Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om noen av dere vet hvordan man fikser dette problemet:

Jeg betaler for Liversport24/7, alt går fint helt til jeg kommer til Vlc-playeren.

Da kommer det opp: HTTP authungtion ( veit ikke hvordan det skrives)

Jeg skriver inn brukernavnet og passordet, men alikevell funker det ikke.

Noen som har svar på dett ?

Hilsen en gutt som begynner å bekymre seg for Everton kampen på søndag :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kuyt linkes til Juve.

Vet ikke helt hva jeg syns. £10m er mye penger for en spiller som har et år igjen av kontrakten, og jeg må si at jeg ikke er tilhenger av såpass defensive vinger. Vinger skal tross alt være offensiv, komme til innlegg, ha fart o.l. Men når vi ser hvor viktig Kuyt er i Liverpool-laget for tiden, tror jeg nok at det fungerer som det skal, og at Rafa aldri i livet kommer til å selge Kuyt.

Det er jo ingen hemmelighet at Kuyt jobber som et tog gjennom samtlige kamper heller, og at det letter presset på både spisser, midtbanespillere og forsvaret.

Så om vi ikke skaffer oss en skikkelig ving som erstatter Kuyt (helst før vi eventuelt selger han) tror jeg nok vi burde beholde han. En ving som gjør den jobben Kuyt gjør (eller tilsvarende i offensiv "hjelping") må vi nok opp i £20-£30m.

Lenke til kommentar

Enig med dere her. Syns ikke vi skal la Kuyt gå uten at vi har midler til å forsterke med en førsteklasses ving helt i toppsjiktet. Dessuten er Kuyt som dere sier en veldig grei fyr å ha i bakhånd, eller i kamper der vi trenger hans defensive kvaliteter.

Lenke til kommentar

Sant nok, tenkte på det jeg også, men det er trolig at han ikke kommer til å signere kontrakt om han blir perm 2. spiller. Noe jeg tviler sterkt på, men uansett - om Rafa plutselig slår til å kjøper David Silva, så tviler jeg på at han kommer til å signere ny kontrakt. Og da, hadde £10m gjort bra for seg.

Så, sier det igjen: Om det ikke kommer en virkelig klassespiller til, så beholder vi Kuyt. Deal?

Lenke til kommentar

Kuyt er 3-4 spillere i samme mannen. Jeg tror han kunn spilt både forsvar og midtbane uten problem.

Jeg luftet det jo her tidligere, om hva dere trodde han er verdt da alle plutselig var keen på å kjøpe høyreving. Kuyt er for god til å benkes, samtidig mener jeg vi brude beholde han. Om Kuyt skal selges skal vi ha en virkelig klasse spiller inn. Og Kuyt er pricless så det ender vell med vi beholder han.

Jeg også forsåvidt Erlend, men vi har så lite penger.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Ahh. Ikke så fint bilde akkurat det der da man ser GODT at det ikke er ordentlig, men på ordentlig kan jeg nok like den drakta veldig godt. Savner bortedraktene fra i fjor, så hvis vi får svart og hvit neste år også blir jeg glad, mye bedre enn de vi har nå, selv om jeg har blitt vant til de også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...