TolLefsa Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei, jeg lurer på om noen av dere vet hvordan man fikser dette problemet: Jeg betaler for Liversport24/7, alt går fint helt til jeg kommer til Vlc-playeren. Da kommer det opp: HTTP authungtion ( veit ikke hvordan det skrives) Jeg skriver inn brukernavnet og passordet, men alikevell funker det ikke. Noen som har svar på dett ? Hilsen en gutt som begynner å bekymre seg for Everton kampen på søndag Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Samme skjer med meg i IE, men i Firefox fungerer det uten problemer. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Pass på store og små bokstaver du. Skriver jeg brukernavnet mitt med liten bokstav først, funker det ikke, men skriver jeg med stor, funker det. Samme gjelder passord. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Pass på store og små bokstaver du. Skriver jeg brukernavnet mitt med liten bokstav først, funker det ikke, men skriver jeg med stor, funker det. Samme gjelder passord. Skal prøve det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kuyt linkes til Juve. Vet ikke helt hva jeg syns. £10m er mye penger for en spiller som har et år igjen av kontrakten, og jeg må si at jeg ikke er tilhenger av såpass defensive vinger. Vinger skal tross alt være offensiv, komme til innlegg, ha fart o.l. Men når vi ser hvor viktig Kuyt er i Liverpool-laget for tiden, tror jeg nok at det fungerer som det skal, og at Rafa aldri i livet kommer til å selge Kuyt. Det er jo ingen hemmelighet at Kuyt jobber som et tog gjennom samtlige kamper heller, og at det letter presset på både spisser, midtbanespillere og forsvaret. Så om vi ikke skaffer oss en skikkelig ving som erstatter Kuyt (helst før vi eventuelt selger han) tror jeg nok vi burde beholde han. En ving som gjør den jobben Kuyt gjør (eller tilsvarende i offensiv "hjelping") må vi nok opp i £20-£30m. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Gi Kuyt ny kontrakt. Fantastisk spiller å ha i troppen. En inspirasjonskilde, og en grei backup spiller å ha! Vil ikke tro Kuytinho begynner å klage vist han blir et 2. valg på vingen. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Enig med dere her. Syns ikke vi skal la Kuyt gå uten at vi har midler til å forsterke med en førsteklasses ving helt i toppsjiktet. Dessuten er Kuyt som dere sier en veldig grei fyr å ha i bakhånd, eller i kamper der vi trenger hans defensive kvaliteter. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Sant nok, tenkte på det jeg også, men det er trolig at han ikke kommer til å signere kontrakt om han blir perm 2. spiller. Noe jeg tviler sterkt på, men uansett - om Rafa plutselig slår til å kjøper David Silva, så tviler jeg på at han kommer til å signere ny kontrakt. Og da, hadde £10m gjort bra for seg. Så, sier det igjen: Om det ikke kommer en virkelig klassespiller til, så beholder vi Kuyt. Deal? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Yup, I will pass it on to Rafa Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Rafa selger aldri kuyt, aldri i verden Syns £10M er mye for han jeg men. Jeg ville solgt, men Benitez gjør det nok ikke. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) - Torres klar for Major League soccer Hjertet hoppe litt der, med tanke på våre eiere Fiksa url Endret 21. januar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Kuyt er 3-4 spillere i samme mannen. Jeg tror han kunn spilt både forsvar og midtbane uten problem. Jeg luftet det jo her tidligere, om hva dere trodde han er verdt da alle plutselig var keen på å kjøpe høyreving. Kuyt er for god til å benkes, samtidig mener jeg vi brude beholde han. Om Kuyt skal selges skal vi ha en virkelig klasse spiller inn. Og Kuyt er pricless så det ender vell med vi beholder han. Jeg også forsåvidt Erlend, men vi har så lite penger. Endret 21. januar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kuyt er ganske viktig for laget ja, men om midlene fra salg av han kan bidra til at vi kan kjøpe en skikkelig klasseving som Silva eller lignende er jeg villig til å gå med på det. Men beholder gjerne Kuyt til tøffe kamper OG tar en klasseving i tillegg jeg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Selge en av våre beste spillere i år for £10M? Skeptisk... Men som nevnt over, Kuyt ut og Silva inn ville vært Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Gode minner fra i fjor. LETT! Ny kul bortedrakt. Endret 21. januar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ny kul bortedrakt. Syns den var lite stilren og mindre pen. Men helt klart en forbedring iforhold til den grå eller den grønne. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Den bortedrakta var fet! skal klart ha den Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ahh. Ikke så fint bilde akkurat det der da man ser GODT at det ikke er ordentlig, men på ordentlig kan jeg nok like den drakta veldig godt. Savner bortedraktene fra i fjor, så hvis vi får svart og hvit neste år også blir jeg glad, mye bedre enn de vi har nå, selv om jeg har blitt vant til de også. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg må si jeg likte den drakta meget så godt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå