitt hjerte, Når vi taper, føler jeg smerte. Når vi seirer, føler jeg styrke, Liverpool-supporter – drømmeyrket. Foran TVen hver gang det skal spilles, Med skjerfet, drakta og det hele. Aldri i verden, skal du og jeg skilles, Livet skal vi dele. Uten laget forsvinner all glede, Med det drar alle sorger på dør. Alt som kan vinnes er vunnet allerede, Men vi skal fortsatt slite til vi blør. Btw; Jeg er kompisen Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vær så snill å slutt å post de diktene fra KF her. Blir skikkelig flau på KF's vegne. Jeg håper for det forumet ders del at brukerne er 6-11år. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Quoter en bruker på KF som poster dine egne dikt? hehe... Det var jo litt spesielt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Quoter en bruker på KF som poster dine egne dikt? hehe... Det var jo litt spesielt. Hehe, vi disser KF, og han komemr med dikt derfra han har skrevet. Helt fantastisk Tidlig oppe på en lørdag, Jotun? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kampen går på viasat sport eller? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kampen går på viasat sport eller? Går nok på Viasat Dritt ja. Hvorfor kan de ikke sende slike store oppgjør på Viasat4/TV3? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 For de skal suge til seg penger som alle andre i denne kapitalistiske verden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Og derfor har vi sportsbarer. Personlig blir det fotball fra kl 13-30 og slutt klokken 03-00 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Og derfor har vi sportsbarer. Ikke i Vennesla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Det er vel en løgn, hadde ei frue fra vennesla jeg. Og så vidt jeg husker har dere en bar med sporstkanaler og et utested. Hun var nabo'n til Idol-Jorun. Edit: noen som vil tippe startoppstillingen? Endret 24. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå