Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det eg gjør. Vet ikke hva det er i denne setningen som gjorde at eg trodde han snakket om alle kampene...

 

Kan ha noe med flertall å gjør? La meg "highlighte" litt :)

 

Tenkt å fått kutte kampene etter 85.minutter siste serierunden. Det hadde vært herlig. ^^

 

 

Ser du Kjetil? Alt har en logisk forklaring :)

 

Men selvsagt. Ser jo nå at det CCola mente var: De tre kampene i den serierunden som var nå i helga :)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Tenkt å fått kutte kampene etter 85.minutter siste serierunden. Det hadde vært herlig. ^^

 

 

Ser du Kjetil? Alt har en logisk forklaring :)

 

Men selvsagt. Ser jo nå at det CCola mente var: De tre kampene i den serierunden som var nå i helga :)

 

Det er faktisk flere kamper enn United sin i ei serierunde, min gode venn ;)

Lenke til kommentar

Vell jeg fant noe posetivt og det var Fernando El-nino Torres. Gutten er på gang.

 

Så spørs det om resten av laget finner motivasjonen som trengs. Dette er ikke kjørt, men det vil kreve mye hardt arbeid. Vi må nå sanke poeng i stor skala og antgelig slå United. Akuratt det tror jeg vil kan klare, men om vi klarer å sanke nok poeng ellers vet jeg ikke.

YNWA!

Lenke til kommentar
Vell jeg fant noe posetivt og det var Fernando El-nino Torres. Gutten er på gang.

 

Så spørs det om resten av laget finner motivasjonen som trengs. Dette er ikke kjørt, men det vil kreve mye hardt arbeid. Vi må nå sanke poeng i stor skala og antgelig slå United. Akuratt det tror jeg vil kan klare, men om vi klarer å sanke nok poeng ellers vet jeg ikke.

YNWA!

 

Snakkes på OT. Vi får bare satse på å kjøre Brown og Oshea frem på cornere, i tillegg til å fyre opp Mascherano litt, så skal du fort se at dette blir hjemmeseier :)

Lenke til kommentar

Pennant ville vel ikke bort, altså vanskelig å selge ham, samtidig som interesserte klubber neppe var interessert i å betale noe betydelig med tanke på kontraktstid og spilletid det siste halvåret. Så man bestemte seg vel for å låne ham ut når et salg ikke gikk i orden for å slippe lønnskostnadene i det minste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...