Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den formasjonen der er pokkers defensiv da, ønsker dere ikke mer offensiv fotball fra klubben deres?

 

Det er ingenting som tilsier at en 4-2-3-1 vil være mer defansiv enn en 4-4-2 formasjon. I 4-2-3-1 angriper vi med 4 spillere; vinger + hengende spiss + spiss. I tillegg ligger Alonso som en ballfordeler lenger bak, og er meget delaktig i angrepene.

 

I en 4-4-2 blir det vell hovudsaklig angrepet med vinger + spisser, altså nokså lignende.

 

Vist det gjør deg glad kan vi si at vi spiller 4-4-2 med Gerrard helt oppe ved Torres.

 

Tallsystemene avgjør ikke hvor offansiv eller hvor fin fotball Liverpool spiller.

Lenke til kommentar
Den formasjonen der er pokkers defensiv da, ønsker dere ikke mer offensiv fotball fra klubben deres?

 

Må si meg enig(utrolig nok :p) Jeg syns ikke primær formasjonen vår skal være slik av mange grunner.

1. Alt for mye ansvar legges på Torres. (mannen er ikke en maskin, selv om vi liker å tro det ;) )

2. Vi mangler en Sentral midtbane spiller med solide offansive kvaliteter i den formasjonen. Masche skal spille i de tøffe kampene, eller gå inn som erstatter under skade/susbansjon.

Vi hadde tildels sukess med denne formasjonen i fjor, men vi trenger et lag som kan rulle over de "lette" motstanderene. Da passer ikke Masche inn imo.

Lenke til kommentar

Masse spennende nytt i dag :D

 

Først og fremst: Nasser Mohammed Abdul Muhsin Al Kharafi kjøper Liverpool?

 

og deretter kom det fram at han har studert i Liverpool.

 

Dette er meget interessant. Her er jo lista over verdens rikeste fotballeiere med dagens kurs:

 

1. Sjeik Mansour bin Zayed al-Nayan (Manchester City) 143 milliarder kroner

 

2. Lakshmi Mittal og familie (QPR) 119 milliarder kroner

 

3. Roman Abramovitsj (Chelsea) 67 milliarder kroner

-----------------------------------------------------------

6. Stanley Kroenke (Arsenal) 21,4 milliarder kroner

7. Alisher Usmanov (Arsenal) 15 milliarder kroner

10. Malcolm Glazer med familie (Manchester United) 10,5 milliarder kroner

16. Tom Hicks (Liverpool) 6,66 milliarder kroner

 

90 milliarder med dagens kurs tilsvarer ca. 86 milliarder NOK. Altså ville Al Kharafi-familien ligget på en tredje plass her.

Lenke til kommentar
Masse spennende nytt i dag :D

 

Først og fremst: Nasser Mohammed Abdul Muhsin Al Kharafi kjøper Liverpool?

 

og deretter kom det fram at han har studert i Liverpool.

 

Dette er meget interessant. Her er jo lista over verdens rikeste fotballeiere med dagens kurs:

 

1. Sjeik Mansour bin Zayed al-Nayan (Manchester City) 143 milliarder kroner

 

2. Lakshmi Mittal og familie (QPR) 119 milliarder kroner

 

3. Roman Abramovitsj (Chelsea) 67 milliarder kroner

-----------------------------------------------------------

6. Stanley Kroenke (Arsenal) 21,4 milliarder kroner

7. Alisher Usmanov (Arsenal) 15 milliarder kroner

10. Malcolm Glazer med familie (Manchester United) 10,5 milliarder kroner

16. Tom Hicks (Liverpool) 6,66 milliarder kroner

 

90 milliarder med dagens kurs tilsvarer ca. 86 milliarder NOK. Altså ville Al Kharafi-familien ligget på en tredje plass her.

 

 

Hva skulle dere ha gjort med alle de pengene kjøpt Wayne Bridge, Craig Bellamy og Nigel de Jong?

 

 

Hvor mange av deres spillere har vært i United hele karrieren, av de som ikke legger opp innen ett år? Brown?

 

Brown, O'Shea, Fletcher, Evans, Gibson, Campell, Welbeck og siden jeg regner med at Giggs, Scholes og Neville i hvert fall er med ut 2010 sesongen så er vi oppe i 10, liverpool har hva 2?

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Dere vil altså bli et kjøpelag? Ops, det er dere fra før. Kos dere :roll:

Hvem skal vi liksom ta det fra?

 

Snipp

 

For å gjøre det HELT klart Manx. Tror de ferreste her ønsker å se Liverpool kjøpe seg til "suksess" i City/Chealsea style. Gode spiller er ikke alltid alt som skal til, det har vi jo sett.

 

Men å få byttet eierene er viktig for oss uansett. Som en påpeker det kan knapt bli verre.

I tillegg så jeg Royal Bank of Scotland hadde et kursfall på 70% elns sist uke, såvidt jeg vet er det denne banken som har gitt lånet til Hicks og Gillett. Om de ikke kan innfri lånet, ville denne "skakkkjørte" banken bli ny eier. Noe hverken banken, Liverpool eller supporterene er interesert i.

Tror faktsik banken har lagt press på Gilett og Hicks nå, det kan virke slik.

Uansett sitter jeg på gjerde uten å trekke slutninger eller håpe formye. Men det kan jo se lovende ut.

Lenke til kommentar
Dere vil altså bli et kjøpelag? Ops, det er dere fra før. Kos dere :roll:

Hvem skal vi liksom ta det fra?

 

Snipp

 

For å gjøre det HELT klart Manx. Tror de ferreste her ønsker å se Liverpool kjøpe seg til "suksess" i City/Chealsea style. Gode spiller er ikke alltid alt som skal til, det har vi jo sett.

 

Du klarte faktisk ikke å ta poenget mitt i det hele tatt, men det er greit. Skulle vise hva City har fått for milliardene sine og hvis de gutta der er det de kaller klassespillere så har jo Liverpool handlet klassespillere i mange år alt.

 

 

Kan jo nevne Robinho, men jeg tror vel som mange andre at han faktisk trodde han skulle til United og at han fikk verdens størrste sjokk når han fant ut at det var to klubber som bruker Manchester navnet. Det skulle ha vært hysterisk moro å vært på der når han møtte spillerne for første gangen og oppdage at det var ingen i det rommet som het Ferdinan, Ronaldo, Scholes eller Rooney men spillerene han hilste på var Richard Dunne, Dietmar Hamann, Martin Petrov eller Darius Vassell. Eller som Robinho sikkert tenkte What The FUCK!!!

 

 

Men skal jo sies at Liverpool er jo et kjøpelag, eneste problemet er jo at de stort sett har kjøpt seg til 4. plasser...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...