Liddell Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ny kul bortedrakt. Den skal handles med Gerrard eller Carragher bakpå Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ny kul bortedrakt. Den skal handles med Gerrard eller Carragher bakpå Jeg har aldri forstått,og kommer aldri til og forstå klubber som lanserer nye drakter før etter sesongen er over.Adidas-klubber har en lei tendens til dette,som feks Chelsea i CL-finalen ifjor.Etter mitt syn er dette en markedsbrøler av dimensjoner. Se for deg dette scenarioet: Du har bestemt deg for å kjøpe en drakt av feks Gerrard,den grå borte pga han laget et bra mål mot Arsenal eller noe.Rett før du skal bestille kommer nyheten om at det er blitt lansert en ny.Da vil jo di fleste heller vente på den nye,istedenfor at du kanskje hadde kjøpt begge!Heldigvis er Nike veldig gode på dette,som feks med den blå bortedrakten til United,som ikke ble lansert før i September. Kanskje det er jeg som er prippen,men så er jeg jo sjeldent interessert i fotballdrakter. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Godt poeng Corey. Det er faktisk en kjempebrøler. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Den sorte/gull-drakta er jo Photoshop til tusen. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Sant nok Points,men hvis du leser nedover så virker det som om di har fått bekreftet at noe i den duren vil den se ut. Uansett pleier Adidas å bruke denne strategien for nesten samtlige drakter di lanserer; gir noen småhint via klubben,før di lanserer den mot slutten av sesongen,akkurat det samme som skjedde med den hjemmedrakten Chelsea spiller i nå. For meg er halve gleden med at en ny sesong starter,at da blir det lansert nye drakter for min klubb. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Den sorte/gull-drakta er jo Photoshop til tusen. Det er i alle fall sikkert Men den blir nok absolutt nydelig Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Sålenge den blir bedre enn den grønne, så klager jeg ikke. Får nå se, når det blir offisiellt. Endret 22. januar 2009 av Banjaluka Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dumt spørsmål, men er ikke stort sett Carlsberg logoen i hvitt på drakten? Nå dukket den plutselig opp i gull etter at Liverpool har ledet serien i mange månder, er det noen som har tatt ting litt på forskudd her... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Vi hadde gull også på draktene etter cl finalen i 05 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Vi hadde gull også på draktene etter cl finalen i 05 Etter ja, tiflig å planlege et halvt år før serien avgjøres, og vi ikke leder engang Men drakta var jo elsk. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg forbeholder meg relativt rolig til dette. Hvert år dukker det alltid opp flere slike spekulasjoner, mange "draktforslag" som bli publisert ikke ligner i det hele tatt på det som blir lansert som den offisielle drakten. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) "11.59 Reports in Italy claim that Juventus are planning to launch a £28million move for Liverpool forward Dirk Kuyt as they look for a replacement for Czech playmaker Pavel Nedved." Quota fra Skysports. Jeg forstår ikke hvorfor Juve vil by den summen for Kuyt, med tanke på kontraktsituasjon o.l., men vist det kommer et slikt tilbud på bordet roper jeg bare "selg"! La oss få inn en høyreving av Ronaldo klasse, som faktisk kan gå forbi 3-4 spillere og putte på egenhånd. Skal vi legge om til 4-2-3-1 formasjonen 100% trenger vi høyrevinger som er verdensklasse. MEn igjen, Kuyt er en viktig brikke i Rafa sitt puslespill.. Vanskelig. Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Insua Alonso - Mascherano NYVING - Gerrard - Riera Torres Endret 22. januar 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Den formasjonen der er pokkers defensiv da, ønsker dere ikke mer offensiv fotball fra klubben deres? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 HAHAHAH £28M?! Det hadde vært sykt. Som om det skjer liksom. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 "11.59 Reports in Italy claim that Juventus are planning to launch a £28million move for Liverpool forward Dirk Kuyt as they look for a replacement for Czech playmaker Pavel Nedved." Quota fra Skysports. Jeg forstår ikke hvorfor Juve vil by den summen for Kuyt, med tanke på kontraktsituasjon o.l. På .no og .tv sto det at de var villige til å by £10m for Kuyt. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Vet dette er feil plass å spørre, men jeg vet at noen her bruker Livesport. Jeg lurert på om man kan se tv100 og slike ting, og hvordan gjør man det ? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Channel4.com melder også om dette. Hadde vært utrolig stas å sett han i Juve drakt, da kunne jeg (endelig) le litt (Mener Mye selvsagt) av Juve-kompisen min Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 £28 millioner? Synes Kuyt er en god spiller, men hvis dere får så mye for han, burde dere godta budet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå