Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Den skal handles med Gerrard eller Carragher bakpå :)

 

Jeg har aldri forstått,og kommer aldri til og forstå klubber som lanserer nye drakter før etter sesongen er over.Adidas-klubber har en lei tendens til dette,som feks Chelsea i CL-finalen ifjor.Etter mitt syn er dette en markedsbrøler av dimensjoner.

Se for deg dette scenarioet: Du har bestemt deg for å kjøpe en drakt av feks Gerrard,den grå borte pga han laget et bra mål mot Arsenal eller noe.Rett før du skal bestille kommer nyheten om at det er blitt lansert en ny.Da vil jo di fleste heller vente på den nye,istedenfor at du kanskje hadde kjøpt begge!Heldigvis er Nike veldig gode på dette,som feks med den blå bortedrakten til United,som ikke ble lansert før i September.

 

Kanskje det er jeg som er prippen,men så er jeg jo sjeldent interessert i fotballdrakter.

Lenke til kommentar

Sant nok Points,men hvis du leser nedover så virker det som om di har fått bekreftet at noe i den duren vil den se ut.

Uansett pleier Adidas å bruke denne strategien for nesten samtlige drakter di lanserer; gir noen småhint via klubben,før di lanserer den mot slutten av sesongen,akkurat det samme som skjedde med den hjemmedrakten Chelsea spiller i nå.

 

For meg er halve gleden med at en ny sesong starter,at da blir det lansert nye drakter for min klubb.

Lenke til kommentar

"11.59 Reports in Italy claim that Juventus are planning to launch a £28million move for Liverpool forward Dirk Kuyt as they look for a replacement for Czech playmaker Pavel Nedved."

 

Quota fra Skysports.

 

Jeg forstår ikke hvorfor Juve vil by den summen for Kuyt, med tanke på kontraktsituasjon o.l., men vist det kommer et slikt tilbud på bordet roper jeg bare "selg"! La oss få inn en høyreving av Ronaldo klasse, som faktisk kan gå forbi 3-4 spillere og putte på egenhånd.

 

Skal vi legge om til 4-2-3-1 formasjonen 100% trenger vi høyrevinger som er verdensklasse.

 

MEn igjen, Kuyt er en viktig brikke i Rafa sitt puslespill.. Vanskelig.

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Insua

Alonso - Mascherano

NYVING - Gerrard - Riera

Torres

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
"11.59 Reports in Italy claim that Juventus are planning to launch a £28million move for Liverpool forward Dirk Kuyt as they look for a replacement for Czech playmaker Pavel Nedved."

 

Quota fra Skysports.

 

Jeg forstår ikke hvorfor Juve vil by den summen for Kuyt, med tanke på kontraktsituasjon o.l.

På .no og .tv sto det at de var villige til å by £10m for Kuyt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...