Liddell Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ingen vet hvordan den siste serierunden blir. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Eg tolket det som at etter siste serierunden så tar man resultatet slik det var i alle kamper i det 85. spilleminutt Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Eg tolket det som at etter siste serierunden så tar man resultatet slik det var i alle kamper i det 85. spilleminutt Men kjære Jotun da, du skal ikke tolke det som du vil, du skal lese det som står der Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Det er det eg gjør. Vet ikke hva det er i denne setningen som gjorde at eg trodde han snakket om alle kampene... Kan ha noe med flertall å gjør? La meg "highlighte" litt Tenkt å fått kutte kampene etter 85.minutter siste serierunden. Det hadde vært herlig. ^^ Ser du Kjetil? Alt har en logisk forklaring Men selvsagt. Ser jo nå at det CCola mente var: De tre kampene i den serierunden som var nå i helga Endret 20. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tenkt å fått kutte kampene etter 85.minutter siste serierunden. Det hadde vært herlig. ^^ Ser du Kjetil? Alt har en logisk forklaring Men selvsagt. Ser jo nå at det CCola mente var: De tre kampene i den serierunden som var nå i helga Det er faktisk flere kamper enn United sin i ei serierunde, min gode venn Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 For å stjele litt fra Corey i united tråden. How the Premier League table would look if games lasted only 85 minutes Team/Points Arsenal 45 Chelsea 44 Aston Villa 43 Liverpool 43 Man Utd 43 Så la oss beholde de siste minuttene. For begge lags skyld Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg mente altså sist spilte serierunde selvsagt. ^^ Og jesus @ den tabellen der! Er det virkelig bare 5 minutter unna en så jevn tabell? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Vell jeg fant noe posetivt og det var Fernando El-nino Torres. Gutten er på gang. Så spørs det om resten av laget finner motivasjonen som trengs. Dette er ikke kjørt, men det vil kreve mye hardt arbeid. Vi må nå sanke poeng i stor skala og antgelig slå United. Akuratt det tror jeg vil kan klare, men om vi klarer å sanke nok poeng ellers vet jeg ikke. YNWA! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Vell jeg fant noe posetivt og det var Fernando El-nino Torres. Gutten er på gang. Så spørs det om resten av laget finner motivasjonen som trengs. Dette er ikke kjørt, men det vil kreve mye hardt arbeid. Vi må nå sanke poeng i stor skala og antgelig slå United. Akuratt det tror jeg vil kan klare, men om vi klarer å sanke nok poeng ellers vet jeg ikke. YNWA! Snakkes på OT. Vi får bare satse på å kjøre Brown og Oshea frem på cornere, i tillegg til å fyre opp Mascherano litt, så skal du fort se at dette blir hjemmeseier Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hehe, jaja. Diskuterte dette med Hyr. i går, jeg tror vi kan ta dere der i år. Skjelden har mulighetene for det vert større ivertfall, så får vi jo bare se da Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Om kampene hadde vært 85 minutter lange hadde vel alt kommet i det 80. minutt og utover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvorfor lånes Pennant bort,isteden for å selge han? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Oi, herregud. Jeg trodde han var solgt.. jeez. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Pennant ville vel ikke bort, altså vanskelig å selge ham, samtidig som interesserte klubber neppe var interessert i å betale noe betydelig med tanke på kontraktstid og spilletid det siste halvåret. Så man bestemte seg vel for å låne ham ut når et salg ikke gikk i orden for å slippe lønnskostnadene i det minste. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Sitter å ser på reservekampen vår mot M'boro for øyeblikket. Vi leder 2-0 begge scoringene fra David N'Gog og to assist fra Daniel Pacheco. Er rundt 20 minutter igjen og det kan bli flere. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hadde vært morsomt å se Pacheco i action med storegutta. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Blir neppe noe av Pacheco på førstelaget før til preseason igjen. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Sitter å ser på reservekampen vår mot M'boro for øyeblikket. Vi leder 2-0 begge scoringene fra David N'Gog og to assist fra Daniel Pacheco. Er rundt 20 minutter igjen og det kan bli flere. Spilte han nye Islandske spilleren Gudlaugur Victor Palsson? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nei. Han ble spart, var riktignok på benken og varmet opp, men ble ikke brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå