Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt å se at folk som virkelig barn lite peiling mener Liverpool er et kjøpelag. :) (om det ikke var ironi, følger ikke helt med). Uansett, ja Liverpool har ikke mye inntekter som United, og vi ligger mye mer i minus enn United gjør, men det endrer ikke det faktum at United har kjøpt flere store spillere (og dyrere) spillere enn det Liverpool har gjort. De har selvsagt tjent inn disse pengene selv, ved aupporterinntekter, billettsalg, og spillersalg. Alle disse "hovedkildene" til innteker har ikke Liverpool sjangs å matche United på, og derfor resultatene på disse tabellene dere henviser til hver eneste gang denne diskusjonen kommer opp.

 

Det er et faktum at United har dratt mer nytte av penger enn det Liverpool har, iallfall de siste sesongene.

 

Ps! Sikkert endel feil her, sitter på forelesning med iPhone, såeh!

Lenke til kommentar
Morsomt å se at folk som virkelig barn lite peiling mener Liverpool er et kjøpelag. :) (om det ikke var ironi, følger ikke helt med). Uansett, ja Liverpool har ikke mye inntekter som United, og vi ligger mye mer i minus enn United gjør, men det endrer ikke det faktum at United har kjøpt flere store spillere (og dyrere) spillere enn det Liverpool har gjort. De har selvsagt tjent inn disse pengene selv, ved aupporterinntekter, billettsalg, og spillersalg. Alle disse "hovedkildene" til innteker har ikke Liverpool sjangs å matche United på, og derfor resultatene på disse tabellene dere henviser til hver eneste gang denne diskusjonen kommer opp.

La meg bare påpeke at de tabellene som er ramset opp kun omhandler spillersalg ut og inn.

Lenke til kommentar

Erklærte seg ikke skyldig.

 

Bra det, men for noe crap at saken ikke fortsetter før 20. mars :( Håper den blir avgjort da, for Stevie G skal ha en vanvittig psyke for å ikke la seg påvirke.

 

Etter hva liverpool.no forstår, så er bilder fra overvåkningskameraene på Lounge Inn uklare i forhold til å kunne identifisere hvem som har slått hvem.

 

Positivt eller negativt? :hmm:

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Ingen "gjeld" bla bla bla, bedre finangser bla bla bla. Kjøpe seg til 4. plasser bla bla bla...

 

Joda tok poenget, men bestemte meg for å hoppe over det på samme måte som du gjorde.

 

For oss handler dette ikke om å handle spillere, men ha noen eiere som ikke overdrar sin egen gjeld over på klubben. Og som på toppen av det hele må la oss gå til en bank som ikke er interesert i å eie oss bare for de ikke kan betjene lånene sine.

Dere snakker om kjøpe seg til 4 plasser osv, det jeg mener er å ha eiere som kan stille økonomi slik at vi får beholde de kvaltitetsspillerene vi har. Gi dem kontrakt i godt tid før den går ut osv. Fordømte eiere, fordømte styre med Parry i spissen.

 

Du klarte faktisk ikke å ta poenget mitt i det hele tatt, men det er greit. Skulle vise hva City har fått for milliardene sine og hvis de gutta der er det de kaller klassespillere så har jo Liverpool handlet klassespillere i mange år alt.

City handler for milliarder, og du slenger dritt til oss..... Veldig mye å svare på....

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
La meg bare påpeke at de tabellene som er ramset opp kun omhandler spillersalg ut og inn.

Jau, vi hadde jo den diskusjonen før, og jeg tror vi ble nokså enige.

 

Derimot er det noen United-supportere har til vane å dra opp tabellen som viser at Liverpool har -£100m, mens United har -£40m, og derfor mener at Liverpool har "brukt mer, og hatt mer utnytte av pengene".

Lenke til kommentar

Skal vi mobbe KF litt? Her er et kjempeinnlegg, sikkert skrevet av en 10-åring:

 

for et lag!? se på lage mitt det e bedre enn DINE alternativer ''Tor Erik"

 

 

keeper: Reina

Arbeloa Carragher Richards Insua

Mascherano

Pennant Gerrard David Silva

Torres

Adriano Leite Ribeiro

 

 

 

 

Resten: Cavaleri, Cassio, Ramos, Darby,Skrtel, Mikel San Jose, Coloccini, Agger, Aurelio, Bale, Kuyt, Lennon, Alonso, Lucas, Miguel, Guthrie, Babel, N'Zogbia, Pacheco, Nemeth, Alexandre Pato.

UT: Keane = 20 mill, Voronin = 10 mill, Benayoun = 8 mill, Riera = 12 mill, Itandje = 1 mill, Dossena = 9 mill, El Zhar = 6 mill, N'Gog = 4 mill, Putteril = 5 mill og Degen = 5 mill. TOTALT = 70 mill

Inn: Richards= 10 mill, Ramos = 10 mill, Cassio = 3 mill, Coloccini = 7 mill, Bale = 5 mill, Lennon = 15 mill, Miguel = 6 mill, Guthrie = 4 mill, Silva = 26 mill, N'Zogbia = 4 mill og Alexandre Pato = 20 mill. TOTALT 100 mill!!

Amerikanerne gir oss c.a 30 mill til overgangene.

Lenke til kommentar

Nå skjer det hvertfall noe. Endelig.

 

Både Hicks og Gillett planlegger å være tilstede når Liverpool møter Chelsea 1.februar, og duoen håper å få klarert klubbens fremtid innen den tid.

 

Denne Al Kharafi-familien vil ha fortgang i saken for å slippe en budrunde. Dette har vi vel sett før?

 

Sjokk at den rotta Hicks vil beholde 25% av klubben utelukkende for å tjene penger til seg selv når det nye stadionet kommer. Han kan brenne.

Lenke til kommentar
Du klarte faktisk ikke å ta poenget mitt i det hele tatt, men det er greit. Skulle vise hva City har fått for milliardene sine og hvis de gutta der er det de kaller klassespillere så har jo Liverpool handlet klassespillere i mange år alt.

City handler for milliarder, og du slenger dritt til oss..... Veldig mye å svare på....

 

Er jo faen meg det som er poenget, city får ikke en dritt for milliardene sine, ingen som vil spille for dem (ikke av kvalitet i hvert fall).

 

Kjøpelag, United bruker stort sett mye penger på enkeltspiller, liverpool bruker de samme summene på å kjøpe 5-6 spillere og hvor stort sett ingen slår igjennom og blir borte etter kort tid, vel brukte penger.

 

Det var en artig statistikk i United tråden for en stund siden, det var en avis eller noe sånt som hadde satt opp alle kjøpene til liverpool og united de siste x antall årene for å vise hvilket lag som brukte mest penger. Nå skal jeg ikke stole helt på hukommelsen min men lurer ikke på om Liverpool hadde brukt £73 millioner pund mer enn United i samme periode på spillerkjøp. Skulle gjerne ha gravd opp den posten igjen, men det er noen hundre sider å gå igjennom og det orker jeg ikke, hvis jeg ikke er så heldig at han som la den ut husker hvor han fant den.

Lenke til kommentar
La meg bare påpeke at de tabellene som er ramset opp kun omhandler spillersalg ut og inn.

Jau, vi hadde jo den diskusjonen før, og jeg tror vi ble nokså enige.

 

Derimot er det noen United-supportere har til vane å dra opp tabellen som viser at Liverpool har -£100m, mens United har -£40m, og derfor mener at Liverpool har "brukt mer, og hatt mer utnytte av pengene".

 

Hva er problemet med den tabellen? Den setter jo bare svart på hvitt hva Manx har prøvd å si de siste to-tre innleggene.

Lenke til kommentar

Alle lag er kjøpe lag nå om dagen så jævelig enkelt er det, det synes bare så mye bedre når United f. eks. bruker 30 millioner pund på Berbatov enn år Liverpool kjøper 8 mann for samme summen.

 

Men heldigvis så er United en av de klubbene med mest egenproduserte spillere i troppen, Giggs, Neville, Scholes, Brown, Evans, O'Shea, Fletcher, Welbeck, Gibson. Så da går det ann å bruke noen kroner nå og da på å kjøpe en toppspiss eller en kantspiller.

 

Hvor mange har Liverpool Carragher (sikkert feil skrevet) og Gerrard, jeg kan ikke komme på noen flere? Alle de jeg nevner over har spilt PL for United i år, så jeg regner med at Liverpool har en lignede rekke med spillere?

Lenke til kommentar

Litt for mange spanjoler ja.

 

Men det jeg forbinder med kjøpelag er slike som Chelsea og City, som kjøper dyre, dyre spillere, for å sette sammen et stjernelag. Liverpool kjøper mange billige spillere, som går inn å ut av laget, det er mer normalt at spillere kommer å går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...