Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig ikke uenig i Rafa (og deg) at Torres skulle blitt byttet ut (jeg skrev det tidligere), men hvorfor ikke sette på en spiss istedet? Noe alà N'Gog, Babel - en rein spiss!

Jaja, men da er vi enige sånn sett :)

Ja jeg var streng mot Benitez, kanskje det er skuffelsen som snakker. Jeg er selvsagt takknemlig for det han har tilført laget, og jeg er i utgangspunktet imot å sparke treneren straks det går dårlig. MEN han viser stadig oftere rare sider av seg selv; dummer seg ut i media, merkelige laguttak, benytter ikke alle byttene (les Stoke-kampen), rare bytter, osv. Egentlig burde jeg vært manager i klubben, for jeg vet alltid hva som burde gjøres... :innocent:

Forstår det på en måte godt at du føler det slik. Jeg må innrømme at håpløse eiere, samt et merkelig styre gir Raffa mye ekstra hodebry. For alt vi vet påvirker dette dømmekraften hans.

Hadde han tatt hatten og gått frivillig, så hadde jeg forstått han. Med tanke på hva han må slite med, men om en ser på arbeidet han har lagt ned, ville det vert rart om han gikk syns jeg.

Det er nesten som å bygge Noas Ark, for så å senke den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Men Lucas kan skamme seg.

Agreed. Lån han ut til Nottingham Forest i en sesong, så han får utviklet seg litt, og hent han tilbake!

 

Eller send han på 24/7 - ballkontrolltrening i en måned.

Bytt han med Myggen. (på lånigs seff)

Lenke til kommentar

Helt utrolig at Benayoun gir et frispark i nesten samme posisjon, og alle Pool fans tenker sikkert, "faen så unødvendig, tenk hvis Liverpool taper nå", også klarer dere å klarere den. Også jo, hva gjør han, går og gjør det igjen men i litt farligere posisjon denne gangen, og enda nærmere 90 min. Det er helt utrolig, samt byttene til Rafa ja. I dag føler jeg meg faktisk litt synd for noen av dere, det måtte faen meg ha vært ekkelt.

Lenke til kommentar

C.Cola... du vil altså benke Carragher som midtstopper??

 

Hvis du vil ha Darby på höyreback istedet for Arbeola eller Carragher så må du jo flytte Carragher inn i midten.

 

Personlig vil jeg ha et forsvar som fölgende til neste kamp:

 

Arbeloa er skadefri og satt på benken idag, han går inn på höyreback og flytter Carragher inn i midten.

 

Reina

 

Arbeloa - Carragher - Agger - Aurelio

 

Alonso - Macherano

Kuyt - Gerrard - Riera

 

Torres

Lenke til kommentar

@Kjakan24:

 

Arby = Arbeloa. ^^ Altså du har akkurat samme lag som meg, med unntak av at jeg benker Carra, og bruker Skrtel der istedet. Akkurat det fordi jeg vil se Agger og Skrtel sammen i midtforsvaret!(!!), og MYE heller Arbeloa på høyre istedet for Carra. Carra er forferdelig dårlig offensiv, og jeg vil da mye heller se Arbeloa eller forsåvidt Darby som du trodde jeg mente først. Forsåvidt kunne jeg heller tenkt meg Kuyt på høyreback istedet for Carra! :p Det tror jeg faktisk hadde blitt bra!

 

EDIT: Jeg tror jeg aldri kan ta goal.com mer useriøst enn jeg gjør for tiden. For det første var det lagoppstillinga de viser som "Liverpool standard". Morsomt.

 

Ratingene etter kampen er også latterlige. De gir feks Carra 7,5 poeng idag, og de gir Gerrard 8! Haha..

Endret av CCola
Lenke til kommentar
Helt utrolig at Benayoun gir et frispark i nesten samme posisjon, og alle Pool fans tenker sikkert, "faen så unødvendig, tenk hvis Liverpool taper nå", også klarer dere å klarere den. Også jo, hva gjør han, går og gjør det igjen men i litt farligere posisjon denne gangen, og enda nærmere 90 min. Det er helt utrolig, samt byttene til Rafa ja. I dag føler jeg meg faktisk litt synd for noen av dere, det måtte faen meg ha vært ekkelt.

Altså, jeg så de her frisparka å målet i mot lenge før det skjedde. Forbanna typisk drittspillere som rett og slett burde vært sendt til H******!

Lenke til kommentar

Slapp av da. Er jo 12 timer siden kampen har blitt spilt, du må jo ha roet deg litt ned siden da.

 

Jeg er enig i de fleste lagene som settes opp her. En 4-2-3-1 med Carra og Skrtel i midtforsvaret, Arby på back og en midtbane bestående av Masche og Alonso, med Riera/Kuyt på vingene og Gerrard som hengende og Torres som ren spiss. Skulle Masche eller Alonso bli skadet så flytter vi Gerrard ned på midtbanen og Keane settes inn som hengende eller ren spiss i en 4-4-2.

Lenke til kommentar

Lucas er i alle fall helt håpløs, har han noen gang hatt en eneste positiv involvering i kamp? Jeg kan ikke huske det, det må være veldig unntaksvis. Likevel er han stadig i troppen til Benitez, noe som er helt uforståelig. Benayoun kan i det minste være et friskt pust, og er ikke så dum å ha som innbytter når det butter imot, selv om det ikke akkurat ble noe suksessformular i går.

 

43 poeng til både united og pools, mens arsenal ville ledet PL.

Pleier Arsenal å tape poeng iløpet av de siste 5 minuttene? Det har jeg ikke tenkt på før.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Jaja, sånn kan det gikk :hm:

 

Jeg greier virkelig ikke å finne optimisme rundt laget, eller forsåvidt klubben akkurat nå. Ser ut til at vi forsetter å være ligatittelløse, med mindre Benitez gjør noe virkelig taktisk imponerende resten av denne sesongen. United kommer nok til å vinne de fleste kampene sine nå, og dermed vil de ligge foran oss.... Hersens dritt

 

I tilegg venter jeg fremdeles på kontrakten til Benitez, og venter på avklarering rundt hele Agger-situasjonen. Ikke lett å være Liverpool-supporter nå om dagen...

 

Dette er så forbanna surt...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
United kommer nok til å vinne de fleste kampene sine nå, og dermed vil de ligge foran oss.... Hersens dritt

Uendelig skuffet etter kampen i går jeg også, men gir likevel ikke opp håpet enda. Verken United eller Chelsea har akkurat imponert spillemessig i det siste de heller, så jeg tror nok vi kommer til å se flere poengtap både hos dem og oss framover. En liten kurositet var at United spilte i 181 minutter uten å score mål i de to siste kampene, likevel fikk de med seg 6 poeng. Imponerende for så vidt, men viser også at de sliter med uttellingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...